Kirjoittaja Aihe: C5 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2001-2008  (Luettu 226820 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jjjkkk

  • Vieras
Vs: C5 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2001-2008
« Vastaus #75 : Maaliskuu 02, 2008, 18:34:02 »
Ykköskoppaisessa taitaa kaikissa muissa malleissa olla H3+ paitsi 1.8l koneella olevat, joissa on pelkkä H3.

Ei minun "1koppases" 2.0 HDI 2003 ainakaan ollut joten tuo teoriasi meni heti romukoppaan..

Muita teorioita?

ilra

  • Vieras
Vs: C5 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2001-2008
« Vastaus #76 : Maaliskuu 02, 2008, 18:45:40 »
Tuossa koeajamassani autossa oli se sport nappi eli jousitus on silloin se h3+, mutta sekään ei sitten kerro sitä varsinaista vuosimallia eli sen suhteen ollaan yhä alussa  ???. Lähinnä tosiaan kiinnostaa tuo automaatin parannus/päivitys sitä kun ei kai voi todeta mitenkään päälle päin.

Auto on myynnissä Automaa Tampere eihän se satu olemaan kenenkään palstalaisen tietämä yksilö?

jjjkkk

  • Vieras
Vs: C5 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2001-2008
« Vastaus #77 : Maaliskuu 02, 2008, 18:49:21 »
2004 tuli "laatikon päivitys" eli parempi laatikko vanhan "ritsan" tilalle.

Sisältä ei näe mistään koska molemmat ovat 4-vaihteisia "tiptronic".
Uusikeulaisessa on aina tuo parempi laatikkomalli joita ei ole poikinut vanhojen tapaan..
Missään "vanhakorisessa" 2001-2004 ei tuota parannusta valitettavasti ole :(

ilra

  • Vieras
Vs: C5 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2001-2008
« Vastaus #78 : Maaliskuu 02, 2008, 22:14:00 »
Eikös tuo uusi laatikko tullut dieseleihin, tarkoitin tuota "pientä rakennemuutosta" bensakoneiden automaatteihin joka kulminoituu käsittääkseni juuri tuohon 02-03 vaihteeseen vai olenko näin noviisina ihan hakoteillä ???

tämän löysin eräästä toisesta ketjusta:
    
"Vs: C5:n hankinta
« Vastaus #1 : Heinäkuu 05, 2007, 17:54:07 »
   
- jos ostat automaattivaihteisen bensakoneella, niin varmista että laatikkoon on tehty öljynvaihdot vähintään 60-70 tkm välein. Lisäksi automaattia hankittaessa kannattaisi keskittyä v. 2003 lähtien valmistettuihin autoihin (v. 2002 lopussa AL4-automaattiin tehtiin pieni rakennemuutos, jonka ansiosta magneettiventtiilien kestävyys parani selkeästi). "

Poissa Sitikkapuoskari

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 751
  • Peukkuja: 15
  • Sukupuoli: Mies
    • http://www.automeca.fi/
Vs: C5 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2001-2008
« Vastaus #79 : Maaliskuu 03, 2008, 00:15:53 »
Kertokaas ny kaikkitietävät mullekin mikä radikaali ero tuli tuossa vaiheessa AL4 loodiin. PAljon myöhempiinkin niitä venttiilejä vaihdetaan. Ja taas ihan viimeisiinkin...  >:(
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.

Xanteri

  • Vieras
Vs: C5 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2001-2008
« Vastaus #80 : Maaliskuu 03, 2008, 11:42:04 »
Kertokaas ny kaikkitietävät mullekin mikä radikaali ero tuli tuossa vaiheessa AL4 loodiin. PAljon myöhempiinkin niitä venttiilejä vaihdetaan. Ja taas ihan viimeisiinkin...  >:(

Mulle sanottiin Veholla tuo aiemmassa viestissä ollut lainaus. Eivät halunneet kertoa tarkemmin, mistä muutoksesta käytännössä oli kyse. Ymmärsin niin, että venttiilien rakenteeseen tehtiin jokin muutos, mutta mitään oikeaa, tarkkaa tietoa ei siis ainakaan minulla ole. Olen tähän saakka uskonut asiassa "sokeasti" Vehoa (mitä ei kyllä pitäisi tehdä).



Poissa Sitikkapuoskari

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 751
  • Peukkuja: 15
  • Sukupuoli: Mies
    • http://www.automeca.fi/
Vs: C5 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2001-2008
« Vastaus #81 : Maaliskuu 03, 2008, 13:36:48 »
Jepjep... venttiilien käämiä on muutettu juuri noihin aikoihin- en pitäisi sitä radikaalina parannuksena- ohjelmistoa päivitellään silloin tällöin. Muuten looda on pysynyt hyvinkin samanlaisena. Ei mitään radikaalia. Tuurista paremminkin kiinni kuinka pelaa.. Öljyt- päivitykset- magneettiventtiilit. Siinä yleisimmät viat.
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.

Poissa INikki

  • C5 HDI
  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 352
  • Peukkuja: 3
Vs: C5 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2001-2008
« Vastaus #82 : Elokuu 07, 2008, 13:14:12 »
Uudessa Tekniikan Maailmassa on käytetyn C5:n koeajo. Täällä lyhennelmä jutusta.
Jos aihe kiinnostaa, niin kannattaa ostaa lehti tai PDF-tiedosto.

Samassa numerossa myös uuden C5:n koeajo.

ma^ko

  • Vieras
Vs: C5 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2001-2008
« Vastaus #83 : Syyskuu 18, 2008, 04:18:37 »
C5 vaikuttaisi sinällään hyvinkin sopivalta vaihtoehdolta seuraavaksi kehonsiirtimeksi. Muutama asia kuitenkin vaivaa, eli jos seuraaviin saisi jotain valaistusta:

1) Mitä autossa oikeasti muuttui helmikuussa 2002? Useammassa lähteessä törmännyt varoitukseen sitä vanhemmista.

2) Jos C5 on vuosimallia '02/'03 ja 2.0 bensa automaagi niin mikä laatikko kyseisessä on ja onko se itsetuhoviettinen? Kestääkö myös veturina käytön?

3) Mikä on jakopään hihnan vaihtoväli vaihtotyön hintaluokka ja mikä on automaattilaatikon huoltoväli?

4) Ostaessaan käytettyä C5:sta, niin mihin erityisesti tulisi kiinnittää huomiota?

Melkolailla päättänyt jo sekaantua sitruunaan, mutta uskaltaako automaagia, mieli tekis ko varustetta.


Poissa KariM

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 5 588
  • Peukkuja: 26
Vs: C5 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2001-2008
« Vastaus #84 : Syyskuu 18, 2008, 11:39:47 »
Vaihteisto tuossa on se parjattu AL4 (kokeile tuota hakusanaksi foorumilla). Siinä on yksi sähköpuolen tyyppivika, josta on monia tarinoita, mutta mekaniikkavikojen raportit ovat harvinaisia. Toisaalta eipä se tyyppivikakaan läheskään jokaista autoa riivaa. Kestävyydestä vetokäytössä en tiedä, mutta ei tuo nelivaihteisena alitehoisen moottorin yhteydessä pelkän raskaan autonkaan kiskomiseen hienostunein ratkaisu ole. Öljynvaihtoväliksi nyttemmin suositellaan 60tkm.

Itselleni manuaali ei ollut vaihtoehto, vaikka jokseenkin jokaisen muunmerkkisenkin harkitsemani auton kohdalla varoitettiin sekaantumasta automaatteihin  :)

Itse kävin kokeilemassa kolmea C5:a, tässä havaintojani:
  • Takaluukun kahva hankaa pellistä maalin puhki, kaikissa
  • Sisustuksesta kuuluu epämääräisiä kitinöitä
  • Ohjaus paukkui käänneltäessä risteyksessä, yksi yksilö
  • Vaihteisto meni toistuvasti vikatilaan, yksi yksilö
  • Haisee koiralle. Merkkiin katsomaton farmarikorin yleinen vaiva, yksi yksilö.

Poissa Megaman

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 4 282
  • Peukkuja: 29
  • Sukupuoli: Mies
  • ajossa: 407 Coupé, 307 SW, Boxer
Vs: C5 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2001-2008
« Vastaus #85 : Syyskuu 18, 2008, 12:52:24 »
    • Haisee koiralle. Merkkiin katsomaton farmarikorin yleinen vaiva, yksi yksilö.


    Heh,toi oli hyvä. :)
    Onneksi oma haisee vieläkin uudelta... :o
    Meillä on kyllä spanieli usein kyydissä,mutta omassa häkissään,ei ole hajut ja karvat vielä autoon tarttuneet.Eri juttu on jos joku iso hotko sielä takatilassa hieroo itteään verhoiluihin,varmasti haju tarttuu. :)

    Mutta, 8 kk C5 kanssa alkaa olla takana ja edelleenkin ainoa rikkoutunut osa on tuo ajotietokoneen yksi pimentynyt polttimo. 12 tkm ajettu, nyt 106 tkm yhteensä.
    Automaattiin ei itellä rohkeus riitä ja toisaalta olen tyytyväinen, kun rauhallisessa matka-ajossa pääsee alle 6,5 ltr satasella.
    Vaunua en ole vielä vetännyt, kun ei ole koukkuakaan.Parkkitutkalliseen malliin aika tyyris paketti jälkikäteen hommattuna.

    Mutta jotain negatiivistakin...nyt taas kelien kylmetessä, kylmä moottori käy hetken hienosti ja sitten tulee muutaman minuutin vaihe,kun kone käy tyyliin pöt-pöt...samaa toi teki keväälläkin. >:([/list]
    « Viimeksi muokattu: Syyskuu 18, 2008, 12:53:47 kirjoittanut Megaman »
    407 Coupé, Peugeot Boxer -05, Bomba Quest 500. ex: C2 VTS -09, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309...

    ma^ko

    • Vieras
    Vs: C5 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2001-2008
    « Vastaus #86 : Syyskuu 18, 2008, 13:11:11 »
    Aamupäiväohjelmana kaksi koeajettu... plääh.

    Natiseeko noi kaikki C5:set ku jotku Corollat? Tän hetkinen 12v natsi-Lada(=0-peli Omega) on halvatusti hiljaisempi kuin nuo. Toinen oli manuaali ja toinen automaagi, laatikon toiminta "mielenkiintoista", se ei oikein tunnu tietävän mitä on tekemässä ja onko mitään tekemässä, sit ku tekee ni töksii. Farkun tavaratila yllättävän pieni auton ulkoasuun verrattuna. Ainakin nuo kaksi oli kyllä liian käytettyjä, kun tuntuma oli et vaihdolla menis nykyisestä alamäkeä. Tarjontaan tutustuminen jatkuu.

    Hihnanvaihtoväli ilmeisesti 90 tai 100tkm, ku siihen väliin nois oli hihna vaihdettu.

    Kertokaa joku, mikä oli se mikä C5:ssä muuttui 02/2002? Ku tämän tyyppisiin varoituksiin törmää usein:
    "If the manufacture date is before February 2002 then don't buy the car"

    Poissa japa

    • "C8"
    • ********
    • Viestejä: 1 469
    • Peukkuja: 3
    • Sukupuoli: Mies
    Vs: C5 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2001-2008
    « Vastaus #87 : Syyskuu 18, 2008, 13:24:23 »
    1) Mitä autossa oikeasti muuttui helmikuussa 2002? Useammassa lähteessä törmännyt varoitukseen sitä vanhemmista.

    Tuskinpa kovinkaan paljoa. Isompi muutoshan tuli vasta 2005-malliin. Isällä on ollut pian pari vuotta 2001 kesällä käyttöönotettu yksilö eikä siinä mitään kummempia vikoja ole ollut. Yksilöitähän nämä kaikki tietenkin ovat vuosimalliin katsomatta.

    2) Jos C5 on vuosimallia '02/'03 ja 2.0 bensa automaagi niin mikä laatikko kyseisessä on ja onko se itsetuhoviettinen? Kestääkö myös veturina käytön?

    Kuten jo mainittiinkin, niin AL4 on kyseisessä biilissä ja jos jotain automaattia voi itsetuhoviettiseksi sanoa, niin kait se tämä laatikko olisi. Ainakin ilman säännöllistä huoltoa... Kannattaa se vetopaino tarkistaa. Esim. chrysler neonissa se on automaattina melko olematon.

    3) Mikä on jakopään hihnan vaihtoväli vaihtotyön hintaluokka ja mikä on automaattilaatikon huoltoväli?

    Jakopäähuolto arviolta 400-800e, vaihtoväli 10v/100tkm. Automaatin huoltoväli 60tkm.

    4) Ostaessaan käytettyä C5:sta, niin mihin erityisesti tulisi kiinnittää huomiota?
    Melkolailla päättänyt jo sekaantua sitruunaan, mutta uskaltaako automaagia, mieli tekis ko varustetta.

    Kokeile useampaa yksilöä. Testaa kaikki sähkölaitteet kuten ajotietokone (viiksen päästä) ja ilmastointi noin eritoten. Alustan osat ovat painavassa autossa kovilla, joten niistä voi väljyyttä löytyä.

    Natiseeko noi kaikki C5:set ku jotku Corollat? Tän hetkinen 12v natsi-Lada(=0-peli Omega) on halvatusti hiljaisempi kuin nuo.

    Ei natise, mutta taitaa se aika yleistä olla  :-\

    Farkun tavaratila yllättävän pieni auton ulkoasuun verrattuna.

    Iso se on. Ite oon lastenvaunuilla vertaillut c5:n ja mondeon (2002-2007) kontteja ja pituus oli aika sama ja molempiin  mahtui pitkittäin. Huomaa, että kontti on paljon syvempi kuin ompussa, joten se voi näyttää pienemmältä.
    « Viimeksi muokattu: Syyskuu 18, 2008, 13:25:55 kirjoittanut japa »
    Ajossa: C5 II Break 2,0 HDi 136 (RHR) AM6 -06 + 406 HDi (RHZ) -00
    EX-PSA:t: C8 2,2 bensa (3FZ) -05 + 406 GW HDi (RHZ) -04, Xsara 2,0Hdi Break -00, Xantia 2,0SX Berline -95, 406 2,1TD -98, 205 Rallye -90

    Poissa Megaman

    • "C8"
    • ********
    • Viestejä: 4 282
    • Peukkuja: 29
    • Sukupuoli: Mies
    • ajossa: 407 Coupé, 307 SW, Boxer
    Vs: C5 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2001-2008
    « Vastaus #88 : Syyskuu 18, 2008, 13:46:03 »

    Natiseeko noi kaikki C5:set ku jotku Corollat? Tän hetkinen 12v natsi-Lada(=0-peli Omega) on halvatusti hiljaisempi kuin nuo. Hihnanvaihtoväli ilmeisesti 90 tai 100tkm, ku siihen väliin nois oli hihna vaihdettu.


    Siis toi natina on helposti korjattava ja yleinen  C5:n "ominaisuus", jos se tulee ikkunoiden seutuvilta.

    Ei ole kuvia tähän hätään,mutta koitan kertoa... :)
    Eli ota vaikka kuskin ovi auki. Ikkunakehystä kiertää päällimmäisenä kaksihuulinen tiiviste,jonka väliin etusormi menee tiivistettä raottamalla.Tähän väliin sitten ainetta ja etusormea apuna käyttäen aineet työnnetään koko tiivisteen matkalle.Jos ei halua sormiaan mustaksi,voi käyttää kumihanskaa... :) Sama toimenpide myös takaoviin.Itellä loppui ainakin natinat siihen paikkaan.
    Sitä ennen juurikin ikkunan asennolla oli vaikutusta natinoihin.

    http://www.citroen-foorumi.com/index.php/topic,897.25.html

    Ja kontti on iso, kuskasin juuri 80cc mönkijää sillä. 2 omegaa (A & B) omistaneena voin sanoa,että C5 on tältä vuosituhannelta, jos sillä on mitään merkitystä.Omegan juuret ja suunnittelu ovat lähtöisin -80 luvulta.
    « Viimeksi muokattu: Syyskuu 18, 2008, 13:51:26 kirjoittanut Megaman »
    407 Coupé, Peugeot Boxer -05, Bomba Quest 500. ex: C2 VTS -09, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309...

    Poissa KariM

    • "C8"
    • ********
    • Viestejä: 5 588
    • Peukkuja: 26
    Vs: C5 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2001-2008
    « Vastaus #89 : Syyskuu 18, 2008, 14:52:34 »
    B-omega muuten minullakin oli vaihtoehtona tuolle :) Itsetuhoutuvan automaatin (muoviprikka) takia lopulta hylkäsin sen.

    Omassani nuo ovitiivisteet natisee hieman aamulla liikkeellelähtiessä, mutta natina loppuu 50m ajon jälkeen, joten toistaiseksi en tee sille mitään. Toinen hälyäänen lähde on etummainen sisävalo, ajoittain joku resonoi siellä.

    Pahimmassa kokeilemassani erotin kolme eri suunnasta tulevaa nitinää. Se olisikin eniten (silti vain 170tkm) ajettu.

    c52007

    • Vieras
    Vs: C5 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2001-2008
    « Vastaus #90 : Syyskuu 18, 2008, 15:08:58 »
    Kohta kaksi vuotta ajettu automaatilla,ei kyllä nitise eikä natise.Vaihteisto pelaa niinkuin pitääkin. Ainoastaan pari tutkansilmää vaidettu,muuten ok.

    ma^ko

    • Vieras
    Vs: C5 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2001-2008
    « Vastaus #91 : Syyskuu 18, 2008, 18:44:26 »
    Ja kontti on iso, kuskasin juuri 80cc mönkijää sillä. 2 omegaa (A & B) omistaneena voin sanoa,että C5 on tältä vuosituhannelta, jos sillä on mitään merkitystä.Omegan juuret ja suunnittelu ovat lähtöisin -80 luvulta.

    Onhan se "iso" kovasti ylöskapeneva. Auton ulkomuodon perusteella vain odotin isompaa. Berlinessä taas odotukseen nähden hyvä kontti. Mulle sinällään käy kumpi vaan. Jos B-Omega on '80-luvulta niin kyllä C5 on silloin '90-luvulta, koska ei '00 markkinoille tulleella autolla juuret ja suunnittelu ole 2000-luvulla. Automaagi ei kuitenkaan ole vaihtoehto enään, kolme nyt ajettuna ja en mokomaa huoli. Jos automaattilaatikolla olevan auton ostan, haluan huomaamattomasti toimivan automaatin, en tuollaista esinettä. Toiminta on ilmeisesti "ranskalaismagiikkaa" koska mutsin '02 Clio Initialessa on automaatti yhtä tyhmän oloinen käytökseltään. Yleinen laatuvaikutelma tai sen puute kyllä yllätti, kauas on tultu DS ja CX mallien tasosta, vaan kai tuo onkin lähinnä BX:n perillinen. BX->Xantia->C5 kai on kehyskaari. No ei osunut ainakaan tällä Kehä III & Herttoniemi kierroksella C5:sta jonka olisin huolinut. Berline nitisi paljon farkkua vähemmän(ilmeisesti vain ikkunat), mutta 1,8 bensakone on suorastaan kihtinen kun ei tuo kakslitrainenkaan mikään raketti ole, tuo 1,8 Berline oli vaan kunnoltaan ainoa minkä olis voinut huolia. Farkku olisi kyllä vähemmän ruma kuin Berline.

    purkka

    • Vieras
    Vs: C5 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2001-2008
    « Vastaus #92 : Syyskuu 19, 2008, 19:49:48 »
    Mulla on ollut C5 be 2.0 vm 2001 nyt reilun vuoden ja reilut 60 tkm takana ilman mitään vakavampia murheita. Autolla ajettu nyt 285 tkm. Mitä vuoden sisään tapahtunut:
    1) Etupyörän laakerit vaihdettiin (n. 500 e)
    2) Moniurahihna vaihdettu (oliko 120 e)
    3) Takaluukku ei aukea sähkökahvasta: piuhat poikki luukun ja rungon välistä. Korjasin itse (5 e)
    4) Kuskin oven sisäkahva meni poikki. Uusi kahva 78 e (vaihdoin itse)
    5) Välillä tulee kuskille kuumaa ja apukuskille kylmää, mutta pääosin sopivaa.
    6) Öljyt ja suodatin + tulpat tietysti

    Muuta huomioita:
    Erittäin mukava pitkillä matkoilla, riittävän hiljainen ja kulkee suoraan sekä vie sekalaisessa ajossa alle 8 sadalla. Lämpiää kohtuullisen nopeasti. Sähkövermeet toimivat moitteetta. Soitin aivan riittävä mulle, rokin kuuntelijalle. Sisälle mahtuu nukkumaan kivasti. Muuttotavaraa taasen vie mukanaan pirusti.

    Kojelauta kitisee joskus, ratti kolkahtelee käännettäessä, mutta eipä nuo minua haittaa.
    Ostan ilman muuta toisenkin C5:n, sen verran olen tykästynyt malliin (entinen Ladan, Opelin, Nissanin, BMW:n omistaja).

    Poissa TeeKoo

    • "C8"
    • ********
    • Viestejä: 1 323
    • Peukkuja: 10
    • Sukupuoli: Mies
    • C5 III Break HDi204 Exclusive A vm. 2011
    Vs: C5 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2001-2008
    « Vastaus #93 : Syyskuu 19, 2008, 20:42:52 »

    3) Takaluukku ei aukea sähkökahvasta: piuhat poikki luukun ja rungon välistä. Korjasin itse (5 e)


    Pyytäisin täsmennystä: Koko luukku vai ikkuna? Ja jos ikkuna, miten sen korjasit 5 eurolla?
    TeeKoo Turust autona C5 III Break HDi204 Exclusive A vm. 2011

    Poissa KariM

    • "C8"
    • ********
    • Viestejä: 5 588
    • Peukkuja: 26
    Vs: C5 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2001-2008
    « Vastaus #94 : Syyskuu 19, 2008, 20:49:24 »
    C5 breakin tavaratila numeroina (suluissa vertailun vuoksi B-Omega). Lähde TM.
    Tilavuus 560L (510)
    Leveys 112-132cm (112-140)
    Pituus 114-173cm (119-188)
    Korkeys hyllyn alla 48cm (40)

    Takaluukun mittoja, lasin kaltevuutta ja laajennetun tilan pituutta kuvaa seuraava luku:
    Suurin tavaratilaan mahtuva särmiö 1200L (1410L)
    « Viimeksi muokattu: Syyskuu 19, 2008, 20:54:45 kirjoittanut KariM »

    Poissa KariM

    • "C8"
    • ********
    • Viestejä: 5 588
    • Peukkuja: 26
    Vs: C5 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2001-2008
    « Vastaus #95 : Syyskuu 19, 2008, 20:53:30 »
    Ja jos ikkuna, miten sen korjasit 5 eurolla?

    Omassani lasin avauksen korjauskulut oli 0e, jos omalle harrastamiselle ei lasketa tuntipalkkaa. Ohuenohutta sähköjohtoa ja eristysnauhaa oli omasta takaa.

    purkka

    • Vieras
    Vs: C5 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2001-2008
    « Vastaus #96 : Syyskuu 19, 2008, 21:16:45 »
    Ei takaikkuna vaan koko luukku ei avautunut kahvasta (sähkökatkaisin). Takaluukusta auton runkoon menevän haitarikumin sisältä oli piuhat poikki. Oli niitä joku korjannut aiemminkin. Liitin siis piuhat jatkamalla niitä samalla apicoliittimillä joihin upposi tuo 5 ekee.

    Takaikkuna ei ole tainnut toimiakkaan ja minusta se on aivan turha ominaisuus.

    ma^ko

    • Vieras
    Vs: C5 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2001-2008
    « Vastaus #97 : Syyskuu 21, 2008, 23:27:36 »
    C5 breakin tavaratila numeroina (suluissa vertailun vuoksi B-Omega). Lähde TM.
    Tilavuus 560L (510)
    Leveys 112-132cm (112-140)
    Pituus 114-173cm (119-188)
    Korkeys hyllyn alla 48cm (40)

    Takaluukun mittoja, lasin kaltevuutta ja laajennetun tilan pituutta kuvaa seuraava luku:
    Suurin tavaratilaan mahtuva särmiö 1200L (1410L)

    Eli Kahdeksan senttiä kapeampi ja viis lyhyempi kuin nykyisen 0-pelin hutlaari. korkeampi mut sil ei oo merkityst, tosin eip enään millään muullakaan C5:een liittyvällä, koska päätin et todennäköisesti valitsen jonkin muun ajoneuvon kuin moisen Citruksen.

    Poissa vm

    • "C1"
    • *
    • Viestejä: 18
    • Peukkuja: 1
    Vs: C5 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2001-2008
    « Vastaus #98 : Syyskuu 23, 2008, 18:22:06 »
    Mulla on ollut 2001 c5 nyt 4vuotta ja täytyysanoa että hienosti on mennyt.Jakohihnan vaihtoväli on 100000tai 12 vuotta sano huolto mestari

    Poissa Sitikkapuoskari

    • "C8"
    • ********
    • Viestejä: 2 751
    • Peukkuja: 15
    • Sukupuoli: Mies
      • http://www.automeca.fi/
    Vs: C5 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2001-2008
    « Vastaus #99 : Syyskuu 23, 2008, 19:34:56 »
    Mulla on ollut 2001 c5 nyt 4vuotta ja täytyysanoa että hienosti on mennyt.Jakohihnan vaihtoväli on 100000tai 12 vuotta sano huolto mestari
    Muuten oikein mutta vuosia sallitaan vain 10  :angel:
    En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.