Korjaamotietoa

Aloittaja Timo_C5, elokuu 29, 2007, 15:07:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Timo_C5

Oisko järkeä laittaa joku aloitus, johon voisi kerätä eri paikkakuntien korjaamoja, joista sitikkakuskit ovat saaneet hyvää ja asiantuntevaa palvelua omille holhokeilleen?
Itse ainakin kaipaisin Joensuusta hyvää korjaamoa tuon Veholiikkeen rinnalle.

Vuosikerta

Itse liputan Kuopiossa E. Hartikaisen puolesta. Homma toiminut omalla kohdallani parhaiten kaikista kokemistani autoliikkeistä.

Mitro

Pari kokemusta lyhyeltä sitikka-tapaleelta.

Ylivieskassa huonoja kokemuksia Autosompasta/Paalupaikasta. Eivät meinaa saada autoa kuntoon millään, kunhan hiplailevat. Eipä tosin tuu laskuakaan, mutta ottaahan se silti päähän viedä sinne autoa viikko toisensa jälkeen.

"Lankomies" ja appiukko on olleet tyytyväisiä Raahen Suzu-autoon ja kylläpä sitä on kehuneet muutkin. Pitkä kokemus ranskalaisista näkyy.

ealab

Lainaus käyttäjältä: Vuosikerta - elokuu 29, 2007, 18:25:42
Itse liputan Kuopiossa E. Hartikaisen puolesta. Homma toiminut omalla kohdallani parhaiten kaikista kokemistani autoliikkeistä.
Eikös aikoinaan pääkaupunkiseudulla? toiminut H. Hartikaisen korjaamo.

CitXsan97

LainaaYlivieskassa huonoja kokemuksia Autosompasta/Paalupaikasta.
Joo, sama kokemus ja usean muunkin olen näin kuullut kertovan. Varaosien toimitus ok, mutta toki merkkihinnoin. Ylivieskassa olen muutaman kerran käyttänyt Aki Parkkilalla (korjaamo entisessä valtiollisessa katsastuskonttuurissa). Hän on toiminut aiemmin Kajaanissa merkkiiikkeessä autotekniikan mekaanikkona. Suurimman osan huolloista olen teettänyt Alavieskan Essolla, kun on ollut sinne helppo viedä. No, hydepuoli ei ehkä siellä ole aivan hanskassa, mutta muuten kyllä on homma toiminut.

Lainaa"Lankomies" ja appiukko on olleet tyytyväisiä Raahen Suzu-autoon ja kylläpä sitä on kehuneet muutkin.
Jep, näin olen kuullut minäkin kerrottavan. Hlökoht kokemusta ei ole.

Sitikkapuoskarin virmaa ei liene tarvetta kehua, onhan se maankuulu, paitsi etteivät saaneet Santtuni mittaria kuntoon  :| hyvästä yrityksestä huolimatta. Pallot paineistin siellä ja jos olisi lähempänä, huollattaisin aina hydeosaston siellä. Jokohan näistä kehuista saisi ilmaisen öljynvaihdon...

karu898

Henkilökohtaista kokemusta positiivisesti on Raahen Suzu-Autosta. Pyrkivät hoitamaan asiat kerralla kuntoon ja joustavasti. Hintatasokin on kohtuullinen.

andre

Salossa Astrum Auto tai vaihtoehtoisesti Autokorjaamo Hagström. Molemmat osaavat asiansa.

ealab

Paimiossa Paimion Säätöpiste on hoitanut sitikkamme kunniakkaasti.

aquavitix

Samoin, Paimion säätöpisteestä vain hyvää sanottavaa. Asiantuntevaa palvelua ja auto pysyy kunnossa.

Suutari

Elikkä olen onnellisessa asemassa ja asun Seinäjoella, joten Automecalla kun citikkani huollatan, tiedän, että hommat on hoidettu aina kunnolla! Lisäksi kyseisen firman asiakaspalvelu on ystävällistä ja asiakaspalvelulle tuntuu aina löytyvän aikaa, toisin kun Seinäjoella toimivassa toisessa citikan merkkihuollossa.... CitXan97 on pakko laittaa, ettei parasta voi kyllin koskaan kehua!

Sitikkapuoskari

Lainaus käyttäjältä: Suutari - elokuu 30, 2007, 16:38:28
Elikkä olen onnellisessa asemassa ja asun Seinäjoella, joten Automecalla kun citikkani huollatan, tiedän, että hommat on hoidettu aina kunnolla! Lisäksi kyseisen firman asiakaspalvelu on ystävällistä ja asiakaspalvelulle tuntuu aina löytyvän aikaa, toisin kun Seinäjoella toimivassa toisessa citikan merkkihuollossa.... CitXan97 on pakko laittaa, ettei parasta voi kyllin koskaan kehua!
Tässähän pohojalaanen ihan punastuu  :angel: ;D  Kiitos vaan kehuista- on meillä hyvä porukka takana ja tälläänen pomon planttu ruoskimassa  :police:
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.

Sitikkapuoskari

Lainaus käyttäjältä: CitXan97 - elokuu 30, 2007, 06:29:33
LainaaYlivieskassa huonoja kokemuksia Autosompasta/Paalupaikasta.
Joo, sama kokemus ja usean muunkin olen näin kuullut kertovan. Varaosien toimitus ok, mutta toki merkkihinnoin. Ylivieskassa olen muutaman kerran käyttänyt Aki Parkkilalla (korjaamo entisessä valtiollisessa katsastuskonttuurissa). Hän on toiminut aiemmin Kajaanissa merkkiiikkeessä autotekniikan mekaanikkona. Suurimman osan huolloista olen teettänyt Alavieskan Essolla, kun on ollut sinne helppo viedä. No, hydepuoli ei ehkä siellä ole aivan hanskassa, mutta muuten kyllä on homma toiminut.

Lainaa"Lankomies" ja appiukko on olleet tyytyväisiä Raahen Suzu-autoon ja kylläpä sitä on kehuneet muutkin.
Jep, näin olen kuullut minäkin kerrottavan. Hlökoht kokemusta ei ole.

Sitikkapuoskarin virmaa ei liene tarvetta kehua, onhan se maankuulu, paitsi etteivät saaneet Santtuni mittaria kuntoon  :| hyvästä yrityksestä huolimatta. Pallot paineistin siellä ja jos olisi lähempänä, huollattaisin aina hydeosaston siellä. Jokohan näistä kehuista saisi ilmaisen öljynvaihdon...

Kiitos vaan- ainakin tuollakehulla ison alennuksen tienaa  :) Harmi se mittaristohomma- voi kun niihin saisi osia mutta ainavaan surkeammaksi menee. Ei tunnu myyjästäkään mukavalta myydä esim C5:n 700 euron mittaria...

Suzu-Autolle meiltäkin karmapisteet- poijat tekee tosissaan töitä. Myyntipuolella on ihmeellistä että lännestä kannattaa soittaa Kärkimerkeille Iisalmeen  ::)

erkki

Tampereen seudulla asustelen.
Täällä on ainakin France Moteur ja Tampereen Käyttöauto, jotka molemmat osaavat hommat ja laskutus kummallakin n.50 € /h.
Nokialla on Suhosen veljekset joka on mulle tuntematon firma.
France nyös asentaa venttiilit ja pineistaa jousipalloja.

ace

Kyseinen korjaamo on kans pääosin ainut paikka johon meidän perheen/tuttavapiirin citikkoja mennään näyttämään. Rehtiä, reilua ja osaavaa toimintaa... kuten pohojalaaselta sopii orottaa  :laugh: Varsinkaan tuota Activaa en monelle luota huoltoon jättää :)

Keski-Suomen seudulla on jotain joutunut teettämään silloin, kun Seinäjoelle ei ole päässyt. Täältä kokemusta Storckista ja JMT:stä, eikä ole moittimista niissäkään.

Sorry offtopic:
Ps. Sitikkapuoskarille: Jokos se viininpunainen V6:nen on tien päällä (hieman on tullut sitä ikävä)? Jurvan pihasta oli se viimenenkin väärämerkkinen (Passat) vaihtunut C5:een...
C5 Aircross Hybrid/2021, C5 240 HDi sedan/2012 (ex. BX, Xm V6, Xantia Activa TCT, C4)

Sitikkapuoskari

Lainaus käyttäjältä: ace - elokuu 30, 2007, 23:51:37

Kyseinen korjaamo on kans pääosin ainut paikka johon meidän perheen/tuttavapiirin citikkoja mennään näyttämään. Rehtiä, reilua ja osaavaa toimintaa... kuten pohojalaaselta sopii orottaa  :laugh: Varsinkaan tuota Activaa en monelle luota huoltoon jättää :)

Keski-Suomen seudulla on jotain joutunut teettämään silloin, kun Seinäjoelle ei ole päässyt. Täältä kokemusta Storckista ja JMT:stä, eikä ole moittimista niissäkään.

Sorry offtopic:
Ps. Sitikkapuoskarille: Jokos se viininpunainen V6:nen on tien päällä (hieman on tullut sitä ikävä)? Jurvan pihasta oli se viimenenkin väärämerkkinen (Passat) vaihtunut C5:een...

Kiitos lämpimistä sanoistasi  ;)  Ei ole vielä ehditty- lomakausi ollut päällä niin omat projektit jää sivuun  >:(
Sepä hyvä kuulla että sukukin tulee järkiinsä- Terveisiä!

PicassoHDI

Automecassa palvelu on aina ollut ystävällistä ja hommat on hoidettu aina kunnolla!  Tv. SamiL / Lapua.

heke

Mitenkäs turun suunnilla valtuutetut tsitikka reeraamot? Onko kehveli veho ainoa vaihtoehto?

andre

Lainaus käyttäjältä: heke - elokuu 31, 2007, 18:01:20
Mitenkäs turun suunnilla valtuutetut tsitikka reeraamot? Onko kehveli veho ainoa vaihtoehto?

Ritiko Rieskalähteentiellä.

2fast4u

Olen asioinut entisen C5:n kanssa Kajaanissa Autotalo Hartikaisella ja ei ole kuin hyvää sanottavaa. Palvelu ja työnlaatu on ainakin minun kohdallani hyvää tasoa. Samassa talossa hoituu myös kakkosautomme huolto. Uutta C4.sta en ole käyttänyt vielä kuin käyttöönottotarkastuksessa. Myös viimeiset autokaupat ovat hoituneet jouhevasti samassa talossa.

renkimikko

Salossa huollatin ensimmäisen kerran Picasson Hagströmillä.Hieman jäi vielä parannettavaa.Polttoainesuodin oli huolimattomasti asennettu ja alkoi vuotaa. Pikku vika mutta koko kone etupäästä polttoöljyssä.Korjasivat ja pesivät kyllä hyvin joten sen suhteen ei valittamista.Tuotti vain ylimäärästä vaivaa ja järjestelyä tuo uusintakäynti.Lopullinen tuomio seuraa seuraavan huollon jälkeen kun on jakopään hihnan vaihto.Tuo kun menee hyvin niin sitten pisteet Hagströmmille.Virheitähän sattuu kaikille joten eipä siinä mitään.

erkki

Eikös siellä ole maan paras tuntemus Citroen asioissa  ,nimittäin Sitronen Oy. 
Sijaitsee Virttainkankangaalla ja myy myös uusia ja käytettyjä varaosia.
Eihän kai enää vaadita maahantuojan valtuutuutusta  huoltohommiin jotta takuu säilyisi. ??? ???

Pasis

Lainaus käyttäjältä: André Citroën - elokuu 31, 2007, 21:48:49

Ritiko Rieskalähteentiellä.

Ei kai Ritikolla mitään maahantuojan valtuutusta ole, kehuttu paja silti.

CJ

Lainaus käyttäjältä: ealab - elokuu 29, 2007, 23:38:16
Lainaus käyttäjältä: Vuosikerta - elokuu 29, 2007, 18:25:42
Eikös aikoinaan pääkaupunkiseudulla? toiminut H. Hartikaisen korjaamo.
Tarkoitatko "Härski" Hartikaista, sitä Speden lanseeraamaa "monitaituria"? ;D
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Sport -19
Triumph Thunderbird -03
Ex-Peugeot 308 SW PureTech Allure Edition Automaatti -16
Ex-C3 VTi 68 Confort -14
Ex-Xsara Picasso Exclusive 2,0 Automaatti -03

TeeKoo

Oli Ritikolla lupa tehdä takuuajan huollot.

Siis ennen kuin tämä uusi valinnanvapaussysteemi tuli.
TeeKoo Turust autona C5 III Break HDi204 Exclusive A vm. 2011

Xsara-99

Lainaus käyttäjältä: erkki - elokuu 30, 2007, 20:04:29
Tampereen seudulla asustelen.
Täällä on ainakin France Moteur ja Tampereen Käyttöauto, jotka molemmat osaavat hommat ja laskutus kummallakin n.50 € /h.
Nokialla on Suhosen veljekset joka on mulle tuntematon firma.
France nyös asentaa venttiilit ja pineistaa jousipalloja.

Ei kai Käyttöauto huolla sitikkaa Tampereella? Ei ainakaan nettisivujen mukaan. France-Moteurista sain pari vuotta sitten epämääräisiä vastauksia puhelimitse joten passasin. Raumalla Friman on ollut ihan ok-paikka, ainakin selvitykset mistä hinnat on peritty on hyvin eritelty ja soittavat kyllä jos pyytää - ei tule yllärilaskuja. Kerran jättivät vahingossa yhden homman tekemättä, mutta korjasivat asian ja maksoivat mönkään menneen katsastuksen.

Tampereelle tarvitsisin kyllä vinkkiä, sillä Hatanpään autohuolto tuntuu todella kalliilta... Kyseessä olisi perushuolto Xsaraan, voisin viedä ei-valtuutetullekin.