Nokian i3:t oli lähes tuossa koossa kuin ylempänä kysellään, vähän korkeampi profiili. Muutaman tuhannen ajan ovat hiljaiset, sitten alkaa metelöinti, kuluvat turhan nopeasti ja ihmeen rempulat, paineita joutuu pitämään maksimissa, että edes jotenkin kestää kaistalla, kun taipuilevat niin pahasti, sivusuuntaan jos autoa vähänkin tönäisee niin jo selvästi myötää nuo renkaiden kyljet.
Aika kevyesti niillä auto rullaa, eikä ne helposti ulise, pitoakin on kuivalla ihan ok, eikä vesiliirtoon noilla joudu helposti, mutta on noita parempiakin renkaita.
Oma valinta noista Juksun vaihtoehdoista taitaisi olla Continental, vaikkei se sitikassa ehkä toimi niin hyvin kuin Michelin, mutten Michelinistä ulisevaa malliakaan kyllä ottaisi, joten joku muu malli ehkä.
Olisipa näppärä, kun voisi koe-ajaa renkaita, autoja kyllä koe-ajetaan, mutta renkaat ovat suurin yksittäinen autoon vaikuttava tekijä, joten kuvittelisin niiden koe-ajamisen olevan vähintään tärkeää.
Fate-O merkkiset kumit olivat muuten kaikinpuolin hyvät yhdessä autossani, tulivat auton mukana, oli vaan kulmat pielessä ja söivät renkaat pilalle 2000km aikana, pitäisi aina nuo tarkastaa heti kun auton hankkii.