No nyt on pamput tihrusteltu fikkarin kanssa ja ihan kuivat olivat, molemmat etuset, lokasuojan alta, niin ylhäältä kuin alhaalta
Ainoat kosteat paikat olen löytänyt etupumppujen yläpäistä, molemmin puolin se "holkki" jossa teräsputki muuttuu kumiletkuksi (?) on tihkunut itsensä pintakosteaksi, mutta kummallakaan puolella ei ole pisaraakaan nestettä tippunut pumppujen päälle tahi valunut letkuja pitkin
Ja jotta soppaan tulisi lisää mausteita, niin tänään työpäivän päätteeksi mittasin nuo korkeudet uudelleen rullamitalla ja keula oli
noussut 2cm siitä mitä auton aamulla parkkikselle jätin
Ja taas kuitenkin nyt taas illalla kun auto seisoi likan treenien ajan parkkisella, niin hyvin näki ajovaloista kun keula pumppaa itseään startin jälkeen ylös, lyhkästen ajovalojen kantaman kasvaessa ihan selkeästi
Vaan jos tosiaan LDS:n kulutus pysyy aisoissa, niin olkoon noin ja hyväksytään toistaiseksi tuon yksilön "ominaisuutena"