Ahaa. Ok, en tajunnut mistä puhuttiin. Kiitos!
Nyt ymmärrän vastusten pointin. Kahlasin muutenkin koko tämän ja yllä linkatun keskustelun läpi. Näyttää siltä, että homma aloitetaan sillä, että hanskalokero irti, lämmönsäätömoottori irti ja tutkaillaan, onko akselin päätä näkyvissä. Jos on niin tsekataan kääntyykö läppä/muuttuuko lämpötila. Jos näin on, niin läppä/akseli kunnossa, ja vika on moottorissa. Ja käsittääkseni nuo rajoitinvastukset kannattaa joka tapauksessa asentaa, vaikka moottorin/läpän vaihtaisi. Eli kyseessä taitaa olla uusiutuvan ongelman ennaltaehkäisy.
No mitens tuo stoppari? Missä kohtaa läppäkoteloa se sijaitsee? Eli jos joudun vaihtamaan läpän, ja sahaan kotelon päädyn auki, niin pääseekö siihen helposti käsiksi? Jos siis sattuu olemaan murtunut. Tai näkeekö sen kunnon, kun sahaa sen päädyn auki? (ketjusta löytyi kuva stopparista, mutta en pystynyt siitä hahmottamaan, missä kohtaa koteloa se on)