Tuohon voisi koittaa myös laatikon muistin nollaamista. Tuo "jumiutuminen" kuullostaa mun korvaan siltä... Mutta en toki osaa sanoa voiko johtua venoistakin.
Omani muisti nollattiin taannoin ja väittäsin sen auttaneen...
Mites tuo muisti nollataan? Saako sen tehtyä kotona? Akku on ollu irti jokusen kerran ihan muista syistä, olettaisin sen nollanneen muistin. Ilmeisesti ei?
Xantiassa ainakin AL4 muutti selkeästi käytöstään akun irrottamisen jälkeen ja "oppi tavoille" sen jälkeen. C5:ssa en ole huomannut laatikon oppineen ikinä yhtään mitään; kaipaisin vähän herkempää kaasunvastetta, johon sporttiasento auttaa hieman, mutta se taas lyö helpommin gear box faultin ruutuun ja lisäksi kierrättää maantiellä liian pitkään kolmosvaihteella. Xantiassa sama laatikko oppi tismalleen haluamanilaiseksi muutamassa päivässä.
Toi gear fault -piippaus ilmeni loppukeväästä ensimmäisen kerran, kun olin edellisiltana kiihdytellyt sporttiasennossa muutaman kerran vähän kovemmin ihan mielenkiinnosta, että miten patonki lähtee. Seuraavana päivänä rusautti virheilmon aika pian lähdön jälkeen. Tais öljyt lähteä lootan pohjalta vähän kiertoon ja niiden mukana metallihilettä sun muuta paskaa? Laatikkoöljyt vaihdatin talvella.