Kirjoittaja Aihe: Citroen service  (Luettu 539 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jmt

  • "C2"
  • **
  • Viestejä: 75
  • Peukkuja: 1
Citroen service
« : Syyskuu 12, 2019, 19:04:02 »
Pääseekö minkään linkin kautta katsomaan citroen servicen räjäytyskuvia? Viittaus aikaisempaan picasson alasäleikkö kysymykseen🙄

Poissa Teuski

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 266
  • Peukkuja: 20
  • |C3P|C4|Xsara|
Vs: Citroen service
« Vastaus #1 : Syyskuu 12, 2019, 21:30:51 »
Service.citroen.com ja rohkeasti rekisteröitymään
-= C3 Picasso 1.6HDi 110 '09 -=- XM 2.0i' 90 - =- AX 11 TRE '89 =-

Poissa Jussi65

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 13
  • Peukkuja: 0
Vs: Citroen service
« Vastaus #2 : Syyskuu 13, 2019, 08:38:20 »
"Vain ammattilaisille" eli tehtävä feikkifirma. Dokumentaatio vain maksullisten linkkien takana. Ei ihan noin helppoa  :)

Poissa Teuski

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 266
  • Peukkuja: 20
  • |C3P|C4|Xsara|
Vs: Citroen service
« Vastaus #3 : Syyskuu 13, 2019, 11:01:20 »
"Vain ammattilaisille" eli tehtävä feikkifirma. Dokumentaatio vain maksullisten linkkien takana. Ei ihan noin helppoa  :)
On se kun ei tee siitä vaikeaa :)

Olikohan se niin, että jonkun muun maan valitsemalla käy helpommin.
-= C3 Picasso 1.6HDi 110 '09 -=- XM 2.0i' 90 - =- AX 11 TRE '89 =-

Poissa Jussi65

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 13
  • Peukkuja: 0
Vs: Citroen service
« Vastaus #4 : Syyskuu 13, 2019, 14:50:18 »
"Vain ammattilaisille" eli tehtävä feikkifirma. Dokumentaatio vain maksullisten linkkien takana. Ei ihan noin helppoa  :)
Pääseekö minkään linkin kautta katsomaan citroen servicen räjäytyskuvia? Viittaus aikaisempaan picasson alasäleikkö kysymykseen
Jos vain tulee mieleen että miten voi käyttää niin tänne vain ohjetta! Itselläni nuo sähköjen kytkennät työnalla, ns. tunnelmavalot kun eivät kaikki toimi ja polttimot ovat ehjiä...

Lähetetty minun FRD-L09 laitteesta Tapatalkilla


Poissa jaffa552

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 14
  • Peukkuja: 0
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Citroen service
« Vastaus #5 : Syyskuu 13, 2019, 16:24:40 »
"Vain ammattilaisille" eli tehtävä feikkifirma. Dokumentaatio vain maksullisten linkkien takana. Ei ihan noin helppoa  :)
On se kun ei tee siitä vaikeaa :)

Olikohan se niin, että jonkun muun maan valitsemalla käy helpommin.

Noin vuosi sitten hommatessani tunnukset tuonne, onnistui ihan valitsemalla Suomi. "Rasti ruutuun", kohtaan : muu autoalan ammattilainen(muistaakseni). Ei muuta kysellyt, kuin sähköposti osoitteen. Sinne tuli ranskankielinen meili, jonka linkin kautta pääsi ensimmäistä kertaa kirjautumaan sisään. Käsittääkseni tämän jälkeen voi halutessaan ostaa maksullisia palveluita, jos tarvitsee.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 13, 2019, 18:30:09 kirjoittanut jaffa552 »
Citikat:
C4 2.0 HDi VTRS-07

Xsara 2.0i16v -02 (ex), C5 II 2,0i 16v aut.-04 (ex)

Poissa Jasu

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 127
  • Peukkuja: 23
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Citroen service
« Vastaus #6 : Syyskuu 13, 2019, 16:37:16 »
"Vain ammattilaisille" eli tehtävä feikkifirma. Dokumentaatio vain maksullisten linkkien takana. Ei ihan noin helppoa  :)
On se kun ei tee siitä vaikeaa :)

Olikohan se niin, että jonkun muun maan valitsemalla käy helpommin.

Noin vuosi sitten hommatessani tunnukset tuonne, onnistui ihan valitsemalla Suomi. "Rasti ruutuun", kohtaan : muu autoalan ammattilainen(muistaakseni). Ei muuta kysellyt, kuin sähköposti osoitteen. Sinne tuli ranskankielinen meili, jonka linkin kautta pääsi ensimmäistä kirjautumaan sisään. Käsittääkseni tämän jälkeen voi halutessaan ostaa maksullisia palveluita, jos tarvitsee.
Jotakuinkin noin se meni kuukausi-pari takaperin, kun viimein sain tekaistua tunnukset. Kun tuohon C-kasiin ei vaan meinaa mistään muualta oikein mitään korjausvihjeitä tulla, kuin satunnaisia vinkkejä eri palstoilta...

Ei siinä mitään kummallisuuksia tainnut olla, aika suoraviivaista. Tai ainakaan en muista, mutta se taas on toinen tarina se muistamattomuus...
Dyane 4x4 IE -69, Sm 2.7 -71, Dyane IE -74, Xm V6 -90, Xm V6 Break -92, C8 V6 -03

Sekä Range Rover Classic -76 ja P38 -95 sekä L-R Disco -90

Poissa IJN

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 118
  • Peukkuja: 2
Vs: Citroen service
« Vastaus #7 : Syyskuu 13, 2019, 18:04:54 »
Luulen muistavani, että kun siellä on erilaisia käyttäjäkategorioita, ja jos sattuu lapsuuden mielikuvien äkkinäisessä vallassa valitsemaan palo-ja pelastustoimen niin datasta näkeekin vain korirakenteita, akkujen sijoituksia ja pilarien katkaisupaikkoja  :)  Eli jonkinasteisena remppareiskana pitää ilmoittautua.

Poissa olli__o

  • Administrator
  • "C8"
  • *****
  • Viestejä: 1 682
  • Peukkuja: 16
Vs: Citroen service
« Vastaus #8 : Syyskuu 13, 2019, 21:36:05 »
...
Itselläni nuo sähköjen kytkennät työnalla, ns. tunnelmavalot kun eivät kaikki toimi ja polttimot ovat ehjiä...
...
Kytkentäkaaviot (ja erilaiset korjausohjeet) on kai aina maksullisia tuolla ja sieltä saa ostaa eri pituisia aikoja 1 tunnin, 1 päivän, 1 viikon, 1 kuukauden, 1 vuoden. Nuo pidemmät on hinnoiteltu siten ettei ihan vain mielenkiinnosta kannata tilata.

Muuten vaan täytyy rekisteröituessä valita joku muu kuin yksityinen, ei kai se aiemmin edes mitään tarkempia yrityksen tietoja vaatinut, muuta kuin että valitsi olevansa ammattilainen.

Poissa trashiii

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 41
  • Peukkuja: 1
Vs: Citroen service
« Vastaus #9 : Syyskuu 14, 2019, 12:13:57 »
Kai itse saitin saa klikattua englanninkieliseksi? Onhan google translate keksitty, mutta olisi silti elämä helpompaa.
Muutama yläasteen ranskan kurssi ei ihan riitä...

-Alex

Poissa DANCID

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 14
  • Peukkuja: 0
Vs: Citroen service
« Vastaus #10 : Syyskuu 14, 2019, 16:19:20 »
Sisäänkirjautumissivun oikeassa alakulmassa on valikko mistä saa kieleksi vaikka (huonon) suomen...