Päivitetäänpäs tätäkin, Tahmalta sain, kiitos, kaksi pumppua, toinen hänen autostaan, kunto hieman arvoitus, toinen saksan ostos, ilmeisesti palaneesta autosta, säätimien liittimet ja polttoaine putkien liittimet sulaneet. No laitoin sen saksan pumpun varustettuna Tahman auton pumpun säätimillä, sain auton monen startin jälkeen auton käyntiin, leksa näytti paineiden seilaavan paljon, ja suuttimien korjausarvot olivat 60%-160%, mutta auto kävi ok, koeajossa toimi normaalisti, no tänään aamulla töihin, ei mikää ollut muuttunut n. 20km ja gearbox fault, en kyllä nykimistä huomannut, oli alamäki, sitten kotimatkalla sama vika, pienen nykimisen kanssa, välillä nyki reilummin. Kotona laitoin leksan kiinni ja sama vika polttoaineen paineesta, suuttimien korjausarvot olivat palanneet "normaaleiksi" no jätin koneen kiinni ja parametrien mittauksen päälle ja lähdin koeajolle, paineet pysyi ok aina kun konetta katsoin oli pyynti ja mitattu sama! noin kymmenen kilsan jälkeen käännyin ympäri kotia kohti, pari kilsaa ja nyki paineet seilasi 1000 ja 100 bar välillä ja gearbox fault, no bussipysäkille, kävi ontuen, no laatikko vikojen poisto, uudelleen käyntiin käy hyvin, paineet ok, jatkoin ajamista, pari kilsaa ja sama tilanne, ja samat toimenpiteet, loppumatka kulki ok. Onhan se tietysti mahdollista, että molemmat painesäätimet on hajalla, vai olisiko paineen mittauksessa ongelma, irroitin sen liittimen , ruiskin CRC:tä ja laitoin takasin, mittasin suuttimien ohivirtauksen, kaikki neljä yhteensä n.24ml /min onko ok? Olisko jotain mitä voisi vielä kokeilla?
T: esko