Kirjoittaja Aihe: C5 II 2.0 HDi-AM6 repsikan puolen UUSI vetoakseli  (Luettu 570 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tahma

  • "C4"
  • ****
  • Viestejä: 285
  • Peukkuja: 3
  • "Ei riemulla raja, kun jäykällä ajaa"
C5 II 2.0 HDi-AM6 repsikan puolen UUSI vetoakseli
« : Kesäkuu 01, 2018, 14:00:59 »
Tuli osteltua aikanaan ja jäi laittamati.

Löbron uusi vetari repsikan puolelle, vaihteistona tosiaan AM6-automaatti.

hp 220€

o4o-7040503

Poissa Tahma

  • "C4"
  • ****
  • Viestejä: 285
  • Peukkuja: 3
  • "Ei riemulla raja, kun jäykällä ajaa"
Vs: C5 II 2.0 HDi-AM6 repsikan puolen UUSI vetoakseli
« Vastaus #1 : Kesäkuu 15, 2018, 14:23:28 »
Päivitellään hintoja

200€/tarjous

Poissa olli__o

  • Administrator
  • "C8"
  • *****
  • Viestejä: 1 397
  • Peukkuja: 14
Vs: C5 II 2.0 HDi-AM6 repsikan puolen UUSI vetoakseli
« Vastaus #2 : Kesäkuu 15, 2018, 14:54:30 »
Kannattaa kurkata päivän hinta myös nettikaupoista, esimerkiksi mister autossa on aika edukkaasti SKF-brandilla...

Poissa Teuski

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 916
  • Peukkuja: 13
Vs: C5 II 2.0 HDi-AM6 repsikan puolen UUSI vetoakseli
« Vastaus #3 : Kesäkuu 15, 2018, 15:02:00 »
https://autopartsmarket.eu/fi/?action=catalog_part_info_view&art_id=1700679
Siittä uutta Löbroa 110€ ja postikulut kympin verran...  ;)
-= C5 I 2.2 HDi AT break '03 -=- C4 1.6 16V berline '06 -=- Xsara 1.6i '99 =- +Renault Safrane 2.5 '96

Poissa Tahma

  • "C4"
  • ****
  • Viestejä: 285
  • Peukkuja: 3
  • "Ei riemulla raja, kun jäykällä ajaa"
Vs: C5 II 2.0 HDi-AM6 repsikan puolen UUSI vetoakseli
« Vastaus #4 : Kesäkuu 15, 2018, 16:31:55 »
Ka perkema!
No tarjouksia otetaan vastaan.

Poissa Nuudeli

  • "C4"
  • ****
  • Viestejä: 227
  • Peukkuja: 2
Vs: C5 II 2.0 HDi-AM6 repsikan puolen UUSI vetoakseli
« Vastaus #5 : Kesäkuu 16, 2018, 09:15:58 »
Kannattaa kurkata päivän hinta myös nettikaupoista, esimerkiksi mister autossa on aika edukkaasti SKF-brandilla...

Itse jättäisin SKF:n tässä tapauksessa Mister-Auton hyllylle ja ostaisin Löbron.

***
https://cloud.lowpoweriot.com/s/dm5NO2PJwT63MUC

Videolta ei ehkä näy, mutta tuo ei joustanut sisään juuri yhtään toisinkuin alkuperäinen jousti useamman sentin. Mikähän tuossa oli rikki ja miksi ei jäänyt laatukontrolliin kiinni?

Mielenkiintoista tuossa myös oli se, että nivelten välinen akseli oli n.28mm kun alkuperäinen oli n.40mm.. Kaippa se olisi sen puolesta kestänyt? Muuten näytti samanlaiselta. Espanjassa oli paketin mukaan tehty, jos oikein muistan.
***
SKF kommentoi tutkivansa akselin, mutta ei sieltä mitään kuulunut. Asian hoitaminen jäi sitten Mister-Auton vastuulle kun lähti palautuksena heille, joten en jaksanut tuon diagnoosin perään kysellä.
Nykyiset: C4 AT -11 (1.6 VTI), C5 Break AT -06 (DW10BTED4)

Entiset: C5 Break AT -06 (DW10BTED4), Xantia Break -98 (XU10J4R), 405 GL -94 (XU5JP), 405 GLi -90 (XU5M), 405 GR -91 (XU52C)

Poissa Tahma

  • "C4"
  • ****
  • Viestejä: 285
  • Peukkuja: 3
  • "Ei riemulla raja, kun jäykällä ajaa"
Vs: C5 II 2.0 HDi-AM6 repsikan puolen UUSI vetoakseli
« Vastaus #6 : Heinäkuu 15, 2018, 20:25:06 »
Upppia
ja hintaan 130€

Poissa Tahma

  • "C4"
  • ****
  • Viestejä: 285
  • Peukkuja: 3
  • "Ei riemulla raja, kun jäykällä ajaa"
Vs: C5 II 2.0 HDi-AM6 repsikan puolen UUSI vetoakseli
« Vastaus #7 : Elokuu 05, 2018, 11:06:07 »
120€