Kirjoittaja Aihe: Citroen C5 Aircross  (Luettu 12986 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa ovi

  • "C4"
  • ****
  • Viestejä: 278
  • Peukkuja: 3
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #150 : Heinäkuu 07, 2019, 07:59:29 »
Siitähän se juuri johtuu. Sitikka on nykyään PSA-konsernin Seat.

Poissa JPL

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 845
  • Peukkuja: 9
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #151 : Heinäkuu 07, 2019, 09:15:49 »
Siitähän se juuri johtuu. Sitikka on nykyään PSA-konsernin Seat.

Vai niin, mikähän se aihe oli, mutta. AVK-on palvellut hyvin ja koeajoon autotkin joustavasti. Metro-Auto Herttoniemi aloittelee PSA-toimintaa, eli vaihtoehtoinen liike Helsingissä. C5 AC löytyy.

OT: Tuosta huoleton ajopeli, harvoin tarjolla tuohon hintaan.

https://www.scc.fi/vaihtoauto/CITROEN/c6/hdi-240-v6-exclusive-automaatti--superharvinainen--1-omistaja--navi--tutkat--sahkosaadot--nahat/CHV827/


Poissa Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 908
  • Peukkuja: 24
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #152 : Heinäkuu 07, 2019, 09:24:04 »
Topi, tee meille palvelus ja kerro liikkeelle mitä mieltä olet palvelusta! Itse olen alkanut käyttää heidän huoltoaan koska palvelu tuntuu olevan niin hyvää, jopa vaimo on kehunut miten hyvää se on. Aina voi parantaa ja sinun kaltaisiin koekemuksiin pitää puuttua heti! PS. Minulla ei ole mitään sidoksia ko. liikeeseen. :) Kerro täällä miten reagoivat palautteeseen.

Poissa Topi

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 379
  • Peukkuja: 2
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #153 : Heinäkuu 07, 2019, 09:50:09 »
Laitoinkin jo palautetta parinkin kanavan kautta, sen verran turhautunut olin. Lupaan palata asiaan, kun sieltä jotain vastausta saan.

Ja huollosta olen Zegon kanssa samaa mieltä. Palvelu pelasi alusta loppuun saakka kuten pitääkin. Myöskin huollon laajat aukioloajat ovat plussaa ja sijaisauto edullinen. Hintakin alittui parilla sadalla kustannusarvioon nähden, mikä oli tietenkin iloinen asia. Samalla heräsi kyllä kysymys, että mistä noin iso heitto, kun tilattuna ja suoritettuna oli kuitenkin vain huolto-ohjelman mukaiset työt.
C5 X7 BlueHdi180 2.0 Euro6 EAT6 Exclusive Berline 7/2016

Poissa ovi

  • "C4"
  • ****
  • Viestejä: 278
  • Peukkuja: 3
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #154 : Heinäkuu 07, 2019, 17:51:46 »
Siitähän se juuri johtuu. Sitikka on nykyään PSA-konsernin Seat.

Vai niin, mikähän se aihe oli,


Tämä oli aihe.
Jos ne ei saa tuntua kalliilta nykyään koska DS.

Koska saman konsernin merkit eivät saa kilpailla samoista asiakkaista on PSA linjannut, että Sitikan merkillä myytävät autot ovat konsernin "halppiksia". Jos haluaa laadukkaamman PSA auton, niin pitää katsella Pösön ja DS:n tarjontaa.

Poissa hyper

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 462
  • Peukkuja: 14
  • ex: C5-II 2.0i Break
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #155 : Heinäkuu 07, 2019, 19:01:14 »
Siitähän se juuri johtuu. Sitikka on nykyään PSA-konsernin Seat.

Vai niin, mikähän se aihe oli,


Tämä oli aihe.
Jos ne ei saa tuntua kalliilta nykyään koska DS.

Koska saman konsernin merkit eivät saa kilpailla samoista asiakkaista on PSA linjannut, että Sitikan merkillä myytävät autot ovat konsernin "halppiksia". Jos haluaa laadukkaamman PSA auton, niin pitää katsella Pösön ja DS:n tarjontaa.

Eiköhän noissa se varsinainen laatutaso ole ihan tarkalleen sama, oli sitten Sitikka, Pösö tai DS.
Ja mun käsitykseni mukaan Seatin jälkimarkkinointi toimii konsernin ns hienompia merkkejä paremmin, eli että havaitut viat korjataan eikä kiistetä niiden olemassa oloa... (Mutta henkilökohtaista kokemusta tuosta ei ole)
Nykyinen kulkuneuvo: Honda CR-V Ex: Citroen C5-II Break

Poissa ovi

  • "C4"
  • ****
  • Viestejä: 278
  • Peukkuja: 3
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #156 : Heinäkuu 07, 2019, 20:02:45 »
Kuka mitäkin laadulla ymmärtää.

Poissa Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 908
  • Peukkuja: 24
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #157 : Heinäkuu 07, 2019, 21:14:25 »
Ylistivät alustaa nämä hullut Hollantilaiset:
https://www.youtube.com/watch?v=TbvoOAnOz_w

On kaksi eri asiaa, todellinen laatu, joka paljastuu vuosien jälkeen ja laatuvaikutelma, joka on sitä huttua mitä toimittajat viljelevät ja ei tarkoita oikeasti mitään (yksilöllistä). Itselleni tässä autossa laatuvaikutelma oli erinomaista, ei häpeä paljon kalliimmille autoille. Se, että joka oven yläosa, johon ei edes kosketa tänä päivänä koska on niin korkealla, on kovempaa ja kestävämpää muovia (joka ei mene niin äkkiä huonon näköiseksikään), on vain hyvä asia. Katsoo uusia koeajo-yksilöistä Mersuista, niin huomaa helposti miksi ei huono (on parempiakin) pehmeä muovi olekaan kovin järkevää ja miksi pianolakattu muovi on typerin idea koskaan.