Kirjoittaja Aihe: Citroen C5 Aircross  (Luettu 9582 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HiTec

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 782
  • Peukkuja: 36
  • Sukupuoli: Mies
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #50 : Joulukuu 08, 2018, 14:37:27 »
Mikä kumma tuossa on että noita per...en sojottimia yhä vaan pitää näihin uusiinkin malleihin tunkea kun olisi ollut todella hyvä mahis korvata ne jollain fiksummallakin >:(

Kävin sitten tänään kokeilemassa Rifteriä ja ilokseni totesin vaikka siinäkin tuo cruisen tönkötin on, niin ratti max ylös ja itseenpäin, niin vas. jalan ollessa poljinten vieressä lepuuttimellaan, jää tönköttimen ja polven väliin vielä sormen paksuus :)
Nissan Qashqai 1.6dCi 130 Business 4wd -15
Dethleffs C'Go 495 QSK -16

Ex. autoja: Citroen C5 III 2.0HDi 136, Renault Grand Scenic II 2.0dCi 150, Renault Master 3.0dCi 140, Peugeot 1007 1.6, Renault Megane II 1.6, Peugeot Partner 1.9d...

Poissa Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 854
  • Peukkuja: 24
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #51 : Tammikuu 10, 2019, 19:58:58 »
Thomaskin tykkäsi kovasti kun joku tekee pehmeitä SUV:eja!
"All-new Citroen C5 Aircross SUV FULL REVIEW - Autogefühl"
https://www.youtube.com/watch?v=drhJUP9GGx4

Poissa Jr-

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 159
  • Peukkuja: 1
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #52 : Tammikuu 11, 2019, 08:31:58 »
Ai hitto, tässähän alkaa odottelemaan sitä hintaa.

Plugari on tietty kans kiinnostava, itselle olis oikein hyvä valinta mutta harmi kun sitä ei ole heti saatavilla.
C4 Cactus e-VTI82 ETG5 2015
C5 HDi 136 Exclusive tourer autom. 2008
C5 2.2 HDi 133 SX Berline autom. 2005
*haaveillaan*
C6 3.0 V6

Poissa Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 854
  • Peukkuja: 24
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #53 : Helmikuu 09, 2019, 13:07:25 »
Ruotsiksi: https://teknikensvarld.se/provkorning-av-citroen-c5-aircross-180-hk-automat/
Lyhyesti, toimittaja tykkäsi todellakin pehmeydestä ja erinomaisesti toimivasta automaattilaatikosta ja myös istuimista.

Poissa Jr-

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 159
  • Peukkuja: 1
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #54 : Helmikuu 09, 2019, 22:03:41 »
No höh

Lainaus
Citroën C5 Aircross 180 hk Automat

Pris
Feel 349 900, Shine 369 900 kronor, säljs nu. Introduktionsrabatt 30 000 kronor.
C4 Cactus e-VTI82 ETG5 2015
C5 HDi 136 Exclusive tourer autom. 2008
C5 2.2 HDi 133 SX Berline autom. 2005
*haaveillaan*
C6 3.0 V6

Poissa Jr-

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 159
  • Peukkuja: 1
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #55 : Maaliskuu 01, 2019, 12:22:02 »
C5 Aircrossin hinnat selvillä

https://www.moottori.fi/ajoneuvot/jutut/kolmen-valtin-voimin-uuden-citroen-c5-aircrossin-hinnat-selvilla/

Lainaus
Hinnat jo julki

Hinnat alkavat 26 327 eurosta, jolla saa bensiinimalli PureTech 130 Liven. Edullisin dieselversio BlueHDi 130 Live maksaa 27 056 euroa.
Maahantuoja ennakoi bensiinivaihtoehtojen suosikiksi nousevan Feel-varustetason PureTech 180 -mallin automaattivaihteisena. Se maksaa 35 994 euroa.
C4 Cactus e-VTI82 ETG5 2015
C5 HDi 136 Exclusive tourer autom. 2008
C5 2.2 HDi 133 SX Berline autom. 2005
*haaveillaan*
C6 3.0 V6

Poissa Deeässä5

  • "C2"
  • **
  • Viestejä: 77
  • Peukkuja: 5
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #56 : Maaliskuu 01, 2019, 20:18:04 »
Dieselsuosikiksi taasen voi povata malliversiota BlueHDi 130 Feel automaattivaihteistolla. Sen hinta on 32 847 euroa.
Auto saapuu tarjolle maaliskuun puolivälissä.

Poissa hyper

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 417
  • Peukkuja: 14
  • ex: C5-II 2.0i Break
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #57 : Maaliskuu 02, 2019, 22:02:40 »
Hinnoittelu vaikuttaa melko asialliselta. Ainakin jos vertaa uuteen Honda CR-V:hen, tuli tänään käytyä katsomassa ensiesittelyssä semmosta hybridiä... jotain 50k euroa maksoi...
Nykyinen kulkuneuvo: Honda CR-V Ex: Citroen C5-II Break

Poissa Jr-

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 159
  • Peukkuja: 1
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #58 : Maaliskuu 15, 2019, 10:50:55 »
Maahantuoja/ jälleenmyyjä lähestyi ennakkoesittelykutsulla.

C5Aircross Puretech 130 Live 26 927€
C4 Cactus e-VTI82 ETG5 2015
C5 HDi 136 Exclusive tourer autom. 2008
C5 2.2 HDi 133 SX Berline autom. 2005
*haaveillaan*
C6 3.0 V6

Poissa Rommitommi

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 478
  • Peukkuja: 7
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #59 : Maaliskuu 15, 2019, 14:00:39 »
Tuli nähtyä livenä eilen ekaa kertaa, ja oli mielestäni aika samanlainen kuin kuvissa, eli aika tappavan tylsä. Tai kai se on ihan ok, mutta kun tuon näki, niin ei se vaikuttanut uudelta autolta, lähinnä tuli mieleen eka C4 aircross johon on vähän pumpattu ilmaa.

Surullista nähdä miten Sitikasta muovataan PSA:n "toyotaa", joka on niin hajuton ja mauton kuin olla ja voi, kun merkillä on kuitenkin hienot perinteet erottuvuudessa niin muotoilun kuin tekniikan osalta.

Kyllä Peugeot 508 ja DS7 ovat onneksi vielä eri maata..

Saab 9-5 TTID Aero -11, BMW 535d -11, Saab 9-3 2.8T Aero -08

Poissa Pate

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 634
  • Peukkuja: 12
  • Sukupuoli: Mies
  • DW10 ja DW8
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat ostaa. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #60 : Maaliskuu 15, 2019, 14:16:52 »
Miten C3, C3 Aircross tai C4 Cactus ovat muka tylsiä?
Käsite "premium" on mielenterveyden häiriö ja se tulisi aina kirjoittaa käyttäen lainausmerkkejä.

Poissa Rommitommi

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 478
  • Peukkuja: 7
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #61 : Maaliskuu 15, 2019, 14:54:26 »
Miten C3, C3 Aircross tai C4 Cactus ovat muka tylsiä?

Näistä varmaan löytyy mielipiteitä loputtomasti ja toinen tykkää tyttärestä ja toinen ties mistä, mutta ainakaan omaan silmään noi mainitsemasi ei erotu mitenkään erityisen jännittävän näköisinä autoina, vaan perus massapulkkina joissa detaljien kromireunoja on korvattu jollain kirkkaalla värillä huomiota herättämään, ja ainakaan omaa silmää sitikan nykydesign ei juuri hivele muutenkaan, mieluummin katselen Peugeotin tuotoksia tai vanhempia Sitikoita tyyliin C6...
Saab 9-5 TTID Aero -11, BMW 535d -11, Saab 9-3 2.8T Aero -08

Poissa Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 854
  • Peukkuja: 24
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #62 : Maaliskuu 15, 2019, 16:40:11 »
VW, Skoda, Seat, Audi, siinä teille tylsä. C5 Aircross ei todellakaan kuulu tuohon tylsään joukkoon!
DS 7 on jollain tavalla tylsempi myös ja 508 nyt vaan on seksikäs matalampi auto mutta sekin aika normaali.
Muistakaa, että ajotuntuma on se mikä on se kaikista tärkein ominaisuus. Jos meno on mukavaa ja pehmeää ja autossa istuu mielellään, niin kyllä jotku överiksi menevät tyyliseikat antaa anteeksi, ainakin minä.

Poissa ovi

  • "C4"
  • ****
  • Viestejä: 257
  • Peukkuja: 2
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #63 : Maaliskuu 15, 2019, 17:34:03 »
C5 aircrossin muotoilu on aika raskaan oloista ja osaltaan siinä on yliyrittämistä. Se on positiivista, että sisätilat on ihan kivat auton hintaluokka huomioiden.

Poissa CelaVii5

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 722
  • Peukkuja: 6
  • C5 III HDi 240 Tourer
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #64 : Maaliskuu 15, 2019, 22:59:51 »
Sitikan nykymalliston muotoilu on kyllä kauttalinjan kaameaa eikä herätä omistamisen halua tippaakaan. Pösön puolella sen sijaan on jyvä löytymässä pitkästä aikaa (406 jälkeen ollut melko surullista sielläkin), jopa uusi 208 näyttää hienolta vaikka pikkukoppi onkin. DS taasen on aikalailla yliyrittämistä...

Ja kun hydetkin kuopattiin niin kai tässä neljännen sitikan jälkeen joutu miettimään jotain muuta merkkiä.

Poissa hyper

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 417
  • Peukkuja: 14
  • ex: C5-II 2.0i Break
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #65 : Maaliskuu 16, 2019, 08:46:09 »
Ainakin Sitikan muotoilu on, sanotaanko, omintakeista. Persoonallisen näköistä, ainakin autojen ulkopuolelta ja sisätiloissa sitten helposti sulatettavaa. Jos pitää valita uusi Pösö tai Sitikka niin oma valintani osuisi jälkimmäiseen, ihan kojelautaan perustuen, noita icockpit-pösöjä en suostu ostamaan edes käytettynä.

Ja edelleen omasta mielestäni tämä C5 Aircross on muotoilultaan parempi kuin vanhemmat nykymallit, ajovalot on paremmin saatu sidottua maskiin eivätkä mulkoile sillä tavalla kuin C3-C4 sarjoilla. Alhaalla helmassa olevat koristerinkulat kun vielä maalaa mustiksi niin ei sitten satu nekään silmiin (tuskin vaikuttaa takuuseen?).
Nykyinen kulkuneuvo: Honda CR-V Ex: Citroen C5-II Break

Poissa Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 854
  • Peukkuja: 24
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #66 : Maaliskuu 16, 2019, 09:03:35 »
Jos pitää mukavuudesta, niin DS7 toimii, olen sen koeajanut ja pidin alustaa todella onnistuneena! Yllättäen, kovaksi haukuttu, uusi 508 toimi huonopintaisilla mutkaisella tiellä varsin mukavasti, toki tärinää oli mutta se oli sen verta hillittyä ettei minua hirveästi haitannut. Ajelen hyde C5 farkulla tällä hetkellä.

Poissa Pate

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 634
  • Peukkuja: 12
  • Sukupuoli: Mies
  • DW10 ja DW8
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat ostaa. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #67 : Maaliskuu 16, 2019, 10:35:11 »
... ihan kojelautaan perustuen, noita icockpit-pösöjä en suostu ostamaan edes käytettynä.

Ratit pienenee muissakin. Seuraava vaihe ennen joystickiin siirtymistä on tuo Peugeotin pieni ratti kaikissa autoissa. I-cockpit hyväksytään yleisesti vasta kun se on mersuissa ja bemareissa.
Käsite "premium" on mielenterveyden häiriö ja se tulisi aina kirjoittaa käyttäen lainausmerkkejä.

Poissa Ves_ku

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 422
  • Peukkuja: 2
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #68 : Maaliskuu 16, 2019, 10:36:53 »
Pääseekö C5 Aircrossia jo jossain koeajamaan? Tosin nyt sen ei parane pahemmin säväyttää kun seuraavasta on tilaus sisäsällä.

Nyt tosiaan menossa tuo X7 C5 farku ja tilalle tulossa aktiivijousitteinen 508. Eihän niiden alustoista voi tietyillä osin puhua ees samassa lauseessa, mutta en nyt pahasti pettynytkään tuon uuden 508:n osalta. Tsekeissä tuli ajeltua viidellä eri Skoodalla eri moottorein ja eri kokoluokissa. Ei ollu mun autoja, ei varsinkaan kun dsg oli vaihteistona. 508 tuntui heti omalta. Liekö laseissa liikaa ranskalaista väriä vai mistä johtuu. Saa vaan nähä kuinka pian hydeä tulee ikävä. Toi nykyinen 70 tkm. ajettu 2016 2.0 blueHdi 180  farkku vois muuten olla myynnissä jos joku sellaista tarvii. Hyvään kotiin tietty jotta voin sen lunastaa sitten takaisin kun alkaa kaduttamaan.

Poissa Pate

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 634
  • Peukkuja: 12
  • Sukupuoli: Mies
  • DW10 ja DW8
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat ostaa. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #69 : Maaliskuu 16, 2019, 10:45:39 »
"SAAPUU LIIKKEISIIN 22.3.-24.3.
Uusi upea Citroën C5 Aircross SUV edustaa muunneltavuudeltaan luokkansa huippua. Takaistuimet ovat alaslaskettavissa ja erikseen säädettävissä. Nojatuolimaisten Advanced Comfort –istuimien mukavuus ja sisätilojen käytännöllisyys sekä tyylikäs design luovat ajokokemuksen, jollaista et ole ennen kokenut. Mukavuuden kruunaa uusi Citroën-jousitus, joka vaimentaa tehokkaasti tienpinnan epätasaisuudet.

Tervetuloa ennakkoesittelyyn torstaina 21.3. klo 16-19 Citroën-liikkeisiin
koko perheen voimin tutustumaan uuteen Citroën C5 Aircross –malliin. Tarjolla pientä purtavaa!"
Käsite "premium" on mielenterveyden häiriö ja se tulisi aina kirjoittaa käyttäen lainausmerkkejä.

Poissa yason

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 241
  • Peukkuja: 10
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #70 : Maaliskuu 16, 2019, 12:02:12 »
Kävin perinteiseen tapaan kylmätyypittämässä eli istumassa Aircrossissa. Koeajo sitten vuonna 2029, ehkä.

Penkit mukavat, ihan Cactus-laatua paitsi vielä isommat. Korkeutta on oikein mukavasti jaloille, mutta pää tuppasi osumaan kattoon. Penkkiä piti laskea miellyttävyyden alarajalle, jotta pään päälle jäi tilaa nyrkin verran. Ratin ja penkin sai säädettyä pituussuunnassa ok.

Sivusuunnassa sen sijaan etuistuimella on kapeat tilat: ovi ja keskikonsoli tunkevat nykyautojen tapaan päälle ja istuessaan tuntee olevansa jonkinlaisessa puristuksessa. Penkit onneksi mukavan pehmeät, niin eivät runno takareisiä. Kaasujalkaa ei tässäkään saa minnekään mukavasti lepuuttamaan, koska keskikonsoli on niin iso ja korkea.

Ovissa samaa huonolaatuista kovamuovia kuin Cactuksessa, mikä oli järkytys. Kojelauta ja sen päälipuoli olivat myös ihan liian kovaa tavaraa tuon tason autoon. Oma C5-I hakkaa edelleen tuon laadussa mennen tullen, vaikka ei siinäkään premium-muovia ole. En ymmärrä, miten PSA on kehdannut päästää Orthexin pulkkalinjalta tullutta muovivalua noihin oviin. Niin, sanoinko jo, että tilaa oli vähän ja suhteessa auton kokoon ihan järkyttävän vähän.

Sattumoisin liikkeessä oli myös uusi Cactus ja yksi X7, niin kävin niissä vertailemassa samalla reissulla. X7 on pieni verrattuna C5-I:een, mutta nyt se tuntui oikein tilavalta Aircrossiin verrattuna. Cactuksessa tilaa on ruhtinaallisesti muuten, paitsi pituussuunnassa hieman rajatusti, kun kyseessä on pikkuauto. Kun astuin pihalla odottaneeseen omaan Outbackiin, on kuin kirkkoon olisi astunut. C5-I on siis ehdottomasti näistä tilavin, Subaruni tulee hyvänä kakkosena, joskin hieman rajoittuneempana. Sen jälkeen X7 ja Cactus, kummassakin on edelleen varsin riittävät tilat, joskin hieman eri suunnassa ja X7 tuntuu joka kerta pienemmältä kuin pitäisi ja Cactus taas aina tilavammalta kuin luulisi. Tämän jälkeen tiputaan pari luokkaa alemmas C5 Aircrossin kohdalla eikä voida enää keskustella, miten tilava se on, koska adjektiivia "tilava" ei saa mitenkään sopimaan Aircrossiin. Se sopinee enintään 180-185cm mittaisille ja etenkin luustoltaan erittäin kapeille ihmisille.

Positiivisena mainintana se, että Berlingoa eivät sentään ole vielä pilanneet. Sinne on ilmeisesti siirretty kaikki se tila, mitä Aircrossista ja X7:sta puuttuu. Etenkin nelivetoperslinko alkaa jotenkin kuulostaa houkuttelevalta vaihtoehdolta sitten, kun se aika taas tulee...
C5-I 2.0i At -03, C5-I 2.2HDi At -03, Subaru Outback 2.0d Mt -10

Poissa Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 854
  • Peukkuja: 24
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #71 : Maaliskuu 16, 2019, 12:59:40 »
Petikon Autoverkkokaupassa on koeajettavissa 1.6 automaatti bensalla. Kävin juuri ajamassa ja olihan se helkkarin hyvä paketti! Jousitus on pintapehmeä ja jos jotain valitettavaa, niin eihän se ole puoli-aktiivinen kuten hydessä joten ei joka tilanteessa ole yhtä hienostunut mutta jäiset ja kuoppaiset tiet olivat lastenleikkiä tällä autolla. Autokuumetta jonkun verran.

Minulle mutten ihan sama onko ovien yläosassa kovaa muovia, en löy päätäni enkä kättäni siihen joten mitä väliä kunhan näyttää hyvältä ja näyttäähän se. Minä olen 176 cm ja päätilaa oli ruhtinaallisesti tarjolla vaikka kattoikkuna oli tässä yksilössä ruksattuna. Takatilat ovat tämän auton heikoin lenkkin jos on pitkäkoipinen kuski ja pitää penkkiä taka-asennossa. Itsellen takana oli parhaat tilat koskaan istua koska istuin oli kerrankin oikeasti korkea. Tämä auto tulee jakamaan mielipiteitä mutta minulle se on kerrankin erittäin sopivan kokoinen ja tavaratilaa on vaikka kuinka paljon tässäkin paketissa. Laminoidut sivulasit taitavat olla vakiona jokaisessa varustetasossa? Muutenkin oli ovet hyvin äänieristetty ja tiivisteitä oli paljon (niillähän se ovien "thumbs" ääni saadaan aikaiseksi).

Poissa Ves_ku

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 422
  • Peukkuja: 2
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #72 : Maaliskuu 16, 2019, 13:49:29 »
Omaan silmään C5 Aircros on yksi niistä todella harvoista suv malleista joita edes voisin harkita. Valko musta perus väritys ja punaiset tehosteet on oikeenkin edukseen. En ainakaan lähtis tylsäksi moittimaan. Kovamuivin käyttö on kyllä yksi asia jonka pistän aina merkklle. Kuinkahan isoista säästöistä siinä on kyse? Melko pienellä sitä kokonaisuuden laadukkuutta saisi lisättyä. Onkohan kovamuovit kaikissa varustetasoissa vai saako rahalla ”preemiumia”?

Poissa Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 854
  • Peukkuja: 24
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #73 : Maaliskuu 16, 2019, 14:14:22 »
Mikä tekee huonommin kestävästä pehmeästä muovista niin kovin seksikästä?

Poissa ovi

  • "C4"
  • ****
  • Viestejä: 257
  • Peukkuja: 2
Vs: Citroen C5 Aircross
« Vastaus #74 : Maaliskuu 16, 2019, 14:45:18 »
Kävinpä katsomassa C5 Aircrossia ja sisustusmateriaaleista jäi samanlainen mielikuva, kuin Yasonilla. Tojotamuovia oli viljelty sinne tänne ja sellainen aiheuttaa hylkimisreaktion. Tilaa oli mun kokoiselle ihan mukavasti, paitsi takapenkillä jalkojen asento jäin jotenkin hankalaksi, kun etupenkki oli säädetty oman ajoasennon mukaan. Ulkonäkö oli paljon tasapainoisempi, kuin kuvissa.

Vieressä oli 508 Pösö, niin pitihän sekin koeistua. Pösössä on astetta paremmat sisustusmateriaalit ja mun mielestä kojetaulu on hieno. Jälleen kerran piti todeta, että meikäläinen ei saa Pösön isoon sedaniin ajoasentoa kohdalleen, kun polkimet ovat liian lähellä. Takapenkki on tarkoitettu lapsille, kun 180 cm lyhyen ihmisen pää ottaa kattoon normaalissa istuma-asennossa. Vaikka nyt pieniä puutteita onkin, niin 508 on todella hieno auto.

Tuon jälkeen piti vielä ajella katsomaan uutta 3-sarjan sedan Bemaria, jotta näkee eron. Kyllä Bemu on vielä pykälää paremmin viimeistelty ja materiaalit ovat laadukkaampia. Sisätilat olivat noista kolmesta autosta väljimmät niin etu, kuin takapenkilläkin. Jalkatilaa oli hyvin ja pää ei ottanut kattoon.

Takakontteja en katsonut, kuin C5 Aircrossista ja epäilemättä siinä on suurin tavaratila noista kotturoista. 508:n rattia on moitittu pieneksi, mutta eipä Bemun ratti ollut juurikaan isompi. Ulkonäön perusteella 508 on mielenkiintoisin auto, mutta omalla kohdalla huono ajoasento rajoittaa ostohaluja. Pösössä oli myös käsittämättömän korkeat kynnyskotelot, jotka vaikeuttavat takapenkiltä poistumista ja etupenkille mennessä tunnelma on, kuin pitäisi väistellä ralliauton turvakaaria. Siitäkin huolimatta hieno auto.