-laatikon tyhjennypropusta (kuusiokolon sisältä) ruuvi pois, muístaakseni Torx-kantainen, tällöin alkavat öljyt valua (ainakin C5 II pitää irroittaa alakehdon poikkituki, ja tietenkin pohjasuoja).
-17mm kuusiokoloavaimella mittaputkellinen pohjaproppu pois, lisää öljyä tulee.
-valuta tyhjäksi
-asenna mittaputkellinen proppu ja pienempi takaisin.
-etsi laatikon päältä täyttöruuvi, muistaakseni T55 kannalla. Löytyy laatikon etureunalta noin akun reunan kohdalta (ilmaputsari ensin pois)
-kaada 3 litraa sopivaa öljyä (hifistelijät voivat sitten kertoa miten oikea pinta tarkastetaan, mutta laiskana menee juuri näin)
-proppu kiinni, ilmanputsari paikoilleen ja ajoa
Lisää tuolta
http://citroen-foorumi.com/index.php?topic=27237.msg203794#msg203794