Kummottis mahtaa olla kestävyyden osalta tuo e-HDi 92 vs BlueHDI 100 ? Jos oikein muistan, edellinen on euro5 hiukkasloukulla, mutta ilman adblue-litkua ja jälkimmäinen on euro6, jossa sekä loukku että litku? Mites paljon noilla koneilla on menty muissa malleissa? Ja onko noi viherrysvehkeet nykyisin edes jollain tavalla toimivia vai onko vaan ajan kysymys, että koska pitää harkita fap:in ja litkun käytöstä poistoa, mikäli se edes nykyisin onnistuu?
Odotellessa PureTech 110 -automaattia, jota kyllä saa muihin malleihin, kuten Pökötin 2008:een. Noh, en mä vielä tänä vuonna haluaiskaan vaihtaa autoa. Lisäks Cactuksen osalta pitää laskea sen varaan, että ostaisi uutena, koska sopivaa väri + kone + loota + varustetaso -yhdistelmää ei käytettynä näytä löytyvän. Viiden tonnin käytetyssä voi vähän tinkiä aina jostain, mutta yli tai alle 20 tonnin autossa pitää olla kaikki kohdallaan.