Kirjoittaja Aihe: Jälleen uusi DS-malli?  (Luettu 21188 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hyper

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 309
  • Peukkuja: 12
  • ex: C5-II 2.0i Break
Vs: Jälleen uusi DS-malli?
« Vastaus #100 : Elokuu 19, 2018, 11:03:58 »
"Jälleen" uusi on aiheenakin harhaan johtava. Jälleen sana pois. On jo nähtävissä, että DS jää marginaalisksi tuotteeksi (tai hiipuu vähin äänin pois, tässä voisi olla poistumistienä PSA-Opelin uusi style). Ehkä moni päätyykin "irvistävään" Lexukseen liki samalla hinnalla. Erilaisuuden tavoittelusta maksetaan ja laadun mielikuvasta, jossa Lexus 1-0. DS pyrkii tuomaan samaa tunnetta ostajille. Ikävää todeta negatiivinen tosiasia, ref. C6 malli ei saanut nostetta, kun hinta oli yli kipurajan, näin myön on DSsässä.

Lexusta ei ehkä kannata verrata DS:ään, se on suunnattu ylempään luokkaan kilpailemaan mersun ja bemarin huippumallien kanssa. Johon DS ei nykyisellään kykene. Toki uudet Lexukset näyttää kamalilta, mikä tasoittaa eroja, mutta muuten... Japanilaisilla ei ole tapana jättää asioita puolitiehen kun toimeen ryhtyvät ja laatu on sen mukaista varsinkin ylempään luokkaan suunnatussa autossa.
Nykyinen kulkuneuvo: Honda CR-V Ex: Citroen C5-II Break

Poissa Pate

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 576
  • Peukkuja: 10
  • Sukupuoli: Mies
  • DW10 ja DW8
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat ostaa. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: Jälleen uusi DS-malli?
« Vastaus #101 : Elokuu 19, 2018, 11:33:04 »
DS3, tuleekos siitä päivitetty malli?

Tulee 2019 ja se on SUV jonka saa myös "electric only".  Tästä eteenpäin kuusi seuraavaa vuotta PSA esittelee joka vuosi uuden DS-mallin. 2019 DS3, 2020 DS5, 2021 DS8 (<- tuo on kolmen seuraavan julkaisujärjestys).

Tulevaisuuden PSA tuotteisiin tulee jatkossa optio ostaa se joko dieselinä, bensana tai sähköisenä. Paitsi DS:t tulevat aina olemaan joko mild-hybridejä (48V), täyshybridejä tai pelkkiä sähkömalleja. Niitä ei siis määrätyn mallivuoden jälkeen voi ostaa enää pelkkänä bensana tai dieselinä (niissä on aina sähkömoottori lisänä).

PSA:n joku pomo (ei Tavares) sanoi aiemmin tässä kuussa, että tulevaisuudessa asiakas valitsee PSA:n kolmesta vaihtoehdosta itselleen parhaiten sopivan voimanlähteen. Vähän ajava sähkön, keskimääräisiä km-määriä ajava bensan ja paljon ajava dieselin. Kaikista malleista tehdään yhteensopivia kaikkiin voimalähdelinjoihin.

DS:n mynti on kasvanut tänä vuonna ja myynnin kasvu on ollut pelkästään DS7:n varassa.
Käsite "premium" on mielenterveyden häiriö ja se tulisi aina kirjoittaa käyttäen lainausmerkkejä.

Poissa Megaman

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 3 323
  • Peukkuja: 15
  • Sukupuoli: Mies
  • 407 Coupé, 206, Boxer
Vs: Jälleen uusi DS-malli?
« Vastaus #102 : Elokuu 19, 2018, 11:58:21 »
Katos kun oleellista siinä ei ole se varustelista vaan laatu.

Ai mersun laatu? ;D  Löytyy useiden tutkimusten ja tilastojen häntäpäästä. Ceetä sekä eetä.
407 Coupé, Peugeot Boxer -05, Bomba Quest 500. ex: C2 VTS -09, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309...

Poissa Pate

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 576
  • Peukkuja: 10
  • Sukupuoli: Mies
  • DW10 ja DW8
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat ostaa. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: Jälleen uusi DS-malli?
« Vastaus #103 : Elokuu 19, 2018, 17:30:59 »
Mielikuvilla näissä pelataan. "Kallis on parempi" jne...

Ennen toista maailmansotaa hummereita oli maailman merissä ongelmaksi saakka. Niitä huuhtoitui Yhdysvalloissa Mainen osavaltion rannoille tonnikaupalla. Sitä pidettiin köyhien ruokana ja sillä ruokittiin vankeja sekä kotieläimiä.
Rikkaat eivät edes suostuneet syömään moista rahvaan ruokaa.

Nyt kun se on harvinaisempi (ja myös saastuneempi) hummeri maksaa ravintolassa 50€ kilo.

Sama tuote.
Käsite "premium" on mielenterveyden häiriö ja se tulisi aina kirjoittaa käyttäen lainausmerkkejä.

Poissa ovi

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 177
  • Peukkuja: 2
Vs: Jälleen uusi DS-malli?
« Vastaus #104 : Elokuu 19, 2018, 18:31:58 »
Tietysti pelataan mielikuvilla. Se on ihan samaa mielikuvapeliä hinnasta riippumatta.

Mutta se on kiistämätön tosiasia, että kalliimpi auto on parempi. Jos Daciassa olisi Mersun hintalappu, niin myynti olisi aika niukkaa.

Poissa hyper

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 309
  • Peukkuja: 12
  • ex: C5-II 2.0i Break
Vs: Jälleen uusi DS-malli?
« Vastaus #105 : Elokuu 19, 2018, 18:35:10 »
Viime vuosina mersun laatutaso on toki ottanut takapakkia, kun excel-miehet ovat osallistuneet komponenttien suunnitteluun. Mutta yleisesti ottaen laatutaso on kuitenkin vielä sellainen että autoon istuessa sen huomaa, kaikki on kohillaan, tunnelma ja materiaalit tuntuvat hyviltä. Valitettavasti Sitikoiden ja varsnkin DS:n kohdalla tilanne ei ole yhtä hyvä, auton hinta ei ole ikäänkuin käsin kosketeltavissa. Vaikutelmaa korkeasta laadusta ei halvoilla vippaskonsteilla voi synnyttää.
Nykyinen kulkuneuvo: Honda CR-V Ex: Citroen C5-II Break

Poissa ovi

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 177
  • Peukkuja: 2
Vs: Jälleen uusi DS-malli?
« Vastaus #106 : Elokuu 19, 2018, 18:36:50 »
The Economist
"Electric motors are largely standardised and may not command the same premium. German cars, engineered to please their discerning drivers, are unlikely to carry the same kudos when vehicles drive themselves. BMW, which advertised its cars as “The Ultimate Driving Machine” may have to rethink its marketing"

Nooh, eiköhän tuo slogan ole mietitty moneen kertaan uusiksi tässä kuluneen 45 vuoden aikana. Ja mikäpä siinä, kun on lanseerannut kaikkien aikojen parhaan automaailman sloganin, niin pitäähän siitä ottaa kaikki irti.

http://www.bmwstyle.tv/the-ultimate-driving-campaign/

Poissa Pate

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 576
  • Peukkuja: 10
  • Sukupuoli: Mies
  • DW10 ja DW8
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat ostaa. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: Jälleen uusi DS-malli?
« Vastaus #107 : Elokuu 19, 2018, 19:41:00 »
Se nyt ei ole sloganista kiinni. Jos robotit ajaa jonossa tasan 110km/h standardisoidut sähkömoottorit suristen, niin kyllähän siinä aika mielikuvitusta tarvitaan, että sitä jotenkin paremmaksi tuntisi vaikka oma auto olisi kalliimpi kuin muilla.
Käsite "premium" on mielenterveyden häiriö ja se tulisi aina kirjoittaa käyttäen lainausmerkkejä.

Poissa ovi

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 177
  • Peukkuja: 2
Vs: Jälleen uusi DS-malli?
« Vastaus #108 : Elokuu 19, 2018, 20:40:46 »
Et kai nyt ihan tosissasi luule, että siellä jonossa on kaikilla allaan samanlaiset leivänpaahtimen näköíset arkisen harmaat korollat?

Poissa Pate

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 576
  • Peukkuja: 10
  • Sukupuoli: Mies
  • DW10 ja DW8
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat ostaa. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: Jälleen uusi DS-malli?
« Vastaus #109 : Elokuu 19, 2018, 22:12:18 »
Ei ole samanlaiset mutta erot kaventuvat. Ihmiset nukkuvat tai makoilevat robottiautoissa virtuaalilasit päässä ajon aikana.
Tästä on ihan jonkun yliopiston tutkimustietoa, että nuoria ei ajokortti ja auton omistaminen enää kiinnosta samalla tavalla kuin vanhempia ikäpolvia. Auton merkitys vähenee kun sitä ei itse ajeta. Suorituskyvyn merkitys muuttuu mitättömäksi. Yhteiskäyttöautot yleistyvät.

Jos autossa nukutaan, tehdään töitä, katsotaan elokuvia tai pelataan pelejä... autossa olijaa ei myöskään kinnosta millä muut ajavat kun ollaan uppouduttu toisiin maailmoihin. Et näe muita eikä muut näe sinua. Statusarvo vähenee. Se, että jossain autossa voi katsella 3D elokuvia ei nosta hirvesti hintaa/statusta sellaiseen verrattuna jossa katsellaan vain 2D elokuvia :D

Lainaus
The car industry now faces its biggest technological transformation since the automobile was invented more than a century ago

Varsinkin "premium"autojen tulee keksiä joitain uusia "selling pointseja" kuin suorituskyky, "ajamisen ilo", moottorin murina, urheilullisuus, status... sillä ne ominaisuudet vähenevät ja toistaiseksi ne ovat olleet niiden myynti"valtti".
Käsite "premium" on mielenterveyden häiriö ja se tulisi aina kirjoittaa käyttäen lainausmerkkejä.

Poissa Megaman

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 3 323
  • Peukkuja: 15
  • Sukupuoli: Mies
  • 407 Coupé, 206, Boxer
Vs: Jälleen uusi DS-malli?
« Vastaus #110 : Elokuu 20, 2018, 13:13:59 »
Jaguar F-PACE lienee innoittanut DS7 suunnittelijoita eniten? DS7:n maskissa turhaa kikkailua, Jagge siksi coolimpi. 
407 Coupé, Peugeot Boxer -05, Bomba Quest 500. ex: C2 VTS -09, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309...

Poissa hyper

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 309
  • Peukkuja: 12
  • ex: C5-II 2.0i Break
Vs: Jälleen uusi DS-malli?
« Vastaus #111 : Elokuu 20, 2018, 16:24:44 »
Ei ole samanlaiset mutta erot kaventuvat. Ihmiset nukkuvat tai makoilevat robottiautoissa virtuaalilasit päässä ajon aikana.
Tästä on ihan jonkun yliopiston tutkimustietoa, että nuoria ei ajokortti ja auton omistaminen enää kiinnosta samalla tavalla kuin vanhempia ikäpolvia. Auton merkitys vähenee kun sitä ei itse ajeta. Suorituskyvyn merkitys muuttuu mitättömäksi. Yhteiskäyttöautot yleistyvät.

Yhteiskäyttöautot yleistyvät joo mutta sellaisen käyttäminen edellyttää ainakin vielä ajokorttia. Lisäksi olen ymmärtänyt että yhteiskäyttöautoja tarjoavat yritykset toimivat kokoajan tappiolla, eli homma ei ainakaan toistaiseksi ole mikään rahasampo, ja voi olla että jossain vaiheessa tulee toiminnalle loppu. Ainakin normaalilogiikalla, jos rahaa menee enemmän kuin tulee niin ei sitä voi loputtomiin mistään sijoittajiltakaan lainata.

Ja mitä itseajaviin autonomisiin autoihin tulee, niin niitä saadaan vielä odottaa pitkään, se on fakta. Ja sittenkin veikkaan ettei niitä koskaan, siis ei ikinä, voida päästää täysin vapaasti liikenteeseen. Ei, vaan autonomisten autojen käyttö tullaan rajaamaan pienille alueilla jossa niiden toimintaympäristö pystytään takuuvarmasti pitämään sellaisena että koneaivot eivät ylirasitu. Siis esimerkksi teollisuusalueille, satamiin ja lentokentille, joissa ne voivat huristella muulta liikenteeltä suljetuilla, aina puhtaana pidetyillä reiteillä tavaraa ja matkustajia kuskaten terminaalien, lastauslaitureiden jne välillä. Koska yleisillä teillä normaalissa liikenteessä on vaan niin paljon muuttujia joita ei voida hallita, vaihtelevasta säästä ja humalaisista pyöräilijöistä alkaen...

Lainaus
Varsinkin "premium"autojen tulee keksiä joitain uusia "selling pointseja" kuin suorituskyky, "ajamisen ilo", moottorin murina, urheilullisuus, status... sillä ne ominaisuudet vähenevät ja toistaiseksi ne ovat olleet niiden myynti"valtti".

Juuri nythän on niin että monista autoista on jo suorituskyky, ajamisen ilo ja moottorin munaskuita kutkuttava murina poistettu, joten ne ovat juuri niitä "selling pointseja" joita tarjoava auto on erittäin vahvoilla autoa valittaessa jos vaan hinta on sopiva. Status on sitten jo makuasia, automerkkien paremmuudesta on kiistelty niin kauan kuin merkkejä on ollut enemmän kuin yksi...
Nykyinen kulkuneuvo: Honda CR-V Ex: Citroen C5-II Break

Poissa yason

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 134
  • Peukkuja: 8
Vs: Jälleen uusi DS-malli?
« Vastaus #112 : Elokuu 20, 2018, 17:18:52 »
Jos autossa nukutaan, tehdään töitä, katsotaan elokuvia tai pelataan pelejä... autossa olijaa ei myöskään kinnosta millä muut ajavat kun ollaan uppouduttu toisiin maailmoihin. Et näe muita eikä muut näe sinua. Statusarvo vähenee. Se, että jossain autossa voi katsella 3D elokuvia ei nosta hirvesti hintaa/statusta sellaiseen verrattuna jossa katsellaan vain 2D elokuvia :D

Kyllähän ihmiset tuppaavat varustelemaan olohuoneitaankin. Premium-automaattiautossa on tietty premium-materiaalit, sängyksi oikenevat penkit, hifiä ja wifiä vaikka miten, jalopuuta ja nopea netti ja juoma-automaatti. Corolla-automaattiautossa on kovamuovia tyyliin lentokenttäbussi ja usb-laturi omaa tablettia varten. Ulkonäölläkin varmaan jotain merkitystä tulee olemaan, eihän sitä kehtaa Kämpin pihalla astua johonkin halpaan muovilaatikkoon.

Moottoriteholla tuskin enää statusta siinä vaiheessa voi luoda tai kiihtyvyydestä nauttia, kun kone ajaa kuitenkin samalla tavalla eikä tarvitse päästä ohikaan niin palavasti, kun hitaamman perässä ajamisen aikana ehtii katsoa yhden youtube-videon lisää.

Poissa Pate

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 576
  • Peukkuja: 10
  • Sukupuoli: Mies
  • DW10 ja DW8
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat ostaa. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: Jälleen uusi DS-malli?
« Vastaus #113 : Elokuu 20, 2018, 21:02:30 »
Sisustus on jo kansanautoissa saatu "premium" tasolle ja jopa yli...niin aika vähissä alkaa olla ne ominaisuudet joita mikään köyhällistö (merkki kuten Peugeot) ei pystyisi toistamaan sähköautoissa.

Laittakaa tekstitykset päälle: Håkanin kommentti sisustuksesta:"competitors are not even close to what Peugeot has achived here".

Itse olen samaa mieltä.
Käsite "premium" on mielenterveyden häiriö ja se tulisi aina kirjoittaa käyttäen lainausmerkkejä.

Poissa ovi

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 177
  • Peukkuja: 2
Vs: Jälleen uusi DS-malli?
« Vastaus #114 : Elokuu 20, 2018, 21:24:21 »
Laadun tunne tulee hyvin pienistä asioista. En ole nähnyt tuollaista Pösöä, joten hankala vertailla kalliimpiin.

Jos nyt Pösö alkaakin lähestyä premium autoja, niin näyttäähän tuo hintakin lähestyvän, kun varusteltuna hätyytellään jo viittäkymppiä.

Poissa yason

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 134
  • Peukkuja: 8
Vs: Jälleen uusi DS-malli?
« Vastaus #115 : Elokuu 20, 2018, 22:27:38 »
Ja siksipä toisaalta premium on sitä ns. parasta, oli se sitten mitä vaan kullakin aikakaudella. Tästä johtuen aina on niitä, jotka eivät halua maksaa, joten heille sitten kehittyy luonnostaan sopiva, vähän askeettisempi mallivalikoima, mutta josta ei tarvitse maksaa itseään kipeäksi.

Eiköhän se Daciasta Mersuun -skaala jollain tavalla ole olemassa jatkossakin.

Poissa TeeKoo

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 981
  • Peukkuja: 8
  • Sukupuoli: Mies
  • C5 III Break HDi204 Exclusive A vm. 2011
Vs: Jälleen uusi DS-malli?
« Vastaus #116 : Elokuu 20, 2018, 22:31:30 »
Premiumissa on paljon tavaraa mikä uutena maksaa mutta muutaman vuoden päästä ne eivät paljonkaan vaihtoarvoon vaikuta.
TeeKoo Turuust autona C5 III Break HDi204 Exclusive A vm. 2011

Poissa tcane

  • "C2"
  • **
  • Viestejä: 98
  • Peukkuja: 3
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Jälleen uusi DS-malli?
« Vastaus #117 : Elokuu 21, 2018, 09:59:11 »
Laadun tunne tulee tosiaan yksityiskohdista. Olen jonkin verran ajanut lähes kaikkia mahdollisia tehtaan jäljiltä olevia DS5 -versioita. Kun vertaan sisustan materiaaleja esim. BMW F30 -malliin josta nyt lähimmät muistikuvat niin DS5 on ihan samalla tasolla. DS5:n ajettavuuskin olisi muuten hyvä mutta se kamala vakioalusta ekassa montussa (unohdetaan tässä ne jälkiasenteiset iskarit) pilaa koko homman. Ja 180HDI tuntuu Aisinin laatikolla lähinna 140HDI:ltä, ei pärjää ZF:n laatikoille. Kahdesta saman aikakauden tuotteesta syntyy erilainen tunnelma eikä itselleni DS5 ole vielä mitään premiumia tai luksusta vaikka on hyvät sisustusmateriaalit ja varusteitakin. Harmitti itseäni aikoinaan että hieno tuote oli ikään kuin ”pilattu” oikaisemalla joissain kohdin (esim. alusta, vaihteistot, takaluukun avaus, säilytystilat).

Nykyhetkellä brandin rakentaminen on vielä vaikeaa kun puuttuu ne markkinointityökalut S, M ja AMG joilla saadaan perusmallienkin autokohtainen kate nousemaan. Jos jatkossa sähkön avulla kuka vaan pystyy tekemään auton jolla saa muutaman ripeän rykäisyn aikaiseksi keskimääräisen ajosuoritteen matkalla niin ei se vielä riitä mutta mahdollistaa paljon, toivottavasti ottavat opiksi näistä aiemmista harjoituskappaleista. Ja muotoiluhan on jo onneksi hallussa.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 21, 2018, 13:55:22 kirjoittanut tcane »
´17 Megane GT, ´18 118i, ´86 951, ´01 XL1000
 (ex-DS5-C5X7-C3Picasso-C3Pluriel-C3)

Poissa ovi

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 177
  • Peukkuja: 2
Vs: Jälleen uusi DS-malli?
« Vastaus #118 : Elokuu 31, 2018, 20:33:08 »
Sisustus on jo kansanautoissa saatu "premium" tasolle ja jopa yli...niin aika vähissä alkaa olla ne ominaisuudet joita mikään köyhällistö (merkki kuten Peugeot) ei pystyisi toistamaan sähköautoissa.

Laittakaa tekstitykset päälle: Håkanin kommentti sisustuksesta:"competitors are not even close to what Peugeot has achived here".

Itse olen samaa mieltä.

Nytpä on ensikokemus Pösöstä, kun työkaveri vaihtoi 3008 Pösön kolmen Qashqain jälkeen. Päällisin puolin todella siisti ja huoliteltu kokonaisuus. Sisällä materiaalit ja viimeistely on jokseenkin samaa tasoa, kuin ykkös ja kakkos Bemareissa, tai vaikkapa V40 Volvossa. Penkit tuntuivat paremmalta, kuin noissa Bemareissa, mutta eivät yllä Volvon penkkien tasolle.

Pösö kilpailee laatuvaikutelmalla pienempien premiumautojen kanssa melko tasaväkisesti, mutta on vielä todella kaukana V90/5-series/A6/E-luokan tasosta. Paljonko liene sitten hintaero noihin kilpaileviin premiummalleihin?

Nämä kokemukset perustuvat ainoastaan kylmätyyppeihin, joten ajettavuudesta ja sisämelusta en osaa sanoa mitään. Työkaveri kyllä kehui Pösöä huomattavasti hiljaisemmaksi, kuin Qashqai, mutta moitti ohjausta turhan herkäksi ja nopeaksi.

Poissa Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 718
  • Peukkuja: 23
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: Jälleen uusi DS-malli?
« Vastaus #119 : Elokuu 31, 2018, 20:55:19 »
Ei nuo sinun mainitsemat autot karvalakki versioina mitenkään erikoisia ole. Tuohon ohjaukseen tottuu nopeasti eikä todellakaan muodostu ongelmaksi missään tilanteessa.

Poissa JPL

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 753
  • Peukkuja: 8
Vs: Jälleen uusi DS-malli?
« Vastaus #120 : Elokuu 31, 2018, 21:37:24 »
Laadun tunne tulee tosiaan yksityiskohdista. DS5:n ajettavuuskin olisi muuten hyvä mutta se kamala vakioalusta ekassa montussa (unohdetaan tässä ne jälkiasenteiset iskarit) pilaa koko homman.  Harmitti itseäni aikoinaan että hieno tuote oli ikään kuin ”pilattu” oikaisemalla joissain kohdin (esim. alusta, vaihteistot, takaluukun avaus, säilytystilat).


Aika monta miinusta autossa, jos meinaa olla tyytyväinen, koska muistuttaa ajossa. Iskarit, siis parannetut originaalit vai Koni FSD paransi mukavuutta?

Poissa Megaman

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 3 323
  • Peukkuja: 15
  • Sukupuoli: Mies
  • 407 Coupé, 206, Boxer
Vs: Jälleen uusi DS-malli?
« Vastaus #121 : Syyskuu 01, 2018, 09:30:59 »
V90 taksissa selvinpäin matkan istuneena, ei todellakaan vakuuttanut. Mustaa karkean näköistä muovia ja äänekäs nypyttävä alusta. Oma karvalakki Coupee selvästi hiljaisempi ja alustaltaan hienostuneempi. 8)

Kojelaudan näytön koko ei ole se juttu.
407 Coupé, Peugeot Boxer -05, Bomba Quest 500. ex: C2 VTS -09, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309...

Poissa ovi

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 177
  • Peukkuja: 2
Vs: Jälleen uusi DS-malli?
« Vastaus #122 : Syyskuu 01, 2018, 09:33:51 »
Ei nuo sinun mainitsemat autot karvalakki versioina mitenkään erikoisia ole. Tuohon ohjaukseen tottuu nopeasti eikä todellakaan muodostu ongelmaksi missään tilanteessa.

Tuskin ohjaus on ollut mitenkään ratkaiseva tekijä, kun työkaveri on ruukannut ajella autoillaan nelisen vuotta.

Ehkä tuota Pösöä pitäisi verrata kakkos Bemariin ja täytyy sanoa, että Pösö on houkuttelevampi vaihtoehto ilman koeajoa. Muotoilu on onnistuneempaa niin sisällä, kuin ulkonakin, penkit on paremmat ja sisustusmateriaalit ovat tosiaankin aika lailla samaa tasoa.

Poissa Pate

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 576
  • Peukkuja: 10
  • Sukupuoli: Mies
  • DW10 ja DW8
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat ostaa. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: Jälleen uusi DS-malli?
« Vastaus #123 : Syyskuu 13, 2018, 19:43:43 »
DS3 Crossback on esitelty tunti sitten.
Käsite "premium" on mielenterveyden häiriö ja se tulisi aina kirjoittaa käyttäen lainausmerkkejä.

Poissa Pate

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 576
  • Peukkuja: 10
  • Sukupuoli: Mies
  • DW10 ja DW8
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat ostaa. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: Jälleen uusi DS-malli?
« Vastaus #124 : Syyskuu 13, 2018, 19:44:27 »
Ahah, kuva ei näy. No, ei voi minkään.
Käsite "premium" on mielenterveyden häiriö ja se tulisi aina kirjoittaa käyttäen lainausmerkkejä.