Laatikko ois taas kunnossa, eikä tarvittu edes uutta vaihdelaatikkoa.
Manuaalikaraa ei saa väärin asennettua, koloonsa se kyllä menee molemmin päin, mutta toisesta päästä puuttuu lovi, joten sielua ei saa paikalleen jos tuo on väärinpäin.
Vika oli venttiileissä, tai oikeastaan niiden tiivisteissä. Niinkuin joku täällä kertoi, vanhasta venttiileissä voi tiiviste jäädä paikalleen sieluun. Minulla oli nyt siis kahdessa venttiilissä neljä tiivistettä paikallaan. Onneksi eivät olleet sen pahemmin kärsineet, että sain lootan niillä kasaan.
Olipahan homma. Mutta tosiaan olkaa tarkkana niiden tiivisteiden kanssa, itse tein homman kuumeisena niin tarkkaavaisuus ei ollut ihan kohdallaan. Nyt on sentään uudet venttiilit ja 10 litraa öljyä valutettu läpi. Ja muistakaa että II-koppaisen tyhjennysproppu voi olla erilainen kuin ö-vaihto ohjeessa.