Kirjoittaja Aihe: C5 - Mikä vaijeri kuvassa on irti? 2.2 HDi  (Luettu 6885 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kaizu

• "C4"
  • Peukkuja: 0
  • Sukupuoli: Mies
Vs: C5 - Mikä vaijeri kuvassa on irti? 2.2 HDi
« Vastaus #25 : Toukokuu 04, 2010, 21:56:26 »
Mulla toimii nyt juuri niinkuin servicemanuska sanoo, eli:
Lainaus
Conditions allowing the throttle to open :
Engine speed greater than 2100 rpm (at 80°C) (2500 rpm at 0°C)
Fuel flow injected greater than 40 mg/stroke

Petro40

• Vieras
« Vastaus #26 : Toukokuu 04, 2010, 22:12:57 »
Ok, jos nyt ymmärsin niin mullakin toimii siis oikein. Mistä muuten tuo service manuska muuten löytyy netistä?

Timlord

• Vieras
« Vastaus #27 : Joulukuu 07, 2011, 18:42:27 »
Hola. Mites tuo itse puhallus/imu testi menee. Jos puhallan tai imen siihen letkuun joka menee kalvorasialle niin ei tunnu mitään vastusta. Kalvorasiko paskana?
Käytin autoa ja mulla tuo tanko ei sit liiku mihinkään millään kierroksilla.

Poissa kimmoa

• "C5"
« Vastaus #28 : Tammikuu 22, 2012, 22:38:46 »
Oon tässä ekotuunannut autoani ja tehnyt kulutusmittauksia, ja oon yhä vakuuttuneempi että tuo läppä ja kello ovat täysin turhat varusteet. Auto vaikuttaisi kuluttavan jonkin verran enemmän polttoainetta jos tuo systeemi on toiminnassa. Mikäli vipu ei pysy paikallaan niin turha mielestäni taistella vaan kiilaa läpät vaan jumiin siihen asentoon, missä ne ovat kun auto ei käy, ja ajelee kohden auringonlaskua. :) Polttoainettakin säästyy.
Sitikka on kuin kondylooma: helppo saada, mahdoton päästä eroon.

Poissa Turvenuija

• "C1"
  • *
« Vastaus #29 : Syyskuu 04, 2017, 10:57:50 »
Huomasin omassa kulkineessani että tuo vipu ei liiku oli kierroksia tai ei. Otin ensin kalvorasialle menevän letkun irti ja imutesti kertoi että se toimii, seuraavaksi otin alipaineletkun irti tulopuolelta kone käynníssä ja siellä  ei ollut imua. Seurattuani tuota putkea syy selvisi, letku oli irti ja sen päässä oli katkennut muovinippa.
Kysymys kuuluu, mistä kohtaa tuo on rikki, en löytänyt katsomalla enkä käsikopelolla paikkaa. Ja auto on siis c5 2.2hdi-02 Kokeilin vielä toimintaa ottamalla imun egr:n solenoidiventtiilin nipasta ja nyt tanko liikkuu.

Poissa purflux

• "C5"
  • Peukkuja: 5
« Vastaus #30 : Syyskuu 04, 2017, 12:35:43 »
En tiedä mutta jos lähtee liikkeelle alipainepumpusta ja seuraa sen verkostoa niin jossain haarassa varmaan löytyy paikka. Luulisi että on lähellä alipainepumppua.

Poissa Jankos

• "C8"
  • Peukkuja: 6
  • Sukupuoli: Mies
  • 307 sw 1.6 hdi + c5 2.2hdiA
« Vastaus #31 : Syyskuu 04, 2017, 13:41:00 »
heheh, 2.2hdi konehuone on täynnä alipaineputkia. Poista käytöstä kaikki muut paitsi ahtopaineensäätö. Sitten hommaat softan mikä poistaa egr:n käytöstä niin voi senkin vielä tulpata.
Pösöllä matka-ajot ja vanhalla femmalla kun rouva antaa lainaksi :D