Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia uudesta C5 III mallista  (Luettu 237767 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jasu

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 980
  • Peukkuja: 21
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kokemuksia uudesta C5 III mallista
« Vastaus #1150 : Huhtikuu 17, 2018, 21:16:12 »
Hydraulipumppu sen kun hurisi ja nestettä valui parin neliön lammikoksi asti. Kun sitten siirsin autoa autohallin uumenista hinausauton ulottuville, ihmetytti, kun mikään varoitusvalo ei palanut eikä hälytykset soineet. Olisi jo luullut tuossa tilassa hälyttävän.
Siellä ei ole mitään mikä kertoisi nesteen määrästä, tai paineesta, kuten aiemmissa hydejärjestelmissä oli. Aika typerää mielestäni, kumpi tahansa tai molemmat saisi kyllä olla...
Dyane 4x4 IE -69, Sm 2.7 -71, Dyane IE -74, Xm V6 -90, Xm V6 Break -92, Xm V6.24 -95

Sekä Range Rover Classic -76 ja P38 -95

Keskimääräinen vuosimalli 1982 3/4

Poissa DIY-Pena

  • amatööri
  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 151
  • Peukkuja: 2
Vs: Kokemuksia uudesta C5 III mallista
« Vastaus #1151 : Huhtikuu 18, 2018, 08:01:23 »
Nää on niin "fiksuja" että huomaavat puuttuvan hydenesteen jo heti 30 tai 40 vauhissa... parkissa ei mitää.

Poissa Jasu

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 980
  • Peukkuja: 21
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kokemuksia uudesta C5 III mallista
« Vastaus #1152 : Huhtikuu 18, 2018, 08:52:35 »
Nää on niin "fiksuja" että huomaavat puuttuvan hydenesteen jo heti 30 tai 40 vauhissa... parkissa ei mitää.
Nämä "viksut vehkeet" huomaa seurauksen, ei syytä. Kun ei enää saa nostettua tavoitekorkeuteen, niin siitä ilmoittaa, mutta se on seurausta siitä ettei ole joko painetta tai nestettä, joista kummastakaan nämä eivät ole millään tavalla tietoisia...
Dyane 4x4 IE -69, Sm 2.7 -71, Dyane IE -74, Xm V6 -90, Xm V6 Break -92, Xm V6.24 -95

Sekä Range Rover Classic -76 ja P38 -95

Keskimääräinen vuosimalli 1982 3/4

Poissa DIY-Pena

  • amatööri
  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 151
  • Peukkuja: 2
Vs: Kokemuksia uudesta C5 III mallista
« Vastaus #1153 : Huhtikuu 18, 2018, 09:14:38 »
Näin on. Itsekin yllätyin ettei siellä ole mitään nestemäärän anturia ja/tai ajastukseen perustuvaa päättelyä "jos pumpun pyörimisestä huolimatta korkeus ei muutu -> täytyy olla vikaa". HikTek.

Poissa ztitruunari

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 111
  • Peukkuja: 1
Vs: Kokemuksia uudesta C5 III mallista
« Vastaus #1154 : Huhtikuu 18, 2018, 21:46:54 »
2.0l bensa vm.2008 mittarissa 186tkm ja nyt on alkanut käymään kuin diesel/traktori. Voi olla, että lopunaikoja eletään.
Vikisee myös kuin sika tyhjäkäynnillä. Tuota ääntä esittelin citikka korjaamolle, mutta se ei kuulemma haittaa/ ei vissiin edes kuullut.
Valikoiva kuurous on vissiin merkkiasentajan ominaisuus.
Jousitus nyt on ihan perseestä kehutaan sitä täällä sitten miten vaan. Heiluu poikittaisurissa kuin alus myrskyssä.
Siis kun kääntyy pikkutieltä isolle tielle jossa on ne 10cm painaumat tiessä. Pää heiluu kuin tivoilissa sillä sport asennollakin.
Näissä ei taida olla kallistuksenvakaimia kuten kaikissa paremmissa premium autoissa on.
Saakohan tuota mitenkään jäykemmäksi, kun tuossa jousituksessa ei ole minkäänlaista (lue huonoa) paluu vaimennusta ?
Eli kun pyörä nousee ylös ja jousitus menee kasaan niin kori nousee oikein kunnon rykäisyllä alkuasentoon. Järjetön toiminta.

edit. Perseestä on näköjään tuo hydraulijärjestelmän vianilmoituskin, kuten ed. olevista viesteistä voi lukea. Kurat on oikein kunnolla lattialla ja mikään varoitusvalo ei syty. Olis nyt perkele pari paineanturia ja virtausanturia laittanut kriittisiin paikkoihin jotka sammuttaisivat hyde-pumpun heti.

Ai niin kysymyskin. Miten hitossa vaihdetaan nuo päiväajo polttimot jotka on tuossa ajovalojen alla ? Minkä wattiset noi on ?
Vituttaa polttaa noita ajovaloja+parkkeja koko ajan. Volvosta lähtee koko umpio eteenpäin työntämällä pois.
C5III umpion irrotus vaatii puskurin irrotuksen ym. kilkkeet ympäriltä.



Poissa sitikkaporo

  • "C4"
  • ****
  • Viestejä: 266
  • Peukkuja: 0
Vs: Kokemuksia uudesta C5 III mallista
« Vastaus #1155 : Huhtikuu 19, 2018, 12:48:53 »
Ai niin kysymyskin. Miten hitossa vaihdetaan nuo päiväajo polttimot jotka on tuossa ajovalojen alla ? Minkä wattiset noi on ?
Vituttaa polttaa noita ajovaloja+parkkeja koko ajan. Volvosta lähtee koko umpio eteenpäin työntämällä pois.
C5III umpion irrotus vaatii puskurin irrotuksen ym. kilkkeet ympäriltä.

http://citroen-foorumi.com/index.php?topic=17047.0
XM 2.0 Berline -95, Acadiane -80, Dyane -68 projekti, AX 11 RE (latosäilytys)

Poissa Aku P

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 11
  • Peukkuja: 0
Vs: Kokemuksia uudesta C5 III mallista
« Vastaus #1156 : Huhtikuu 19, 2018, 13:11:45 »
C5 vm. 2016 ja kilometrejä 75000km. Tänään työmatkan päätteeksi kotihalliin päästyäni valutti hydraulinesteet lattialle ja perä valahti rajoittimien varaan. Vuoto alkoi siis ilmeisesti ihan viime metreillä, koska ajossa en huomannut mitään. Ja parkkiin päästyäni vuoti kuiviin käytännössä silmissä. Hydraulipumppu sen kun hurisi ja nestettä valui parin neliön lammikoksi asti. Kun sitten siirsin autoa autohallin uumenista hinausauton ulottuville, ihmetytti, kun mikään varoitusvalo ei palanut eikä hälytykset soineet. Olisi jo luullut tuossa tilassa hälyttävän.

Tämä tietysti näyttää aika hurjalta; parivuotias auto eikä juuri mitään ajettu.  Oletko yhtään viisaampi siitä, oliko autossa joku tekovika vai tuliko jollekin osalle jo kilometrit täyteen?


Poissa Topi

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 344
  • Peukkuja: 1
Vs: Kokemuksia uudesta C5 III mallista
« Vastaus #1157 : Huhtikuu 19, 2018, 13:22:24 »
Vasen takajousiyksikkö hajonnut. Sen enempää en tiedä tässä vaiheessa. Soittivat korjaamolta alustavan analyysin ja kertoivat osien menneen tilaukseen. Raportoin lisää, kun auto on valmis ja jahka saan jotain udeltua lisää.

Tällä hetkellä laina-autona Ford Fiesta. Citroenin tiepalvelu toimi hyvin. Soitto sinne. Parin tunnin päästä tuli hinausauto ja kolmen tunnin päästä autovuokraamon lähetti toi sijaisauton. Viiveet saattavat tuntua pitkiltä, jos olisi ollut tien päällä, mutta nyt auto oli kotitallissa ja sanoin, että ei ole niin hoppua.

Poissa Jasu

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 980
  • Peukkuja: 21
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kokemuksia uudesta C5 III mallista
« Vastaus #1158 : Huhtikuu 19, 2018, 13:26:39 »
Näissä ei taida olla kallistuksenvakaimia kuten kaikissa paremmissa premium autoissa on.
Saakohan tuota mitenkään jäykemmäksi, kun tuossa jousituksessa ei ole minkäänlaista (lue huonoa) paluu vaimennusta ?
Eli kun pyörä nousee ylös ja jousitus menee kasaan niin kori nousee oikein kunnon rykäisyllä alkuasentoon. Järjetön toiminta.
On näissä kallistuksenvaimennus. Itse asiassa kaikissa mehujousilla olevissa, ilman sitä auto kellahtaisi kumolleen, kun mikään ei pitäisi huolta korin asennosta vaan jousisylintereissä oleva neste pääsisi vapaasti virtaamaan puolelta toiselle...

Tuo vaimennuksen toimimattomuus kuulostaa oudolta, ei mikään tähän mennessä ajamani ole noin käyttäytynyt. Uusin tosin -09 C5 Tourer, mutta tietääkseni vastaava jousituksen osalta kuin nuo uudemmatkin...
Dyane 4x4 IE -69, Sm 2.7 -71, Dyane IE -74, Xm V6 -90, Xm V6 Break -92, Xm V6.24 -95

Sekä Range Rover Classic -76 ja P38 -95

Keskimääräinen vuosimalli 1982 3/4

Poissa HiTec

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 626
  • Peukkuja: 36
  • Sukupuoli: Mies
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Kokemuksia uudesta C5 III mallista
« Vastaus #1159 : Huhtikuu 19, 2018, 14:06:19 »
Näissä ei taida olla kallistuksenvakaimia kuten kaikissa paremmissa premium autoissa on.

Kyllä siellä koiranluut ja kallistuksenvakaajat on, vieläpä molemmissa päissä autoa ihan omansa 8)
Nissan Qashqai 1.6dCi 130 Business 4wd -15
Dethleffs C'Go 495 QSK -16

Ex. autoja: Citroen C5 III 2.0HDi 136, Renault Grand Scenic II 2.0dCi 150, Renault Master 3.0dCi 140, Peugeot 1007 1.6, Renault Megane II 1.6, Peugeot Partner 1.9d...

Poissa ztitruunari

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 111
  • Peukkuja: 1
Vs: Kokemuksia uudesta C5 III mallista
« Vastaus #1160 : Huhtikuu 19, 2018, 22:21:40 »
Näissä ei taida olla kallistuksenvakaimia kuten kaikissa paremmissa premium autoissa on.

Kyllä siellä koiranluut ja kallistuksenvakaajat on, vieläpä molemmissa päissä autoa ihan omansa 8)
Ok. Sokea on sokea ja tyhmä on tyhmä. Ajattelin tuollaista, kun oli ennen Audi A6 jossa edessä oli varmaan tuuman paksunen tanko
ja ei koiranluita. Kuka piru nämä helposti kuluvat koiranluut keksi ?
Sille koiralle en keksiä antaisi. :?

Poissa ztitruunari

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 111
  • Peukkuja: 1
Vs: Kokemuksia uudesta C5 III mallista
« Vastaus #1161 : Huhtikuu 19, 2018, 22:33:55 »
Ai niin kysymyskin. Miten hitossa vaihdetaan nuo päiväajo polttimot jotka on tuossa ajovalojen alla ? Minkä wattiset noi on ?
Vituttaa polttaa noita ajovaloja+parkkeja koko ajan. Volvosta lähtee koko umpio eteenpäin työntämällä pois.
C5III umpion irrotus vaatii puskurin irrotuksen ym. kilkkeet ympäriltä.

http://citroen-foorumi.com/index.php?topic=17047.0
Ok thänks. En ole kirurgi tai kätilö, mutta ehkä 40v kitaran soittoa auttaa jotain.
Päivävalo polttimo on siis original Valeo HP24W. Eli milläs led-polttimolla ja mistä saisi halvalla tietysti korvaamaan tuon alkuperäisen ?
Joku sanoi ranskisten foorumilla, että 300lumenia pitäisi olla teho.
Tuo oli jo vanha ketju joten onko tuolle tarviketta alkuperäiselle ? Veho on pois suljettu vaihtoehto.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 19, 2018, 23:17:25 kirjoittanut ztitruunari »

Poissa sitikkaporo

  • "C4"
  • ****
  • Viestejä: 266
  • Peukkuja: 0
Vs: Kokemuksia uudesta C5 III mallista
« Vastaus #1162 : Huhtikuu 20, 2018, 00:12:20 »
Ai niin kysymyskin. Miten hitossa vaihdetaan nuo päiväajo polttimot jotka on tuossa ajovalojen alla ? Minkä wattiset noi on ?
Vituttaa polttaa noita ajovaloja+parkkeja koko ajan. Volvosta lähtee koko umpio eteenpäin työntämällä pois.
C5III umpion irrotus vaatii puskurin irrotuksen ym. kilkkeet ympäriltä.

http://citroen-foorumi.com/index.php?topic=17047.0
Ok thänks. En ole kirurgi tai kätilö, mutta ehkä 40v kitaran soittoa auttaa jotain.
Päivävalo polttimo on siis original Valeo HP24W. Eli milläs led-polttimolla ja mistä saisi halvalla tietysti korvaamaan tuon alkuperäisen ?
Joku sanoi ranskisten foorumilla, että 300lumenia pitäisi olla teho.
Tuo oli jo vanha ketju joten onko tuolle tarviketta alkuperäiselle ? Veho on pois suljettu vaihtoehto.

Mulla vasta 35 vuotta kitaransoittoa, ja oli aika jaska  homma taiteilla uudet paikalleen, kun mitään et nää ja sormet on ruvella ja v*tuttaa ja naapurit tuijottaa. Ledit laitoin, ketjusta näkyy mistä tilasin mutta aika arpapeliä taitaa olla minkälaiset ledit tulee. Hyvä vinkki on vastaisuuden varalle laittaa sen päivävalon "kantaosaan", siis mihin lamppu tulee ja kokonaisuus kierretään takaisin paikalleen, nippusidelenkki niin härdelli lähtee seuraavan kerran irti hieman helpommin. Lycka till!
XM 2.0 Berline -95, Acadiane -80, Dyane -68 projekti, AX 11 RE (latosäilytys)

Poissa HiTec

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 626
  • Peukkuja: 36
  • Sukupuoli: Mies
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Kokemuksia uudesta C5 III mallista
« Vastaus #1163 : Huhtikuu 20, 2018, 08:56:21 »
Kuka piru nämä helposti kuluvat koiranluut keksi ?

Js C5 III noita luita on jopa 4 kpl ;D Näistäkin ne etupään luut on hieman erikoisemmat, sillä luun yläpultti on varsin pitkä ja toimii samalla iskarin alapään pulttina, ynnä luun päiden kiinnityspultit ovat 90ast kulmassa keskenään => nämä luut ovat siis erilaiset auton eri puolilla ::)

Nissan Qashqai 1.6dCi 130 Business 4wd -15
Dethleffs C'Go 495 QSK -16

Ex. autoja: Citroen C5 III 2.0HDi 136, Renault Grand Scenic II 2.0dCi 150, Renault Master 3.0dCi 140, Peugeot 1007 1.6, Renault Megane II 1.6, Peugeot Partner 1.9d...

Poissa ztitruunari

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 111
  • Peukkuja: 1
Vs: Kokemuksia uudesta C5 III mallista
« Vastaus #1164 : Huhtikuu 20, 2018, 12:47:02 »
Kuka piru nämä helposti kuluvat koiranluut keksi ?

Js C5 III noita luita on jopa 4 kpl ;D Näistäkin ne etupään luut on hieman erikoisemmat, sillä luun yläpultti on varsin pitkä ja toimii samalla iskarin alapään pulttina, ynnä luun päiden kiinnityspultit ovat 90ast kulmassa keskenään => nämä luut ovat siis erilaiset auton eri puolilla ::)


Kiitti vaan ! Ei tarvi enää ihmetellä miksi ei nuo epäsymmetriset palikat toimi, niinkuin pitäisi tien urissa, vetelee aika yllättävästikin.

Kehun nyt sen verran kuitenkin, että Tampereelta päin, kun meni Ideaparkiin sitä kurvia moottoritien rampilta niin kori pysyy samassa asennossa ja vauhtiakin oli varmaan 80km/h. Sivuttaispito on melko hyvä. Tietysti renkaatkin on hyvät.

Poissa ztitruunari

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 111
  • Peukkuja: 1
Vs: Kokemuksia uudesta C5 III mallista
« Vastaus #1165 : Huhtikuu 20, 2018, 12:52:35 »
Ai niin kysymyskin. Miten hitossa vaihdetaan nuo päiväajo polttimot jotka on tuossa ajovalojen alla ? Minkä wattiset noi on ?
Vituttaa polttaa noita ajovaloja+parkkeja koko ajan. Volvosta lähtee koko umpio eteenpäin työntämällä pois.
C5III umpion irrotus vaatii puskurin irrotuksen ym. kilkkeet ympäriltä.

http://citroen-foorumi.com/index.php?topic=17047.0
Ok thänks. En ole kirurgi tai kätilö, mutta ehkä 40v kitaran soittoa auttaa jotain.
Päivävalo polttimo on siis original Valeo HP24W. Eli milläs led-polttimolla ja mistä saisi halvalla tietysti korvaamaan tuon alkuperäisen ?
Joku sanoi ranskisten foorumilla, että 300lumenia pitäisi olla teho.
Tuo oli jo vanha ketju joten onko tuolle tarviketta alkuperäiselle ? Veho on pois suljettu vaihtoehto.

Mulla vasta 35 vuotta kitaransoittoa, ja oli aika jaska  homma taiteilla uudet paikalleen, kun mitään et nää ja sormet on ruvella ja v*tuttaa ja naapurit tuijottaa. Ledit laitoin, ketjusta näkyy mistä tilasin mutta aika arpapeliä taitaa olla minkälaiset ledit tulee. Hyvä vinkki on vastaisuuden varalle laittaa sen päivävalon "kantaosaan", siis mihin lamppu tulee ja kokonaisuus kierretään takaisin paikalleen, nippusidelenkki niin härdelli lähtee seuraavan kerran irti hieman helpommin. Lycka till!

Thänks! No me kitaristithan soitetaan aika usein "tunteella" silmät kiinni joten siitä on etua, kun sokkona pitää työskennellä  :laugh:

Poissa HiTec

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 626
  • Peukkuja: 36
  • Sukupuoli: Mies
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Kokemuksia uudesta C5 III mallista
« Vastaus #1166 : Huhtikuu 20, 2018, 12:57:41 »
Thänks! No me kitaristithan soitetaan aika usein "tunteella" silmät kiinni joten siitä on etua, kun sokkona pitää työskennellä  :laugh:

Mitenkäs se wanha juttu menikään maalarista, joka oli hukannut asiakkaansa avaimet kun krs.talokämpän eteinen piti maalata. No maalattua tuli ja varsin hyvinkin, jota asiakas sitten ihmettelemään miten moinen on mahdollista, kunnes maalari paljasti olleensa aikaisemmin gynegologi ja olihan ulko-ovessa postiluukku... ;D
Nissan Qashqai 1.6dCi 130 Business 4wd -15
Dethleffs C'Go 495 QSK -16

Ex. autoja: Citroen C5 III 2.0HDi 136, Renault Grand Scenic II 2.0dCi 150, Renault Master 3.0dCi 140, Peugeot 1007 1.6, Renault Megane II 1.6, Peugeot Partner 1.9d...

Poissa Topi

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 344
  • Peukkuja: 1
Vs: Kokemuksia uudesta C5 III mallista
« Vastaus #1167 : Huhtikuu 20, 2018, 19:43:05 »
No niin. Toinen takajousitolppa vaihdettu takuuna ja Sitikka pelittää taas. Eivät ottaneet kantaa, oliko valmistusvirhe vai oliko osa tullut jo 75000 km kohdalla tiensä päähän.

Yhtenä syynä mainitsivat, että auton pohjasta oli pudonnut joku ilmanohjain. Ja sen seurauksena olisi lentävä kura ym. syöneet siellä jotain rikki. En ota kantaa, kun en tunne rakennetta. Onneksi eivät käyneet esittämään, että vika oli itse aiheutettu, kun tuo ilmanohjain oli kenties tippunut esim. pohjakosketuksen vuoksi lumisella kadulla möyriessä tms.

Poissa Aku P

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 11
  • Peukkuja: 0
Vs: Kokemuksia uudesta C5 III mallista
« Vastaus #1168 : Toukokuu 04, 2018, 10:27:05 »
No niin. Toinen takajousitolppa vaihdettu takuuna ja Sitikka pelittää taas. Eivät ottaneet kantaa, oliko valmistusvirhe vai oliko osa tullut jo 75000 km kohdalla tiensä päähän.

Yhtenä syynä mainitsivat, että auton pohjasta oli pudonnut joku ilmanohjain. Ja sen seurauksena olisi lentävä kura ym. syöneet siellä jotain rikki. En ota kantaa, kun en tunne rakennetta. Onneksi eivät käyneet esittämään, että vika oli itse aiheutettu, kun tuo ilmanohjain oli kenties tippunut esim. pohjakosketuksen vuoksi lumisella kadulla möyriessä tms.

Ok. Vähän metkalta tuntuu tietysti.  Hydrauliikka-asia on sikäli läheinen, että nykyisessä autossa eli 124-mersufarmarissa on samansuuntainen systeemi: takanahan on pallot kuten sitikassakin, tolpat ja aika lailla samannäköinen tasonsäätöventtiili.  Ehkä keskeinen ero on se, että järjestelmässä ei tietenkään ole minkään sortin älyä, pumppu on mekaaninen ja sitten on vielä kierrejouset joilla auton varsinainen paino lepää.   Tämä mersun toteutus on ollut minusta luotettava;  putkisto on uusittu kerran kai noin puolesta autosta peräänpäin ja samalla laitettiin pallot ja venttiili, josta korkkasi asennettaessa joku jenga tjsp.  Tämä kuitenkin tapahjtui auton ollessa jo lähes 20-vuotias ja 400 tkm ajettu. Vähän huolestuneena tulee seurattua siis, miten vuotoalttiilta juuri C5 x7:n systeemi tähän verraten vaikuttaa.   Jousisylinteri per 75 000 tkm tarkoittaisi omissa ajoissa sitä, että puolentoista vuoden välein saisi laitattaa uudet.  Miten käyttöoloherkkiä nuo komponentit sitten ovat? Omat ajot tulevat kuitenkin 95-prosenttisesti kestopäällystetyllä maantiellä, jossa ei suoranaista rynkytystä ole koskaan, mitä nyt ne pakolliset routaheitot..

Poissa TeeKoo

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 947
  • Peukkuja: 7
  • Sukupuoli: Mies
  • C5 III Break HDi204 Exclusive A vm. 2011
Vs: Kokemuksia uudesta C5 III mallista
« Vastaus #1169 : Toukokuu 05, 2018, 18:22:11 »
Hiukan tyhmä kysymys. Onko C5 III:n korissa vielä muoviosia kuten BX:ssä oli.
TeeKoo Turuust

Poissa PT 70

  • "C2"
  • **
  • Viestejä: 73
  • Peukkuja: 0
  • Le Magnifique
Vs: Kokemuksia uudesta C5 III mallista
« Vastaus #1170 : Toukokuu 05, 2018, 18:50:46 »
BX:ssä muovia oli kone"pelti" ja takaluukku. Ceefemmassa ne on peltiä tai kone"pelti" on alumiinia.
DS5 HDi 163 chic 2012
ex-C5 HDi 136 A (Dynamique 90 Anniversaire) 2009
ex-C5 1,8 16V (BUSINESS PACK) 2004
ex-BX VAN 1,6S 1989