Kirjoittaja Aihe: Myyntiautojen taivastelua / Sekalaiset koeajot  (Luettu 105704 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Aakku

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 763
  • Peukkuja: 9
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Myyntiautojen taivastelua / Sekalaiset koeajot
« Vastaus #25 : Syyskuu 06, 2008, 07:22:30 »
http://www.nettiauto.com/2134593

Kolariautosta kasattu, ostettu avk:lta, fixattu hätäsesti kasaan, ovien sovitukset, jarrut täristää, ratti täristää nopeuksissa 110-130km/h. Värisävyerot huomaa jo kaukaa, Kallis.

Eikös tuo kolarikorjaushistoria näy suoraan rekisteriotteesta?
Citroën C4 e-HDi 112 Exclusive BMP -11
Citroën C4 HDi 110 Exclusive BMP -07
Citroën 2CV AZ Berline -56

PicassoHDI

  • Vieras
Vs: Myyntiautojen taivastelua / Sekalaiset koeajot
« Vastaus #26 : Syyskuu 06, 2008, 08:25:24 »
http://www.nettiauto.com/2134593

Kolariautosta kasattu, ostettu avk:lta, fixattu hätäsesti kasaan, ovien sovitukset, jarrut täristää, ratti täristää nopeuksissa 110-130km/h. Värisävyerot huomaa jo kaukaa, Kallis.

Eikös tuo kolarikorjaushistoria näy suoraan rekisteriotteesta?
Ei välttämättä.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 06, 2008, 08:26:58 kirjoittanut PicassoHDI »

Poissa Xari

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 981
  • Peukkuja: 14
  • Sukupuoli: Mies
  • Xantia 1.8-99 Break BX 1.9 GTi A-91
Vs: Myyntiautojen taivastelua / Sekalaiset koeajot
« Vastaus #27 : Syyskuu 06, 2008, 10:57:23 »
Lainaus
REHTIÄ JA REILUA POHOJALAASTA KAUPANKÄYNTIÄ JO 10 VUODEN KOKEMUKSELLA!!
;D

Poissa Kenguru

  • Yleishärö =)
  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 302
  • Peukkuja: 13
  • Sukupuoli: Mies
    • Kuveja
Vs: Myyntiautojen taivastelua / Sekalaiset koeajot
« Vastaus #28 : Syyskuu 06, 2008, 11:12:25 »
http://www.nettiauto.com/2134593

Kolariautosta kasattu, ostettu avk:lta, fixattu hätäsesti kasaan, ovien sovitukset, jarrut täristää, ratti täristää nopeuksissa 110-130km/h. Värisävyerot huomaa jo kaukaa, Kallis.

Kävitkös koeajamassa kyseistä yksilön vai mistä tällaiset tiedot ovat peräisin?
C5 2.0 HDi
XM Turbo C.T
SaxoBeat
SM -72 Jenkkikeula
1/3 MKA:sta

Gubben

  • Vieras
Vs: Myyntiautojen taivastelua / Sekalaiset koeajot
« Vastaus #29 : Syyskuu 06, 2008, 12:34:45 »
Wetterillä oli näyttely ja kävin Mazdaa kokeilemassa kun lehti-ilmoituksessa luvattiin Fiskarsin muovinen lehtiharava koeajolahjaksi. Muuta syytä käyntiin ei mulla ollut kuin tuo harava, mikä olisi joka tapauksessa pitänyt hankkia. Mutta tulipahan käytyä itäautoakin kokeilemassa samalla.
Ja tässäpä mietteitä

Mazda 6

+ ihan hyvä ajettavuus
+hyvä varustelu
+isot taustapeilit

-mahottoman kova alusta (myyjän mielestä johtui vain siitä, että olen tottunut Citroënin alustaan)
-oudolta tuntu käyttökytkimet

PicassoHDI

  • Vieras
Vs: Myyntiautojen taivastelua / Sekalaiset koeajot
« Vastaus #30 : Syyskuu 06, 2008, 15:22:48 »
http://www.nettiauto.com/2134593

Kolariautosta kasattu, ostettu avk:lta, fixattu hätäsesti kasaan, ovien sovitukset, jarrut täristää, ratti täristää nopeuksissa 110-130km/h. Värisävyerot huomaa jo kaukaa, Kallis.

Kävitkös koeajamassa kyseistä yksilön vai mistä tällaiset tiedot ovat peräisin?
Tiedän kyseisen auton historian aika tarkkaan... kolariautosta lähtien ja tiedän kuka korjannu ja omistanu.

Poissa MarieCurie

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 786
  • Peukkuja: 9
Vs: Myyntiautojen taivastelua / Sekalaiset koeajot
« Vastaus #31 : Syyskuu 06, 2008, 18:38:57 »
Siis käytetyn auton osto on juuri niin arpapeliä kuin olen aavistanutkin... Voi k****, tosi hauskaa lottoa jossa vaan panokset ovat suurempia kuin veikkauksen peleissä!

PicassoHDI

  • Vieras
Vs: Myyntiautojen taivastelua / Sekalaiset koeajot
« Vastaus #32 : Syyskuu 06, 2008, 19:53:10 »
Siis käytetyn auton osto on juuri niin arpapeliä kuin olen aavistanutkin... Voi k****, tosi hauskaa lottoa jossa vaan panokset ovat suurempia kuin veikkauksen peleissä!
Kyllä se uudenkin osto on arpapeliä. Kaveri osti v.2004 uuden Toyota corolla farmarin, joka oli kylkikolaroitu. Merkkiliike suostui lopulta kaupan purkuun.

Poissa EFL605

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 100
  • Peukkuja: -4
Vs: Myyntiautojen taivastelua / Sekalaiset koeajot
« Vastaus #33 : Syyskuu 06, 2008, 19:57:24 »
Ei se mitään arpapeliä ole, suuremmat viat huomaa kyllä autoa koeajettaessa ja pienemmät voi korjata itsekin.
Kolarikorjaukset ja  -maalaukset kyllä huomaa, jos vähänkin viitsii autoa tarkemmin tutkia.

Poissa MarieCurie

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 786
  • Peukkuja: 9
Vs: Myyntiautojen taivastelua / Sekalaiset koeajot
« Vastaus #34 : Syyskuu 06, 2008, 20:18:55 »
Kaikki eivät ole niin fiksuja että huomaisivat itse edes niitä suurempia vikoja. Saat kettuilla, ole hyvä! Mutta pelkään, että mulle voisi myydä melkein mitä vaan, kunhan väri ja ulkonäkö miellyttää, että tällainen asiantuntija!  :-[  Nykyinen ZX:ni on hyvä esimerkki tästä, korjauttamalla sain siitä kyllä hyvän, mutta sekin on oma tarinansa (Hagström, Salo). Älä nyt sentään myyjiä infoo tästä.

Poissa Suutari

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 329
  • Peukkuja: 0
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Myyntiautojen taivastelua / Sekalaiset koeajot
« Vastaus #35 : Syyskuu 06, 2008, 20:21:56 »
Kyllähän se autokauppa aina noiden käytettyjen osalta melkoista arpapeliä on, jos ei viitsi nähdä yhtään vaivaa ja selvittää auton historiaa! Itse kun autoa olen ostamassa, niin selvittelen auton historian aina niin perusteelisesti kun se nyt on mahdollista. AKElta saa kyllä kaikki tiedot edellisistä omistajista ja itse olen tavannut soittaa auton edelliselle omistajalle (onneksi nykyisella ei ollut kun 1 aito omistaja ja liike mistä ostin)! Ja jos omistajia on ollut useita, niin melko varmasti on "kiertopalkinto" ja kannattaa ainakin harkita ostoa... Autotohtorille kun ajaa, niin saa kyllä puolueettoman arvion autosta, mutta 100€ siinä menee hukkaan, jos auto osoitautuu "pommiksi", mutta siinä saattaa silti säästää tulevisuudessa, kun ei "pommiin" sekaannu... Joissain merkkiliikeissäkin taitaa olla sellaista palvelua, että tarkastavat korvausta vastaan auton... Toki isoimmat viat huomaa kyllä normi kuluttaja ja jos on niin hyvin kolarikorjattu, ettei sitä pysty mistään silmällä huomaamaan, niin taitaa olla tehtykin TODELLA hyvin? Itse en kolariautoon sekaantuisi, vaikka hinta ym. olis houkutteleva...

Poissa MarieCurie

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 786
  • Peukkuja: 9
Vs: Myyntiautojen taivastelua / Sekalaiset koeajot
« Vastaus #36 : Syyskuu 07, 2008, 01:31:21 »
No mulla oli kaksi miestä asiantuntijana kun ostin autoni. Kuitenkin auto vuoti öljyä ihan lorisemalla ja muutakin remppaa jouduin teettämään myyjän valitsemassa liikkeessä, koska myyjä lupasi huolehtia tietyistä kuluista. Tietenkään kukaan meistä, niin minä kuin "asiantuntijanikaan" eivät huomanneet tuota öljyvuotoa kaupantekohetkellä. Myyjän piikkiin meni mm. jakopään hihna ja puolet käsijarrun korjauksesta ja sain sovittua siihen myös bensamittarin anturin vaihdon, loput teetin omalla kustannuksella. Nyt kun jälkeenpäin ajattelen, teetin ihan h******tisti kaikenlaista korjausta zx:ään ensin Salossa (siinä myyjän valitsemassa korjaamossa) ja sitten omalla korjaamollani, kunnes sain toimivan auton. Hagströmille Saloon en kuitenkaan enää koskaan mene. Polttoainemittarin takia jouduin käymään Salossa korjaamolla kahdesti, ensin asennettiin viallinen anturi, ja kun menin vaihdattamaan sitä toimivaan pyysin samalla korjaamaan etuoven sisäpuolisen kahvan. Aikaa meni useita tunteja mutta ei tullut kuntoon. Olin kuulemma hoputtanut ja vaatinut auton takaisin vaikka ei ollut kunnossa! No kuitenkin kun menin Raision lukkoon etuoven jäätymisongelman takia lukkoseppä sanoi autoa hakiessani että laittoi kahvan kuntoon samalla, oli pikkujuttu ei maksa mitään.

Poissa peijoona

  • "C4"
  • ****
  • Viestejä: 285
  • Peukkuja: 1
  • Sukupuoli: Mies
  • Viina-Saab, Sv650s
Vs: Myyntiautojen taivastelua / Sekalaiset koeajot
« Vastaus #37 : Syyskuu 09, 2008, 00:27:47 »
Mazda 2

+ Pirteän näköinen
+ tilat ja laatuvaikutelma pikkuautoksi
+ Hyvä ajaa ("sporttinen", jos sellaisesta tykkää)
- kiekkamittari epäselkeä
- moottori puhditon
- ei ratin etäisyyssäätöä

Ihan ok pikkukinneri. Joku pikkuturbo olis kiva. Ja ratin säätö.

Mazda 3

+ Eurooppalaisimman tuntuinen japseista
+ Toimiva alusta
+ ok laatuvaikutelma
- käsijarrukahva on väärällä puolella
- liian herkkä kaasupoljin
- mittaristo (näkyvyys ja roikkuvat viisarit)

Mazda 3 on hyvä perusauto, mutta on vaikeaa keksiä mitään hyvää syytä ostaa sellainen. MPS ehkä hauska?

Mazda 5

+ Linjakas tila-autoksi
+ Ajettavuus tila-autoksi
- Liian pieni 6/7 hlö käyttöön
- Bensakoneet

Mazda 6

+ Laatuvaikutelma ja hallintalaitteet
+ ajoasento
+ ajettavuus
+ Viistoperä saatavissa
- ei kaistanvaihtovilkkua, muutenkin vanhahtava fiilis tekniikasta

Uusi 6 on melko tasapainoinen kokonaisuus, muutama "japanilaisuus" vain häiritsee. Kantsinee käydä kokeilemassa jos etsii isoa autoa?

Kaikissa Mazdoissa on pehmeä, erittäin herkästi naarmuuntuva maalipinta.




Peugeot 207

+ Pikkuautojen kuningas tällä hetkellä IMHO
+ Melutaso
+ Viimeistely
+ Ajettavuus
- Hintaero 308:aan

Auton viimeistely ja melutaso ovat erittäin hyvät pikkuautolle, mikä minun mielestäni jo nostaa p207:n pikkuautojen luokan parhaimmistoon. Muutkin asiat tuntuvat olevan kunnossa.


Peugeot 307 SW

+ Erillispenkit takana
+ Lasikatto
- Melutaso
- Pintakova takajousitus

Lapsiperheen unelma-auto.


Peugeot 607

+ Tilat
+ Varustelu
+ Hiljainen
+ Mukava matka-auto
- Jälleenmyyntiarvo
- pääntila hujopeille

Valtava määrä varusteita ja hyvä auto, mutta menettää arvonsa äkkiä -> houkutteleva käytettynä. Etuveto tämän luokan autossa on sellainen ei-kuulu-joukkoon -asia. Ajaessa mikään ääni ei häiritse, ja melutaso on miellyttävän matala.



Mercedes-Benz A-E

+ Tähtäin
+ Kompressorikoneet
+ Luksus
+ Jousitus C & E
+ Automaattivaihteistot
- A ja B eivät "oikeita" mersuja
- Ohjaus kaikissa huono, C:ssä vähiten huono
- Se typerä yksi viiksi, johon on ahdettu liian monta toimintoa

Mersu on miellettyvä ympäristö matkustaa, mutta on vaikea kuvitella mitään syytä, miksi joku haluaisi juuri Mersun, kun hyviä (parempia) vaihtoehtojakin on. Kai joidenkin on vain pakko saada M-B. Millään tavalla ylivoimaisia nämä eivät ole.



Mitsubishi Lancer

- Muovinen kamala ohjaamo
- Melu
- Tylsäkin vielä
- Japanilaisuuden huonot puolet

Pysykää kaukana.



Mini Cooper

+ Loistava ajettavuus
+ Jousitus ei tunnu liian kovalta, vaikka onkin napakka
+ Hauska
+ Melutaso
- Valtava nopeusmittari keskellä
- Tilat takana (takapenkki on lähinnä vitsi)
- Hinta

Mini on loistava auto (korkeintaan kahdelle)! Sillä ajaminen on aina hauskaa, jopa tappavan tylsillä moottoriteilläkin. Minillä tekee mieli ajaa kovaa koko ajan, joten nopeutta saa vahtia tarkasti. Yllättäen Mini on myös hyvä matka-auto. Harmi vain, että se on köyhälle niin kallis..
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 09, 2008, 00:33:38 kirjoittanut peijoona »

PicassoHDI

  • Vieras
Vs: Myyntiautojen taivastelua / Sekalaiset koeajot
« Vastaus #38 : Syyskuu 09, 2008, 16:55:02 »
http://www.nettiauto.com/2134593

Kolariautosta kasattu, ostettu avk:lta, fixattu hätäsesti kasaan, ovien sovitukset, jarrut täristää, ratti täristää nopeuksissa 110-130km/h. Värisävyerot huomaa jo kaukaa, Kallis.
Oh hoh... olipa auto fixattu... ei tuntisi samaksi autoksi...
http://www.kaupparaitinauto.fi/vaihtoautot.asp?sid=311



« Viimeksi muokattu: Syyskuu 09, 2008, 16:56:15 kirjoittanut PicassoHDI »

PicassoHDI

  • Vieras
Vs: Myyntiautojen taivastelua / Sekalaiset koeajot
« Vastaus #39 : Syyskuu 09, 2008, 20:43:20 »
Sopinee tänne parhaiten...

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2146218

Ajettu vain 26800000 km ja hintaa 5 €

Poissa marx

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 401
  • Peukkuja: 0
  • Sukupuoli: Mies
  • c4 Pure Tech 130 Intensive A 2015
Vs: Myyntiautojen taivastelua / Sekalaiset koeajot
« Vastaus #40 : Syyskuu 20, 2008, 17:33:16 »
http://www.nettiauto.com/2103706
Oliko tämä jo huomioitu täällä? Kovasti tekisi mieli, mutta 22 000?
ex Xsara 1,6 16V  XWagon A -05 (perhepiirissä edelleen)

Jeth

  • Vieras
Vs: Myyntiautojen taivastelua / Sekalaiset koeajot
« Vastaus #41 : Syyskuu 20, 2008, 17:33:55 »
Omistaja DS-Juuso patongin puolella. ;)

Poissa marx

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 401
  • Peukkuja: 0
  • Sukupuoli: Mies
  • c4 Pure Tech 130 Intensive A 2015
Vs: Myyntiautojen taivastelua / Sekalaiset koeajot
« Vastaus #42 : Syyskuu 20, 2008, 17:36:45 »
Siinä ei montaa sekunttia mennyt! Elämme reaaliajassa...
ex Xsara 1,6 16V  XWagon A -05 (perhepiirissä edelleen)

Poissa KariM

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 5 032
  • Peukkuja: 22
Vs: Myyntiautojen taivastelua / Sekalaiset koeajot
« Vastaus #43 : Syyskuu 24, 2008, 21:03:06 »
Opel Astra
Farmarikoppa, nykyinen korimalli, pieni vaparikone, manuaalivaihteisto.

Plussaa
-Jousitus tasaisella tiellä, ei keinu
-Pieni moottorimelu kaupunkinopeuksissa
-Penkki tuntui miellyttävältä
-Ketterä, tuntuu pieneltä
-Tilat kokoon nähden
-Varusteet ok: MP3-cdsoitin, cruise, ilmastointi
-Kivan pieni ratti, ja hauska pakkisalpa :)

Miinukset:
-Ohjaustehostus säätyy ilmeisesti nopeuden mukaan? Parkkiksella se on ok, mutta ajossa muuttuu jähmeäksi ilman että siihen tulisi mitään positiivista tietuntoa. Lisäksi ohjaus vetelee urissa epäloogisesti.
-Manuaalivaihteinen
-Jousitus epätasaisella tiellä, pompottaa
-Kova rengasmelu jo kaupunkinopeuksissa
-Lattia turhan ylhäällä penkkiin nähden
-Oikeastaan aika ruma, kun pidempään katselee. Varmaankin autettavissa värivalinnalla ja sopivalla lisätuningilla.
-Ruma vilkun merkkiääni, ja lopulta päädyin siihen, että se opeltyylinen vilkkuviiksi hankaloittaa käyttöä tarjoamatta mitään positiivista
-Kovamuovisen näköiset kojelauta ja ovipahvit, vaikka materiaali onkin normaalia pehmeää tavaraa
-Alakierroksilla laiska moottori, lagia vaikka on vapari
-Ei moottorilämpömittaria
-Ajotietämyskoneen mukaan iso kulutus (9,2), joskin firma-autona sillä varmaan kaikki polkevatkin täysillä

Jos itselleni olisin pikkufarmaria ostamassa, niin tuskin tähän päätyisin vaikken kilpailijoita ole vielä edes kokeillut.

Poissa MarkoCee

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 199
  • Peukkuja: 0
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Myyntiautojen taivastelua / Sekalaiset koeajot
« Vastaus #44 : Syyskuu 24, 2008, 21:29:18 »
Mersu B170 Automaatti bensa

Tommonen muutaman tonnin ajettu kikotin oli Saksassa pari viikkoa vuokralla, 2 aikuista ja 2 lasta

+ Ei nitinöitä eikä natinoita
+ Hyvä parkkitutka ja taipuisa peli pienissäkin tiloissa
+ Kersat tykkäsivät takatiloista
+ Hallintalaitteet hyvin sijoiteltu
+ Korkea, helppo heittäytyä sisään
+ Hyvä näkyvyys
+ Tila-autoksi kivan näköinen (minun mielestä ainakin)
+ Vaihteiston toiminta (sulavat vaihdot)

- Täysin hengetön tuolla moottori/vaihteistoyhdistelmällä, vaikea pitää edes 120 km/h vauhtia yllä moottoritiellä ylämäissä, lyhytajoon sopii kyllä
- Kova jousitus ja lautamaiset penkit
- Kulutus korkeahko, automaatti ja pieni moottori ei paras yhdistelmä
- Aika pliisu muotoilu sisältä
- Sikamainen hinta Suomessa

Tuossa kyseisessä yksilössä oli kitkat alla (kesällä) joten oli aika äänetönkin. Tuonmalliseksi ei edes pahemmin sivutuuli riepotellut, tai ehkä oli vaan tyynet kelit.

Varmaan hyvä perheauto jollain turbodieselillä, jos ei kaipaile mukavuudelta mitään sitikkamaisia sfäärejä.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 24, 2008, 21:32:00 kirjoittanut MarkoCee »

C5 Shadow

  • Vieras
Vs: Myyntiautojen taivastelua / Sekalaiset koeajot
« Vastaus #45 : Syyskuu 26, 2008, 20:49:04 »
Viime Joulukuussa ajoin tuon keulastaan lunnaisiin.
www.porhonautoliike.fi/vinfo.asp?vid=CYZ773
Itse mällista ja sen jäljistä enemmän tuolla http://www.citroen-foorumi.com/index.php/topic,4102.0.html
Kuulisin tuosta mieluusti jatkossakin.
Olettekos kuulleet korjaamoista jotka (tavanneet) vakuutusyhtiöille lunastetuista autoista työkseen tekevät vakuutusyhtiön laskuun autosta myyntikelpiosen ?
Taika on siinä että auto pitää alkuperäisen rek.tunnuksen....

C5 Shadow

  • Vieras
Vs: Myyntiautojen taivastelua / Sekalaiset koeajot
« Vastaus #46 : Marraskuu 06, 2008, 16:00:25 »
Kysyin tusta autosta "tarkemmat tiedot" eli, monta omistajaa, naarmut, takuu, kolaroitu tms ja vastaus tuli:

Hei! Kiitos yhteydenotostasi. Auto on ollut yhdellä omistajalla ja tähän autoon saa Pörhötakuun eli 1v/20tkm. Auto on todella siisti eikä moitittavaa löydy.

öö Pörhö on kolmas omistaja..... pitäisköhän heittää lisää löylyä :)

PicassoHDI

  • Vieras
Vs: Myyntiautojen taivastelua / Sekalaiset koeajot
« Vastaus #47 : Marraskuu 06, 2008, 16:12:35 »
Kysyin tusta autosta "tarkemmat tiedot" eli, monta omistajaa, naarmut, takuu, kolaroitu tms ja vastaus tuli:

Hei! Kiitos yhteydenotostasi. Auto on ollut yhdellä omistajalla ja tähän autoon saa Pörhötakuun eli 1v/20tkm. Auto on todella siisti eikä moitittavaa löydy.

öö Pörhö on kolmas omistaja..... pitäisköhän heittää lisää löylyä :)
Heh :-)

Poissa Sitikkapuoskari

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 638
  • Peukkuja: 7
  • Sukupuoli: Mies
    • http://www.automeca.fi/
Vs: Myyntiautojen taivastelua / Sekalaiset koeajot
« Vastaus #48 : Marraskuu 06, 2008, 16:27:25 »
Petoksella tuppaa olemaan lyhyet siivet...
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.

Poissa Jasu

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 927
  • Peukkuja: 21
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Myyntiautojen taivastelua / Sekalaiset koeajot
« Vastaus #49 : Marraskuu 06, 2008, 18:48:20 »
Mites sitten tämä..?

Mittarilukema 400000, vuonna 1998 kun tuo myytiin niin silloin lukema oli 438000km...

Jotain muutakin tuosta vois tietoa olla, lisätiedoissa kun mainitaan että "1994 muutettu dieseliksi" niin voisinpa sen verran valottaa että miun näpit silloin tuossa projektissa mustui...

Vuonna 1994 tuossa oli mittarissa 138000km, sitten siihen kertyi about 300000km Lankamaan "kepeissä" olosuhteissa... Toisaalta kiva nähdä että laite on edelleen hengissä, mutta jännä huomata että kymmenessä vuodessa on mittarista hävinnyt "vain" 38000km...

Toisaalta, jos se kenelle tuo silloin meni, tai joku muu siinä välissä, on ottanut vaikka pari satkua pois mittarista, niin sit tuo ajomäärä voisikin olla ihan "realistinen". Eli kymmeneen vuoteen olisi tullut se pari satkua, noin 20000km vuodessa. Aivan normaali ajomäärä vanhalle dieselille...






Edit: Kuvat vuodelta 1994, dieseliksi muuttamisesta...
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 06, 2008, 19:11:53 kirjoittanut Jasu »
Dyane 4x4 IE -69, Sm 2.7 -71, Dyane IE -74, Xm V6 -90, Xm V6 Break -92, Xm V6.24 -95

Sekä Range Rover -76

Keskimääräinen vuosimalli 1981