Kirjoittaja Aihe: Apuva! C5 etujousisylinterille menevän putken tiivisteet. 2.0hdi vm 2009  (Luettu 682 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tepa123

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 36
  • Peukkuja: 0
Morjensta kaikille. Uusi jäsen kyselee tyhmiä  :)Eilen alkoi valtaisa lds suihkuaminen kyseisestä liitoksesta. Välissä 2 tiivistettä jotka molemmat osina. Mistähän tuohon saisi kivuttomasti uudet ja mahdollisimman nopeasti?
Kuuluuko tuossa välissä olla yleensäkkään 2 tiivistettä?

Toinen mieltä vaivaava kysymys. Mistä lähteä etsimään vikaa kun tuntuu että auto on todella herkkä sivutuulelle ja muutenkin tuntuu pientä sivuttaista muljuamista.

Poissa Tepa123

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 36
  • Peukkuja: 0
Voi v.......n kevät. Ilmeisesti ei saa mistään noita tiivisteitä erillään. Tulevat putken mukana.

Poissa ace

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 327
  • Peukkuja: 3
  • C5 240 HDi (ex. BX, Xm V6, Xantia Activa TCT, C4)

Poissa Tepa123

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 36
  • Peukkuja: 0
Juu molemmat kysytty. Pelkkää putkea tarjolla ja senkään saaminen ei ole kovin nopeaa. Ilmeisesti ensimmäinen 3 koppanen C5 mistä on tiivisteet menneet.


Poissa ace

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 327
  • Peukkuja: 3
  • C5 240 HDi (ex. BX, Xm V6, Xantia Activa TCT, C4)
Onko siis kyseessä jompi kumpi kuvan putkista (1 tai 2)?

Poissa Tepa123

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 36
  • Peukkuja: 0
Onko siis kyseessä jompi kumpi kuvan putkista (1 tai 2)?

2 eteen oikea. Siellä 2 tiivistettä vihreä ja valkoinen. Molemmat rikki ja varaosina ei saa.

Edit. Valkoinen on ohjurirengas ei tiiviste. Tiivari on o rengas tiiviste. Nyt testataan 2 o renkaalla jos pitäisi. Ja saako niitä yleensä venytettyä paikalleen yhdyskohta joka yhtyy iskariin on 10mm ja o renkaat 8mm.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 11, 2018, 12:37:27 kirjoittanut Tepa123 »

Poissa Tepa123

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 36
  • Peukkuja: 0
Aluatavasti näyttää hyvältä. Alusta toimii eikä vuotoa näy.
Sinänsä aika ironista tämä nykyajan korjaamotoiminta, 80sentin tiivisteen rikkoutumisen takia vaihdetaan 350€ putki ja revitään työstä 100€.

Poissa eke

  • "C2"
  • **
  • Viestejä: 72
  • Peukkuja: 1
Toivottavasti laitoit öljyn kestävän o-rengastiivisteen. Sen ohjeen sain itse joskus Veholta, kun niitä kyselin.

Poissa Tepa123

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 36
  • Peukkuja: 0
Toivottavasti laitoit öljyn kestävän o-rengastiivisteen. Sen ohjeen sain itse joskus Veholta, kun niitä kyselin.

Juu sellainen sinne tuli laitettua.

Poissa Jasu

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 999
  • Peukkuja: 21
  • Sukupuoli: Mies
Toivottavasti laitoit öljyn kestävän o-rengastiivisteen. Sen ohjeen sain itse joskus Veholta, kun niitä kyselin.

Juu sellainen sinne tuli laitettua.
Yleisin käytetty kumilaatu, NBR eli nitriilikumi, on oikea materiaali LDS:nkin kanssa. Siis samaa materiaalia mitä LHM:n sekä muutenkin hydraulijärjestelmien kanssa...
Dyane 4x4 IE -69, Sm 2.7 -71, Dyane IE -74, Xm V6 -90, Xm V6 Break -92

Sekä Range Rover Classic -76 ja P38 -95

Keskimääräinen vuosimalli 1981