Kirjoittaja Aihe: C5 - Jousisylinteri vuoto  (Luettu 35978 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Topelius

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 476
  • Peukkuja: 1
  • Sukupuoli: Mies
Vs: C5 - Jousisylinteri vuoto
« Vastaus #75 : Kesäkuu 21, 2012, 12:45:38 »
Mitähän nuo uudet sylinterit maksaa?
Riippuu mihin autoon kysyt, omaasko?

Joo ihan vaan mielenkiinnosta utelen. Ainakin vielä on tiivisteremontin jälkeen takapää pysynyt kuivana, vaikka siitä taitaa pian se pari vuotta olla.
ex: C5 2.2HDI -05, 309 1.9i -91

Poissa Sitikkapuoskari

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 642
  • Peukkuja: 7
  • Sukupuoli: Mies
    • http://www.automeca.fi/
Vs: C5 - Jousisylinteri vuoto
« Vastaus #76 : Kesäkuu 21, 2012, 13:30:19 »
No katsotaan sitten kun tulee tarvetta :)
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.

Poissa KariM

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 5 119
  • Peukkuja: 22
Vs: C5 - Jousisylinteri vuoto
« Vastaus #77 : Heinäkuu 01, 2012, 15:11:34 »
Nyt
Taas se vuotaa ulos. Reilun pari vuotta tiivistekorjaus jaksoi pitää. Seuraavaksi ostan kokonaisen sylinterin.

Nyt on tämäkin kiusankappale vaihdettu. Sitrosella ei ollut myydä oikeanpuoleista, joten minulle tarjottiin vasemmanpuoleista. Se sopii kun kiinnityskauluksen kääntää ympäri ja asemoi haitarin sekä sokan reiän uuteen kulmaan. Vasen on kympin halvempi, joten säästin :) 170e+pk. maksoi.

Vanha vuoti jo kunnolla. Alaspäin mennessä haitarin ja sylinterin välistä oikein tursusi nestettä. Lisäksi haitarissa oli reilusti nestettä. Paluu- ja huohotusletkut eivät olleet edelleenkään tukossa. Pitää joskus avata tuo vanha sylinteri ja katsoa onko näkyvää vikaa.

Poissa jumper2000

  • "C2"
  • **
  • Viestejä: 90
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 - Jousisylinteri vuoto
« Vastaus #78 : Kesäkuu 10, 2014, 22:34:51 »
Itsellä vuotaa tuo vasen taka sylinteri kanssa ilmeisesti. Tänään kun kävin renkaat vaihdattamassa ja auto tunkattiin ilmaan apukuskin puolelta, niin öljyä tuli noin vajaa desin lammikko tuonne vasemman takarenkaan luokse. Perän säätö toimii kuitenkin normaalisti ja lakkasi vuotamasta kun auton laski tunkilta alas.
Eli ilmeisesti tiivisteet menisi ainakin vaihtoon tuosta jousisylinteristä? Kannattaako tuo pallo vaihtaa samalla? Vai pääseekö helpommalla kun vaihtaa koko jousisylinterin? Tuleeko uudessa kaikki tarvittava sen kiinnitykseen? vai pitääkö ottaa jotain osia vielä lisäksi?
Auto siis C5 farmari -03!

Poissa KariM

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 5 119
  • Peukkuja: 22
Vs: C5 - Jousisylinteri vuoto
« Vastaus #79 : Kesäkuu 11, 2014, 09:15:27 »
Palloa ei tarvitse vaihtaa, mutta irroittaa se pitää. Kokonainen sylinteri on helpompi nakata paikalleen kuin tiivisteiden vaihto vanhaan, mutta ei sekään vaikea työ ole. Periaatteessa mitään ylimääräistä tarviketta ei tarvitse ostaa, mutta jos oikein varma haluaa olla, niin voihan pallon tiivisterenkaan vaihtaa. LDS-nestettä saattaa tarvita desin-pari riippuen kuinka paljon valuu hukkaan. Minulla sitä ei ole tullut kuin joitain tippoja.

Poissa romi

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 45
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 - Jousisylinteri vuoto
« Vastaus #80 : Kesäkuu 24, 2014, 21:43:07 »
Omasta II-koppasesta meni vasen takajousisylinteri vaihtoon keväällä, auto 8-v. ja 160 tkm mittarissa. Huomasin, kun parkkipaikalle takarenkaan kohdalle alkoi ilmestyä öljyistä läikkää. Kurkkasin auton alle ja huomasin märkyyttä jousipallon lähellä. Jousitus toimi normaalisti, eikä perä kyykähtänyt parkissa ollessa. Paikallisella marmoritiskillä uusi sylinteri 155 € + työt. Ei jaksanut ututtaa, kun homma tuli kuntoon muutaman päivän kuluessa ja auto oli koko ajan ajossa poislukien huollon ajan.

Poissa Vipere

  • "C2"
  • **
  • Viestejä: 53
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 - Jousisylinteri vuoto
« Vastaus #81 : Heinäkuu 23, 2014, 11:43:08 »
Hei! SITIKKATYTTÖ tarkista/tarkistuta myös samalla "takakynkänlaakerit" Sitrosen pojat sanoivat että yleinen syy takasylkyn vuotoon on että kynkänlaakerit ovat rikki. (vääntää jousisylinteriä)

Räjäytyskuva sylinteristä: http://kuvablogi.com/nayta/2245408/

Vaihdoin eilen jousisylinterin ja sen rakenteesta päätelleen kynkänlaakerin kunto ei vaikuta sylinterin elinikään.

Poissa Pedro

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 15
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 - Jousisylinteri vuoto
« Vastaus #82 : Elokuu 12, 2015, 22:38:13 »
C5 I -04 laskee perää alas. Säiliössä on nestettä kovin vähän, sinne meni jo litra ja lisää pitää hakea - voiko tämä yksistään aiheuttaa perän laskemisen? Ihan kuin se pysyisi vähän paremmin ylhäällä tuon lisäyksen jälkeen.

Takakokoojapussit on kiinnitetty kahdella nippusiteellä eikä oikella siteellä (5280T6). Voiko tuo olla pitävä ratkaisu?

Lisäksi toiselta puolelta puuttuu jousikaran sokka, onko tämä vaarallista?

Poissa keijok

  • "C4"
  • ****
  • Viestejä: 273
  • Peukkuja: 2
Vs: C5 - Jousisylinteri vuoto
« Vastaus #83 : Elokuu 13, 2015, 09:26:35 »
Hei! SITIKKATYTTÖ tarkista/tarkistuta myös samalla "takakynkänlaakerit" Sitrosen pojat sanoivat että yleinen syy takasylkyn vuotoon on että kynkänlaakerit ovat rikki. (vääntää jousisylinteriä)

Räjäytyskuva sylinteristä: http://kuvablogi.com/nayta/2245408/

Vaihdoin eilen jousisylinterin ja sen rakenteesta päätelleen kynkänlaakerin kunto ei vaikuta sylinterin elinikään.

Kynkän väljyys nimenomaan aiheuttaa vuotoja, tuossahan kuvassa näkyy hyvin kuinka pitkän vipuvarren pienikin välys saa ja mäntä alkaa kulkemaan vinossa sylinterissä jolloin ensin pettää tiiviste ja liukurengas ja tuloksena kiinnileikkautumista vastaavia raapimisjälkiä.

Poissa KariM

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 5 119
  • Peukkuja: 22
Vs: C5 - Jousisylinteri vuoto
« Vastaus #84 : Elokuu 13, 2015, 10:03:02 »
Takakokoojapussit on kiinnitetty kahdella nippusiteellä eikä oikella siteellä (5280T6). Voiko tuo olla pitävä ratkaisu?

Jos ei tursua haitarin reunoista nestettä ulos, niin sitten se lienee ihan riittävän pitävä. Se on ohivuotoneste mikä sieltä tulee, eikä se ole tuossa kohtaa enää paineista.

Lisäksi toiselta puolelta puuttuu jousikaran sokka, onko tämä vaarallista?

Nimenomaan vaaralliselta se kuulostaa, mutta toisaalta jotkut kertovat, että kara ruostuu kynkkään niin kovasti kiinni, ettei se siitä enää millään irti lähde. Eli jos se on siellä sokatta pysynyt, niin pysyy varmaan jatkossakin? Jos vain pora mahtuu hollille, niin helppo kai se reikä on porata auki uutta sokkaa varten. Vetäviä voimiahan tuohon karaan ei kohdistu, joten siksi se pysyy siellä kolossa heiveröisellä sokalla (tai ruosteella).

Poissa Pedro

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 15
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 - Jousisylinteri vuoto
« Vastaus #85 : Elokuu 22, 2015, 22:13:08 »
Yritin tänään vaihtaa tiivisteitä jousisylinteriin, mutta pallo oli niin jumissa, että ei lähtenyt auki. Onko tuohon mitään hyvää patenttia millä juuttuneen pallon saisi auki? Mikä idea on nostaa perä ylös ja silloin löysätä palloa? Tein kyllä näin.

Toinen ongelmakohta on sylinterille tuleva hydeputki, myös se on todella piukassa ja mutteri pääsi vähän pyöristymään... Joka väliin olen ruiskinut CRC'tä jo muutama päivä sitten, mutta silti eivät suostu aukeamaan.

Kolmas ongelmakohta on sokka. Ei sieltä puuttunutkaan sokka vaan se olikin katkennut sinne sisälle... Pitänee yrittää porata tuota auki, mutta se ei paljon auta kun pallo ja hydeputki ovat jumissa. Onnistuuko tiivisteiden vaihto paikallaan, jos palloa ja hydeputkea ei saa auki, mutta sokkapään saisi porattua auki ja jotenkin vielä poiskin?

Poissa apaija

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 190
  • Peukkuja: 0
  • Sukupuoli: Mies
Vs: C5 - Jousisylinteri vuoto
« Vastaus #86 : Elokuu 23, 2015, 07:14:33 »
Vaihto onnistuu vaikka palloa ei saa irti. Hydeputki pitäisi saada jommasta kummasta päästä irti että saa männän liikkumaan. Pallo on vahvaa ainetta, onhan siellä suuri paine joten isompikin vääntö ei sitä haittaa. Perä ylhäällä sylinteri puristuu korissa olevaa vastinkappaletta vasten jolloin palloa voi vääntää auki, kun pallo kierähtää ja irtoaa niin silloin perä alas ja paineet pois ja pyörittää pallon irti. Jollei olisi ylhäällä ja puristuksissa niin sylinteri pyörähtäisi ja hyde-putki olisi entinen.
Se kara on toinen juttu ja kun sen hirvittävän lyömisjakson päätteeksi saa irti voi vain ihmetellä että miten se on voinut olla siellä noin h***isti kiinni kun se on vaan työnnetty sinne kuppiin ja lukittu sokalla.

Ari
C5 Hdi break aut

Poissa Pedro

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 15
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 - Jousisylinteri vuoto
« Vastaus #87 : Joulukuu 29, 2015, 14:56:31 »
Nyt oli taas hyvää aikaa jatkaa projektia. Hydeputki ei auennut millään ja pallokaan ei ensin suostunut aukeamaan. Öljysuodatinavaimella ja taltta-vasara yhdistelmällä kovaa mänttäystä pallon juureen niin johan aukesi! Katkennut sokka aiheutti 3 tunnin urakan, kun mikään poranterä ei meinannut purra... Lopulta kuitenkin sokka pois ja pallo auki ja o-renkaiden ja teflonien vaihto paikallaan. Toinen puoli oli paljon helpompi, edes kara ei ollut jumissa.

Nyt kuitenkin ongelmana, että vuotaa jostain keskeltä... Vuosi jo aiemminkin, mutta ajattelin, että jos on valunut niin paljon ylivuotoputken kautta palkin sisälle öljyä, että vuotaisi sen vuoksi. Emme keksi mitään paikkaa tuosta keskeltä mistä se voisi vuotaa. Tulee jostain keskipallosysteemin päältä ja öljyä valuttaa kohdista, jotka on liitteenä olevaan kuvaan merkitty keltaisilla nuolilla. Eli korkeusanturin kohdilta ja jostain palkin ja kiinnikkeen välistä... Mikä kumma tuolla voisi vuotaa?

Poissa Kaasumies

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 669
  • Peukkuja: 2
  • Sukupuoli: Mies
  • Letti on liian pitkä jos kaipaa kampaa.
Vs: C5 - Jousisylinteri vuoto
« Vastaus #88 : Joulukuu 29, 2015, 15:28:40 »
Koittakaa tota junttureihin ja muihin ruosteisiin kohtiin. Ainakin toi jäädyttää sen ja siten pitäisi irrota hyvin. Mulla on auttanut joihinkin junttureihin kyllä.

http://www.biltema.fi/fi/Autonhoito/Muut/Ruosteenirrotusaine-2000019607/

Poissa Vipere

  • "C2"
  • **
  • Viestejä: 53
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 - Jousisylinteri vuoto
« Vastaus #89 : Joulukuu 29, 2015, 18:52:22 »
Hei! SITIKKATYTTÖ tarkista/tarkistuta myös samalla "takakynkänlaakerit" Sitrosen pojat sanoivat että yleinen syy takasylkyn vuotoon on että kynkänlaakerit ovat rikki. (vääntää jousisylinteriä)

Räjäytyskuva sylinteristä: http://kuvablogi.com/nayta/2245408/

Vaihdoin eilen jousisylinterin ja sen rakenteesta päätelleen kynkänlaakerin kunto ei vaikuta sylinterin elinikään.

Kynkän väljyys nimenomaan aiheuttaa vuotoja, tuossahan kuvassa näkyy hyvin kuinka pitkän vipuvarren pienikin välys saa ja mäntä alkaa kulkemaan vinossa sylinterissä jolloin ensin pettää tiiviste ja liukurengas ja tuloksena kiinnileikkautumista vastaavia raapimisjälkiä.

Tangon sylinterin puoleisessa päässä on myös "pallonivel" eli välykset eivät käännä mäntää vinoon.

Poissa keijok

  • "C4"
  • ****
  • Viestejä: 273
  • Peukkuja: 2
Vs: C5 - Jousisylinteri vuoto
« Vastaus #90 : Joulukuu 30, 2015, 08:28:24 »
Hei! SITIKKATYTTÖ tarkista/tarkistuta myös samalla "takakynkänlaakerit" Sitrosen pojat sanoivat että yleinen syy takasylkyn vuotoon on että kynkänlaakerit ovat rikki. (vääntää jousisylinteriä)

Räjäytyskuva sylinteristä: http://kuvablogi.com/nayta/2245408/

Vaihdoin eilen jousisylinterin ja sen rakenteesta päätelleen kynkänlaakerin kunto ei vaikuta sylinterin elinikään.

Kynkän väljyys nimenomaan aiheuttaa vuotoja, tuossahan kuvassa näkyy hyvin kuinka pitkän vipuvarren pienikin välys saa ja mäntä alkaa kulkemaan vinossa sylinterissä jolloin ensin pettää tiiviste ja liukurengas ja tuloksena kiinnileikkautumista vastaavia raapimisjälkiä.

Tangon sylinterin puoleisessa päässä on myös "pallonivel" eli välykset eivät käännä mäntää vinoon.

Tunnen kyllä rakenteen ja nimenomaan kynkän väljyys sen vinoon vääntää ja aiheuttaa tiivisteiden rikkoontumisen ja siten vuodon. Pahimmat ovat olleet niin pitkällä että mäntä on syönyt sylinterin soikeaksi ja uraiseksi. Piirroskuvasi mittasuhteet ovat hiukan pielessä joten se ei kerro koko totuutta.

Poissa d__addario

  • Viestejä: 4
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 - Jousisylinteri vuoto
« Vastaus #91 : Elokuu 25, 2016, 11:19:08 »
Pakko laitta oma kokemukseni tuosta oikean takapään hydraulivuodosta.

Omassa C5:ssa (on sporttinappi) vuotokohta oli siinä nailon/muoviputken mutkassa. Oli hankautunut varsinaisen hydrauliputken (sa peksu mikä menee sylinterille) kanssa ja aiheutti pienen vuodon. Vuotokohta näytti olevan itse sylinterissa, koska nestettä valui siihen sylinterin liitoskohtaan. Puhdistuksen jälkeen näki sitten missä vuoto oikeasti oli ja oli suhteellisen helppo paikata.

Paikka on toistaiseksi väliaikainen muoviputken pala siinä vuotokohdassa kiinnitettynä putkenkiristimellä. Olin ajatellut laittaa joko hydrauli-/kupariputkea putkea siihen päälle, vaikka hyvin näyttää tuo "väliaikainen" ratkaisukin toimivan. Sinänsä helppo kohta, kun painetta putkessa ei juurikaan ole.

Poissa plagu

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 303
  • Peukkuja: 9
Vs: C5 - Jousisylinteri vuoto
« Vastaus #92 : Elokuu 25, 2016, 13:17:48 »
Hei! SITIKKATYTTÖ tarkista/tarkistuta myös samalla "takakynkänlaakerit" Sitrosen pojat sanoivat että yleinen syy takasylkyn vuotoon on että kynkänlaakerit ovat rikki. (vääntää jousisylinteriä)

Räjäytyskuva sylinteristä: http://kuvablogi.com/nayta/2245408/

Vaihdoin eilen jousisylinterin ja sen rakenteesta päätelleen kynkänlaakerin kunto ei vaikuta sylinterin elinikään.

Kynkän väljyys nimenomaan aiheuttaa vuotoja, tuossahan kuvassa näkyy hyvin kuinka pitkän vipuvarren pienikin välys saa ja mäntä alkaa kulkemaan vinossa sylinterissä jolloin ensin pettää tiiviste ja liukurengas ja tuloksena kiinnileikkautumista vastaavia raapimisjälkiä.

Tangon sylinterin puoleisessa päässä on myös "pallonivel" eli välykset eivät käännä mäntää vinoon.

Tunnen kyllä rakenteen ja nimenomaan kynkän väljyys sen vinoon vääntää ja aiheuttaa tiivisteiden rikkoontumisen ja siten vuodon. Pahimmat ovat olleet niin pitkällä että mäntä on syönyt sylinterin soikeaksi ja uraiseksi. Piirroskuvasi mittasuhteet ovat hiukan pielessä joten se ei kerro koko totuutta.

Kyllä se vaan vaikuttaa kuten mainitset,  mulla oli molemmat kynkän laakerit loppu ja auton perän sai sammuksissa painettua jalalla alas ja sinne jäi, samaten nestettä sai lisätä litran kuukaudessa, nyt rempasta puolivuotta ja nestetaso ei ole vajonnut milliäkään ja peräkin pysyy ylhäällä.
Peugeot 407 coupe 2.7hdi
Peugeot 508sw 2.0hdi allure
Peugeot 807
Citroen 11B

Paikalla K1mm0

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 44
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 - Jousisylinteri vuoto
« Vastaus #93 : Elokuu 25, 2016, 15:13:59 »
Omasta C5:sta vasemmalla puolella on ilmeisesti pieni vuoto, kun haitarikumin pinta on kostea. Vuoto on sen verran pieni, että maahan ei jää mitään läikkää. Voisko tuosta päästä pelkän haitarikumin ja kiristyspannan vaihdolla?

Tukivarsien laakerit on tod. näk. sököt, kun ne pitää kovaa natinaa. Laakerisarjat on jo hommattu ja pitäisi vaihtaa ne lähiaikoina. Tuo vuotohomma pitäisi hoitaa siinä samalla.

Poissa yason

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 025
  • Peukkuja: 8
Vs: C5 - Jousisylinteri vuoto
« Vastaus #94 : Lokakuu 30, 2016, 02:28:04 »
Nyt kuitenkin ongelmana, että vuotaa jostain keskeltä... Vuosi jo aiemminkin, mutta ajattelin, että jos on valunut niin paljon ylivuotoputken kautta palkin sisälle öljyä, että vuotaisi sen vuoksi. Emme keksi mitään paikkaa tuosta keskeltä mistä se voisi vuotaa. Tulee jostain keskipallosysteemin päältä ja öljyä valuttaa kohdista, jotka on liitteenä olevaan kuvaan merkitty keltaisilla nuolilla. Eli korkeusanturin kohdilta ja jostain palkin ja kiinnikkeen välistä... Mikä kumma tuolla voisi vuotaa?

Selviskö tuo? Mulla on kans kuvan mukaisesti kosteana, keskipalloblokki on märkä ja korkeudensäädin on märkä (tosin sille automaattivoitelu ei tee haittaa ollenkaan :)). Nestettä tulee jostain ylhäältä, eikä paljoa vuoda, kun ei tiputa maahan, mutta kastui uudelleen, kun pesin brake cleanerilla.

Poissa DtiJ

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 25
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 - Jousisylinteri vuoto
« Vastaus #95 : Tammikuu 21, 2017, 16:29:38 »
Sitroselta saa osia:

C5 TAKAJOUSEN KARA B
17,0 Eur

C5 BL TT N MÄNNÄN O-RENGAS
2,2 Eur
C5 BL TT TEFLONRENGAS
3,4 Eur
C5 BL TT N O-RENGAS TEFLONIN ALLE
1,2 Eur
C5 BK TT N MÄNNÄN O-RENGAS
2,4 Eur
C5 BK TT N TEFLONRENGAS 40mm
3,8 Eur
C5 BK TT N O-RENGAS TEFLONIN ALLE
1,0 Eur
C5 TT N KOKOOJAPUSSI
6,0 Eur


Onks nämä nyt kaikki mitä kannattaa ostaa c5 farkun sylinteriremonttiin? Ohivuoto molemminpuoleista. Litkua tulee kumien välistä sekä tippuu jakoblokin+korkeudensäätimen päälle.

Poissa purflux

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 409
  • Peukkuja: 5
Vs: C5 - Jousisylinteri vuoto
« Vastaus #96 : Tammikuu 21, 2017, 21:41:12 »
Eikö jakoblokki ole aika ylhäällä, meneekö sen yäpuolella jotain putkiliitoksia?

Jos keräilykumi (kumihaitari) vuotaa, ei silloin tarvinne uusia tiivisteitä. Sekin on mahdollista että kumi on ok mutta jossain remontissa ei olla oikein asennettu pantaa. Pannan pitäisi kiristää kahtena kehänä ja kehien välissä on sorvattu ura jonka kautta vuotoöljy kulkeutuu paluuputkistoon. Jos perä ei laskeudu yön aikana montaa milliä, kertoo se tiivisteiden olevan aika hyvässä kunnossa. Omassa c5/1/hyde3/sedan ei ollut tiivisteissä ongelmaa kun vaihdoin tukivarren laakerit. Paha ongelma oli saada lyötyä tuurnalla katkenneet sokat ulos.

Poissa KariM

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 5 119
  • Peukkuja: 22
Vs: C5 - Jousisylinteri vuoto
« Vastaus #97 : Tammikuu 22, 2017, 11:06:40 »
Eikö jakoblokki ole aika ylhäällä, meneekö sen yäpuolella jotain putkiliitoksia?

Jollain kuulemma ohivuoto oli päätynyt haitarupussiin josta sen huohotusletkun kautta alumiinisen poikkipalkin sisälle, ja palkin keskivaiheilla olevan reiän kautta jakoblokkia kastelemaan. Voi siinä hetken ihmetellä :)

Poissa DtiJ

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 25
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 - Jousisylinteri vuoto
« Vastaus #98 : Tammikuu 22, 2017, 15:47:25 »
juuri sieltä poikkipalkista taitaa vuotaa. ei se blokki niinkään märkä ole mutta korkeudensäädin on ihan möhnäinen.

Poissa DtiJ

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 25
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 - Jousisylinteri vuoto
« Vastaus #99 : Maaliskuu 11, 2017, 21:52:44 »
Tässä jollekin tiedoksi mitä tarvitaan farkun jousisylinteriremppaan:

C5 TAKAJOUSEN KARA B 30,00 Eur
C5 TAKAJOUSIKARAN SOKKA 527209 3,40 Eur
C5 O- RENGAS 40MM 527228 1,90 Eur
C5 TEFLONRENGAS 40MM 527230 6,20 EUR
C5 PONNERENAS TEFLONIN ALLE 40MM 527232 3,60 Eur
C5 TT KOKOOJAPUSSI 527264 18,20 EUR
C5 TAKAKOKOOJAPUSSIN SIDE 5280T6 18,00 Eur

(sitroselta)

Siitä sitten karsii pois ne mitä tietää ettei tarvitse.

Tietääkö joku osanumeroa takajousen karalle?
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 12, 2017, 11:50:23 kirjoittanut DtiJ »