Kirjoittaja Aihe: V6 Sitikka, yksi tai useampi  (Luettu 535 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jasu

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 974
  • Peukkuja: 21
  • Sukupuoli: Mies
V6 Sitikka, yksi tai useampi
« : Maaliskuu 16, 2018, 21:43:30 »
Otsikon mukaisesti, haaramoottori-Sitikoita saattaisi tarjolla olla. Lyhyesti jotain jokaisesta...:



Xm V6 -90

-hapan, eli varaosaraato
-vaalea harmaa väriltään
-ajomäärä jotain vähän yli kolmen satkun
-käynyt pari vuotta sitten viimeksi, syksyllä lupaili muttei jäänyt käymään
-manuaalivaihteisto
-jousitolpan yläpäät silmäillen OK-kuntoisen oloiset, tarkempi syynäys tekemättä
-takaa hydrauliputki poikki, muuten toimiva hydrauliikka (pumppu toistaiseksi irti, saa kyllä mukaan)
-kirkkaat nesteet joka paikassa mistä katsottu
-sisusta ehjä mutta pikkasen homeessa, tuntui kyllä rievulla pyyhkäisten poistuvan. Edes kojelaudassa ei ylimääräisiä reikiä
-satunnaisia räpsyjä löytyy tästä

Hinta, satasia, tuskin montaakaan

Xm V6.24 -95

-varsin terve koppa, kosmeettisia vikoja siellä-täällä
-Musketier -korisarja nelilähtöisine pakoputkineen (putkisto hapan, mallia saa tästä vielä otettua)
-mittarissa muistelen olleen lukemia alle kolmen puolensatkun. Tarkistan
-tumma, olikohan vihreään sävytetty?
-jousitolpan yläpäät ja tolpat vaihdettu pienempiin, toinen yläpää rikki
-terve hydrauliikan osalta
-jotain nestettä kuulemma vuotaa, sen takia jäänyt pari vuotta sitten pois ajosta
-tästäkin on kuvia, tästä klikaten löytyy. Valotkin on, vaikka ylläolevassa kuvassa niitä ei näykään
-videolta sentään pätkä löytyy:

Hinta, varmasti alle tonnin

Xm V6 -92, listan ainoa automatique sekä Break

-tumman harmaa
-ajossa, leimaa loppukesään
-ajettu mittariin nelisen satkua, todellisuudessa vissiin paljonkin enemmän
-isommat etutolpat, sekä Germaanien kunnostamat yläpäät tolpissa, ylläolevasta riipaistu
-kylmäkone täytetty menneenä kesänä, ainakin vielä syksyllä teki kylmää, täysautomaattisäädöllä
-pientä alkavaa tyvilahoa, ainakin etulokasuojien alaosissa. Kuskinpuolen helmassa pitkä painuma, muttei hapan
-koirakalteri, mallikohtainen ja hyvin istuva
-ajovalot releytetty, ja kaikki muutkin konesalin releet vaihdettu uusiin pohjineen
-kuvia uteliaille täällä

Hintaa kuvittelen jonnekin kolmen-neljän tonnin välille, saa ylikin maksaa

Sm V6 2.7 -71

-sininen, Blue Platine
-tekniikka rempattu alle kymppitonni takaperin
-mittarissa jotain pari kymppiä, mitä varmimmin toisella kierroksella (oli melkein 30 vuotta ajamatta välissä)
-sytytys Megasquirtilla, helposti palautettavissa alkuperäiseen mikäli ei tykkää oleellisesti paremmin toimivasta nykyversiosta
-sisusta vallan siisti, ehjä alkuperäinen
-maalipinta vaatisi huomiota, väittäisin että ylimaalauksen
-paljon on tehty, vaan ainahan näissä tähän ikään on pientä laitettavaa
-muutama kuva täällä

Hinta neuvoteltavissa, viisinumeroinen summa kuitenkin, josta eka numero saisi olla kolmonen, mutta eiköhän tuo toisenkinlaisella numerolla osoitetta vaihtane..?

Kaikki ovat verhoiltuna mustaan nahkaan, kaikissa hienosti toimiva Diravi, kaikissa sävytetyt sähkötoimisen ikkunat. Viimeistä lukuunottamatta kaikissa sähkösäätöinen kyynärnoja, aivan ehdoton esim niskansa rikkoneelle. Kaikkia ei tarvitse hävittää, mutta vähintään yksi pitäisi poistua tontilta...

Kyselyt yksityisviestillä tai puhelimella numerosta O4O-5458855. Sähköpostin saa kysymällä...
Dyane 4x4 IE -69, Sm 2.7 -71, Dyane IE -74, Xm V6 -90, Xm V6 Break -92, Xm V6.24 -95

Sekä Range Rover Classic -76 ja P38 -95

Keskimääräinen vuosimalli 1982 3/4

Poissa Jasu

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 974
  • Peukkuja: 21
  • Sukupuoli: Mies
Vs: V6 Sitikka, yksi tai useampi
« Vastaus #1 : Maaliskuu 29, 2018, 13:37:55 »
Paikkakuntatieto näkyy unohtuneen. Liikenteessäoleva viettää ne ajat mitä ei liiku, Jyskässä, muut kolme toistaiseksi Suolahdessa. Lumensulamisen jälkeen sijantitieto saattaa hyvinkin muuttua Sm:n suhteen, kuten myös katsastuksen tilanne...

Tarjotakin saa, kysymyksiä myös on suotavaa esittää. Vastaan sitten parhaani mukaan...

Hinnanmuodostukseen ostajan kannalta suotuisasti vaikuttaa myös jos vaikka enemmän kuin yhden kerrallaan lunastaa. Sopivasti muotoillen myös yksittäisen myynnissä saattaa olla hintaan vaikutusta. Tuosta kesäksi uutta askarreltavaa, leimattomat Xm:t kimpassa voisi hyvinkin alle tonnilla vaihtaa seutukuntaa...
Dyane 4x4 IE -69, Sm 2.7 -71, Dyane IE -74, Xm V6 -90, Xm V6 Break -92, Xm V6.24 -95

Sekä Range Rover Classic -76 ja P38 -95

Keskimääräinen vuosimalli 1982 3/4