Kirjoittaja Aihe: -07 2.2hdi jumper vikakoodi P0094?  (Luettu 348 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa korbimotors

• "C1"
  • *
  • Peukkuja: 0
-07 2.2hdi jumper vikakoodi P0094?
« : Helmikuu 22, 2018, 22:03:54 »
Tuollainen P0094 vikakoodi tuli tänään autoon. Ilmoitti että jokin "pieni" vuoto jossain. No katsoin pelin  alle ja huomasin kyllä 3. Sylinterin suuttimen juuressa polttoainetta. Kiristelin sitä 17mm kannalla olevaa helmiliitosta. Katsotaan oliko siitä johtuvaa vai mikä siellä sit vuotaa sen suuttimen juureen. Paluuputlet näytti kyllä kuivilta.  Muutenkin uusi tuttavuus tämä jumper minulle, vasta muutaman päivän ajan ollut minulla. Huomannut että kun webastoa pitää aamuisin n. 30min. Päällä niin ei se kyl ihan palmun alta tee starttausta. Ei ole muita lämmittimiä autossa niin pakko webastolla lämmittää kun pakkasmaalla lapissa asun. Kauanko näissä tarvii tai kannattaa webastoa käyttää aamuisin ja miten se webasto n käyttö vaikuttaa auton hehkutuksen toimintaan?
Minulla jäi edellisestä autosta tuollainen defa ylläpito laturi jouten niin ajattelin sen asentaa tuohon ja vedän puskuriin sen defan panssari kaapelin eli auto kun kytketään tavallaan roikkaan niin se lataa akkua koko ajan. Löytyykö konehuoneesta + ja miinus napaa johon saisin kytkettyä tuon akun ylläpito laturin. Tuo akku kun on kuskin jalkatilassa niin on pitkä matka alkaa vetämään suoraan akulle nuita johtoja. Edellisessä autossakin löytyi + ja - napa konehuoneesta vaikka akku olikin asennettu peräkonttiin. Löytyykö jumpperista tälläistä konetilasta? 
Ja on myös tarkoitus asentaa ihan perus Lohkolämmitin niin mitä suosittelette näihin 2.2hdi koneisiin lohkolämmittimeksi ? Ihan normaali vastus joka asennetaan lohkoon vai letkulämmitin systeemiä?