Kirjoittaja Aihe: C5 2.0i 16v manuaali Break -03 purkuun  (Luettu 1483 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa betaromeo

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 41
  • Peukkuja: 0
C5 2.0i 16v manuaali Break -03 purkuun
« : Elokuu 14, 2017, 06:10:36 »
Aivan täydellinen ehjä auto vielä, millä ajoin juuri 100km. Autolla ajettu 250tkm ja syy miksi menee purkuun on Ruotsin kilpisyys.

Pihaltahan löytyy myös II korinen 2.0 bensa break, missä paljon osia jäljellä, sekä 1.8 break I korinen

045-1372138, yv, tai tänne kyselyt

Poissa yason

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 994
  • Peukkuja: 8
Vs: C5 2.0i 16v manuaali Break -03 purkuun
« Vastaus #1 : Elokuu 14, 2017, 09:14:52 »
Aivan täydellinen ehjä auto vielä, millä ajoin juuri 100km. Autolla ajettu 250tkm ja syy miksi menee purkuun on Ruotsin kilpisyys

Miksi noin?

Ruotsin kilvethän saa Suomen kilviksi varsin pienellä autoverolla tuon ikäisessä Sitikassa.

Poissa betaromeo

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 41
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 2.0i 16v manuaali Break -03 purkuun
« Vastaus #2 : Elokuu 14, 2017, 11:49:18 »
Hullultahan se kuullostaa, täysin ehjää pilkkoa. Autovero + maahantuonti katsastus + normi katsastus, siihen pikkuisen alapalloniveltä ja muuta ehkä + rek. maksut ja kilvet. Sitten kuuntelet tarinoita, onhan noita 300€ netti täynnä! :)
Taidat oivaltaa miksi?

Poissa yason

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 994
  • Peukkuja: 8
Vs: C5 2.0i 16v manuaali Break -03 purkuun
« Vastaus #3 : Elokuu 14, 2017, 23:40:16 »
Hullultahan se kuullostaa, täysin ehjää pilkkoa. Autovero + maahantuonti katsastus + normi katsastus, siihen pikkuisen alapalloniveltä ja muuta ehkä + rek. maksut ja kilvet. Sitten kuuntelet tarinoita, onhan noita 300€ netti täynnä! :)
Taidat oivaltaa miksi?

Mitäs noista kertyy, jokunen satanen? Pitäiskö ilmaiseksi saada ruåttista, että kannattais vai peräti saada rahaa mukana?

Poissa Teuski

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 901
  • Peukkuja: 13
Vs: C5 2.0i 16v manuaali Break -03 purkuun
« Vastaus #4 : Elokuu 15, 2017, 07:15:44 »
Hullultahan se kuullostaa, täysin ehjää pilkkoa. Autovero + maahantuonti katsastus + normi katsastus, siihen pikkuisen alapalloniveltä ja muuta ehkä + rek. maksut ja kilvet. Sitten kuuntelet tarinoita, onhan noita 300€ netti täynnä! :)
Taidat oivaltaa miksi?

Mitäs noista kertyy, jokunen satanen? Pitäiskö ilmaiseksi saada ruåttista, että kannattais vai peräti saada rahaa mukana?
No pitäishän se, ei kai kukaan ykköskoppaisesta perusfemmasta enää mitään maksa?  :)

Niinniinnnin, onhan niitä tonnin-kahden pelejä Nettiautossa, mutta yritäpäs ihan oikeasti saada sellainen edes tonnilla kaupaksi :D

Reilu vuosi sitten kauppasin alle 350tkm ajettua 2.0 HDi manuaalia, siisti peli, vaihdoin about kaikki etupään nivelet, jakohihnan hilppeineen sun muuta ja katsastin ajallaan. Kukaan ei edes soittanut ennen kuin pyynti oli 1000€.

No, siinä kyllä tein voittoa kun auto maksoi sen 250€, enkä sitä kyllä tosiaankaan bisnesmielessä hankkinut vaan vaimo ei sitten innostunutkaan manuaalista kun tuli 2.2 automaatti tarjolle. Siitä muuten maksettiin 150€ alunperin kun sukuun tuli :D
Ja tosiaan tuota edeltävä bensapeli meni purkuun, ja siitä onkin omina ja myytyinä varaosina tullut tienattua varmaan tuplasti se, mitä kokonaisena myymällä olisi saanut... Ja vielä löytyy :)

...ja vuosi sitten ei vielä ollut juurikaan noita alle 3000€ kakkoskoppaisia tarjolla joita nykyään tuntuu olevan vaikka millä mitalla...
Eihän noita ~15v vanhoja mitään järkeä ole fiksailla ja kokonaisena myydä. Betaromeolla se kuitenkin taitaa toimia, tai sitten on hullumpi miltä vaikuttaa ;) :D
-= C5 I 2.2 HDi AT break '03 -=- C4 1.6 16V berline '06 -=- Xsara 1.6i '99 =- +Renault Safrane 2.5 '96

Poissa yason

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 994
  • Peukkuja: 8
Vs: C5 2.0i 16v manuaali Break -03 purkuun
« Vastaus #5 : Elokuu 16, 2017, 08:13:06 »
No pitäishän se, ei kai kukaan ykköskoppaisesta perusfemmasta enää mitään maksa?  :)

Niinniinnnin, onhan niitä tonnin-kahden pelejä Nettiautossa, mutta yritäpäs ihan oikeasti saada sellainen edes tonnilla kaupaksi :D

Lienee hyvä, että mun muhku toimii ja kilometrejäkään ei ole hurjan paljon. Musta tonni pari noinkin hyvästä autosta on ihan naurettavan alhainen hinta ja jos olisi uuden muhkun tarvetta, niin valkkaisin nettiautosta parhaan päältä ja varmaan maksaisin tyhmänä sen pari tonnia, kun myyjä naureskelisi matkalla pankkiin, että nyt osui ostaja kohdalle kuin lottovoitto :)

Ei ole tullu myytyä muhkuja, niin en tosiaan markkinahintaa tiedä...

Sinänsä sääli, että noinkin hyviä ja ruosteettomia autoja ei kannata enää muuta kuin purkaa tai paalata, koska kukaan ei maksa niistä mitään. Kyllä mä ymmärrän, että 300-400tkm on kerännyt sen verran käytönjälkiä, että bensa- tai dieselverokuluja ei isosta autosta kannata köyhän maksaa (ja muut kuin köyhät voi ostaa kalliimpiakin), mutta kun noita on puolet pienemmilläkin kilsoilla myynnissä.

Reilu vuosi sitten kauppasin alle 350tkm ajettua 2.0 HDi manuaalia, siisti peli, vaihdoin about kaikki etupään nivelet, jakohihnan hilppeineen sun muuta ja katsastin ajallaan. Kukaan ei edes soittanut ennen kuin pyynti oli 1000€.

Tuon perusteella pitäis olla nyt käytössä se iso navetta tai konehalli, jonne vois ostaa muutaman alemuhkun käyttöön ja varaosiksi. :)

...ja vuosi sitten ei vielä ollut juurikaan noita alle 3000€ kakkoskoppaisia tarjolla joita nykyään tuntuu olevan vaikka millä mitalla...

Mites kolmoskoppaisten kysyntä? Nehän on olleet käsittääkseni ongelmallisempia monelta osalta kuin I- ja II-koppaiset? Hinnat kuitenkin kalliimmat, toistaiseksi.

Eihän noita ~15v vanhoja mitään järkeä ole fiksailla ja kokonaisena myydä. Betaromeolla se kuitenkin taitaa toimia, tai sitten on hullumpi miltä vaikuttaa ;) :D

On aina parempi olla hullumpi kuin miltä vaikuttaa! Käyttöönhän noista muhkuista ainakin on, jos ei myyntiin enää, eli edelleen ostajan markkinat.

Poissa hyper

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 204
  • Peukkuja: 10
  • ex: C5-II 2.0i Break
Vs: C5 2.0i 16v manuaali Break -03 purkuun
« Vastaus #6 : Elokuu 16, 2017, 10:43:01 »
Lienee hyvä, että mun muhku toimii ja kilometrejäkään ei ole hurjan paljon. Musta tonni pari noinkin hyvästä autosta on ihan naurettavan alhainen hinta ja jos olisi uuden muhkun tarvetta, niin valkkaisin nettiautosta parhaan päältä ja varmaan maksaisin tyhmänä sen pari tonnia, kun myyjä naureskelisi matkalla pankkiin, että nyt osui ostaja kohdalle kuin lottovoitto :)

Ei ole tullu myytyä muhkuja, niin en tosiaan markkinahintaa tiedä...

Sinänsä sääli, että noinkin hyviä ja ruosteettomia autoja ei kannata enää muuta kuin purkaa tai paalata, koska kukaan ei maksa niistä mitään.

Joo, I/II-koppaisen ceefemman kohdalla moni ei edes taida tajuta miten tilava auto se on, vastaavaa tilaihmettä ei samalla rahalla saa muilta merkeiltä, eikä isommallakaan rahalla kovin paljon tarjontaa ole. Ainakaan henkilöautojen joukossa, minibussit on sitten asia erikseen ja maksaa enemmän nekin. Tai niin joo, joku ns väyrysmallin mersu kävisi korvikkeeksi, mutta ne on sitten ihan saatanan ruosteessa tai hinta paljon korkeampi, ruosteetonta ja halpaa ei ole olemassa. Siis sillä rahalla millä saa ehjän ceefemman, MB on läpimätä paska joka on saatu läpi katsastuksesta vain kun katsastusmies on sukulainen tai lahjottavissa.

Kävin pari vuotta sitten yhtäkin meseä katsomassa, kun bongasin nettiautosta ilmoituksen että hyvästä ja katsastetusta farkusta eräässä käytettyjen autojen liikkeessä, kävelin siihen auton viereen, tuijotin sitä hetken ja kiersin ympäri siltä varalta että olin sattunut katsomaan sitä huonoimmasta kulmasta mutta ei, ruostetta ja paikkamaalauksia... joka pellissä... vielä huonompi toiselta puolelta - kävelin äkkiä pois liikkeestä ennen kuin myyjä ehti paikalla.  :-\
Nykyinen kulkuneuvo: Honda CR-V Ex: Citroen C5-II Break

Poissa Teuski

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 901
  • Peukkuja: 13
Vs: C5 2.0i 16v manuaali Break -03 purkuun
« Vastaus #7 : Elokuu 16, 2017, 10:59:53 »
Älkää vaan luulko, että mollaan muhkua jollain tapaa :) Käyttöarvoahan noissa on vaikka millä mitalla ja vastaavaa saa hakemalla hakea.

Sellainen on meilläkin vaimon käytössä ja itselleni sitä himoitsen kunhan keksittäisi rouvalle joku pieniruokaisempi bensakorvike lyhyeen työmatkaan. Mutta mihinkäs sitä noin hyvästä vaihtaisi?
Olen kyllä yrittänyt ehdottaa kakkoskoppaista 1.8 breakia, muhkua kun ei pikkukoneella ja ESP:llä taida olla olemassakaan...

Ei vaan mitenkään tunnu järkeviltä noi Nettiauton hinnat kun näitä kuitenkin saa paljon halvemmallakin, eikä ainakaan omalla kohdalla ole kysyntää ollut pätkääkään edes yleistä tasoa alemmilla hinnoilla. Betaromeohan noita myy ihan kohtuupyynneillä, onhan siinä autoa sillä rahalla vaikka millä mitalla.
Mutta kun jostain 1.8 karvalakkimallista pyydetään 300tkm ajettuna 2500€+ niin alkaa heikottamaan.

-= C5 I 2.2 HDi AT break '03 -=- C4 1.6 16V berline '06 -=- Xsara 1.6i '99 =- +Renault Safrane 2.5 '96

Poissa Kyde

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 15
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 2.0i 16v manuaali Break -03 purkuun
« Vastaus #8 : Syyskuu 04, 2017, 20:42:13 »
Olisi tarve C5:sen taustapeilille. Tarjoa yksityisviestillä, jos löytyy.

Poissa arska82

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 8
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 2.0i 16v manuaali Break -03 purkuun
« Vastaus #9 : Syyskuu 19, 2017, 22:55:51 »
Minulla olisi tarvetta pissapojan säiliölle. Jos kehtaat irroitella, niin ilmotteletko vaikka yv:llä, että mitä pyydät siitä Vantaalle postitettuna.

Poissa betaromeo

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 41
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 2.0i 16v manuaali Break -03 purkuun
« Vastaus #10 : Huhtikuu 13, 2018, 08:35:29 »
Upataanpa tätä! Eli I korisia farmareita löytyy useita ja voi sanoa, että kaikkia osia löytyy. Moottorit 1.8, 2.0 ja V6 bensa.
II korisia farmareita myös useita 2.0 bensa, 2.0 Hdi 100kw moottorin apulaitteet ja 2.2 Hdi automaatti vielä jopa ajokuntoinen.

Poissa Arsuva

  • Viestejä: 1
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 2.0i 16v manuaali Break -03 purkuun
« Vastaus #11 : Huhtikuu 17, 2018, 17:25:20 »
Moro
Voisin ostaa kuskin puoleisen takajousisylinterin jos sellainen on myynnissä ja ehjä?
Farkku SPORT napilla pitää olla.

Löytyykö ja mitä maksaa?

Poissa betaromeo

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 41
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 2.0i 16v manuaali Break -03 purkuun
« Vastaus #12 : Huhtikuu 18, 2018, 06:22:49 »
Löytyy ja maksaa 50€

Poissa Starglazer

  • "C2"
  • **
  • Viestejä: 50
  • Peukkuja: 1
Vs: C5 2.0i 16v manuaali Break -03 purkuun
« Vastaus #13 : Huhtikuu 18, 2018, 21:28:12 »
Terve! Airbag fault läsähti tänään näyttöön, mitä hintaa pidät viiksipaketilla? En ole vielä käynyt vikakoodeja lukemassa mutta varalta tiedustelen vaihtoehtoja etukäteen  :)
E: ykköskoppainen 2003 farkku HDi manuaali mulla.

Poissa betaromeo

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 41
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 2.0i 16v manuaali Break -03 purkuun
« Vastaus #14 : Huhtikuu 20, 2018, 06:38:25 »
Löytyy Comeja ja hinta 60€ I koriseen ja myös II koriseen löytyy hinta 120€

Poissa Starglazer

  • "C2"
  • **
  • Viestejä: 50
  • Peukkuja: 1
Vs: C5 2.0i 16v manuaali Break -03 purkuun
« Vastaus #15 : Huhtikuu 29, 2018, 22:00:55 »
Löytyy Comeja ja hinta 60€ I koriseen ja myös II koriseen löytyy hinta 120€
Terve! Laitoin viestiä asiasta.

Poissa esak

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 438
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 2.0i 16v manuaali Break -03 purkuun
« Vastaus #16 : Toukokuu 13, 2018, 12:38:41 »
Löytyykä farmarin takaluukun lasia?

Poissa betaromeo

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 41
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 2.0i 16v manuaali Break -03 purkuun
« Vastaus #17 : Toukokuu 13, 2018, 16:53:32 »
Pistin sinulle yv:tä ja löytyy!  :)