Kirjoittaja Aihe: Alkanut kiinnostaa.  (Luettu 2247 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ealab

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 3 397
  • Peukkuja: 4
  • "Hyvät pyhät, sanoi Manu maanantaina"
Alkanut kiinnostaa.
« : Heinäkuu 12, 2017, 07:35:35 »
Nämä C5:t. Käytetyissä keskim. ajokmmäärä 200tkm. Miksi? Onko mitään syytä valita II:s, tai III:s-koppainen. Mieluiten 2,0l, bensa. Mitä olisi hyvä huomioida tehdessä valintoja. Nyt sinänsä hyväkuntoinen Xantia II:nen käytössä.

Poissa hyper

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 005
  • Peukkuja: 10
  • ex: C5-II 2.0i Break
Vs: Alkanut kiinnostaa.
« Vastaus #1 : Heinäkuu 12, 2017, 10:38:25 »
Jos auton sisätiloilla on merkitystä niin valitse II-koppainen farkku. On tilaa, joka suuntaan, ei varmasti ahista. Vastaavia tiloja, varsinkaan suhteessa ulkomittoihin, et saa mistään jos et paketti/tila-autolinjalle lähde. Ja sen tila-autonkin pitää olla joku Espace tms.
Nykyinen kulkuneuvo: Honda CR-V Ex: Citroen C5-II Break

Poissa Jasu

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 883
  • Peukkuja: 21
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Alkanut kiinnostaa.
« Vastaus #2 : Heinäkuu 12, 2017, 11:12:47 »
Ykkös-kakkoskoppaisten välillä ei isoja tilaeroja ole, kun sama kori niissä on. Kolmoskoppainen on sitten ahdas, Xantiankin jälkeen, vaikka ulkomittojen puolesta voisi toisin luullakin...

Jos huolettominta, yksinkertaisinta haluaa, niin silloin ykköskoppainen. Jos ei ajoittaiset lämppärin läppämurheet ja runsaampi sähköhäiriöiden mahdollisuus häiritse, niin sitten kakkoskoppa. Kolmoskoppaisen kanssa on sitten erilaiset murheet, enemmän korjaamolla teetettäviä kuin kahden edellisen kanssa, lisäksi uudempi päästövähennystekniikka tekee oman lisänsä moottorinohjauksen kanssa...

Nyt kun on tullut tutustuttua lähemmin ykköskoppaisen parilitraisen sielunelämään, niin oma mielikuva vahvistui että pysyn jatkossa niistäkin erossa. Läheltä on sitten tullut seurattua elämää sekä kakkos-  että kolmoskoppaisen kanssa, ja ajettavuuden suhteen kakkonen on ykköstä huonompi (taas oma mielipide, sähkö- vs. hydraulinen tehostus, pisteet hydrauliselle) eikä muuten alustan toiminnassa ole isompia mullistuksia tullut. Kolmoskoppaisen kanssa on omat vuotojuttunsa, ja paljon lisää tukivarsia/niveliä vanhempiin verrattuna...

Niin, ja sitten se, että mitä uudempiin mennään, sitä enemmän tulee tarve vikakoodinlukijalle, lexialle/sen kopiolle, että saa edes perushuoltoja tehtyä. Jos on valmis läppärin välityksellä autonsa kanssa keskustelemaan, niin mikäs siinä, mutta jotenkin itse olen tykästynyt siihen että vikapaikan saa etsittyä/korjattua/kuitattua ihan ilman tietokonetta perinteisemmin menetelmin...

PS. mieluusti tuosta C5 Berlinestä luopuisinkin, parilitrainen manuaali, uusilla jarruosilla.
Dyane 4x4 IE -69, Sm 2.7 -71, Dyane IE -74, Xm V6 -90, Xm V6 Break -92, Xm V6.24 -95

Sekä Range Rover -76

Keskimääräinen vuosimalli 1981

Poissa kaselin

  • Expert and Specialist for Everything
  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 108
  • Peukkuja: 9
Vs: Alkanut kiinnostaa.
« Vastaus #3 : Heinäkuu 12, 2017, 11:34:08 »
Toisten mielestä ei koskaan missään miloinkaan kannata edes harkita, oma 2003 femma breikki viattomin auto ikinä ihmettelen  mitä ne sähköviat on mistä aina puhutaa? Eikö muissa autoissa oo starttia ja laturia ja ajovaloja?
C5 break 1.8 -03,Peugeot Expert 1.9TD -00,Honda GL1800-08, Xantia1,8 sx -94 edesmenneet 2cv4 -72, 2cv6 -82

Poissa Ves_ku

  • "C4"
  • ****
  • Viestejä: 280
  • Peukkuja: 1
Vs: Alkanut kiinnostaa.
« Vastaus #4 : Heinäkuu 12, 2017, 12:02:37 »
Molemmissa on puolensa. Omat kokemukset II- ja III-korin farkuista. Kakkoskorin avaruutta tulee välillä ikävä, tilaa on. Helposti meni viiden aikuisen pohjoisenreissu kaikkine kamoineen ja kärry perässä. Vanhemmiten ehkä meni ajotuntumaltaan hiukan veteläksi tosin kaiken aikaa oli hiukan tunnoton. Ykköskoria en ole kokeillut niin ei voi verrata.

Kolmosesta ei oikeen mitään merkittävää pahaa sanottavaa vielä ole paitsi ahtaus. Toki voi olla uutuuden viehätystä. Vuosia kun totutteli kakkoskopan tiloihin niin jo pelkkä autoon istahtaminen tuntuu kuin monta kokoluokkaa pienempään itseään taittaisi.

Nää molemmat oli dieseleitä ja melkein suosittelisin katselemaan kaks litraisesta ylöspäin olevia diesel koneita. Vaikka vuotuinen vero on kova niin sillä samalla ostaa ikään kuin vakuutuksen moottorin kestolle. Mitään ongelmia ei ollut edellisessä moottorin kanssa (330 tkm.), ei edes hehkuja vaihdettu. Egr:nkin tulppasin siitä vasta seuraavan omistajan käytössä.

Poissa Xari

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 960
  • Peukkuja: 14
  • Sukupuoli: Mies
  • Xantia 1.8-99 Break BX 1.9 GTi A-91
Vs: Alkanut kiinnostaa.
« Vastaus #5 : Heinäkuu 12, 2017, 16:57:05 »
Ykkös-kakkoskoppaisten välillä ei isoja tilaeroja ole, kun sama kori niissä on. Kolmoskoppainen on sitten ahdas, Xantiankin jälkeen, vaikka ulkomittojen puolesta voisi toisin luullakin...

Kolmosta sais koko halvalla, ylläpito sitten taitaa maksaa senkin edestä mut hankintahinnan huomioiden....

Ja just noi ulkomitat, alkaa kaupunkiajo olla hankalaa, sisätilat vielä jotenkuten riittää kun ei ole kuin mamma ja kaks kissaa, mikään perheautohan tuo ei ole, kaikissa ei ole edes tavaratilaa >:(

Poissa kaselin

  • Expert and Specialist for Everything
  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 108
  • Peukkuja: 9
Vs: Alkanut kiinnostaa.
« Vastaus #6 : Heinäkuu 12, 2017, 17:55:46 »
3 koppanen on ameeriikan tyyliä ulkoa iso pieni sisältä suurten mittojen pieni auto.
Vielä lisää iloa tuo THP moottori jos sen semmottella ottaa omaksi.
C5 break 1.8 -03,Peugeot Expert 1.9TD -00,Honda GL1800-08, Xantia1,8 sx -94 edesmenneet 2cv4 -72, 2cv6 -82

Paikalla Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 479
  • Peukkuja: 19
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: Alkanut kiinnostaa.
« Vastaus #7 : Heinäkuu 12, 2017, 19:25:46 »
Minulla 3 koppanen ja ei se nyt niin pieni tiloiltaan ole mitä täällä annetaan ymmärtää. Nm. Kolme lasta takapenkillä ja takaboksissa matkalaukut + kissa kopassa.

Poissa HiTec

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 520
  • Peukkuja: 36
  • Sukupuoli: Mies
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Alkanut kiinnostaa.
« Vastaus #8 : Heinäkuu 12, 2017, 19:40:56 »
Minulla 3 koppanen ja ei se nyt niin pieni tiloiltaan ole mitä täällä annetaan ymmärtää. Nm. Kolme lasta takapenkillä ja takaboksissa matkalaukut + kissa kopassa.

Riippuu ihan mihin vertaa. Itsellä esim. todella tukeva oven yläkarmi oli hankala paikka, jakkaran piti olla ihan max. alhaalla jotta niska autoon sisään taipui :-\

Eikä sitten unohdeta niitä III-kopan tyyppivikoja, herkästi vuotavat etutolpat, katkeilevat ovisaranoiden jouset, heikko maali lohkeilee varsinkin rengaskaarista helposti, ruostuva webaston putki, tiheään tahtiin vikaantuvat tutkien anturit... Ihan vain noin muutaman näin ensialkuun mainitakseni ::)
Nissan Qashqai 1.6dCi 130 Business 4wd -15
Dethleffs C'Go 495 QSK -16

Poissa Jarppa

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 512
  • Peukkuja: 3
Vs: Alkanut kiinnostaa.
« Vastaus #9 : Heinäkuu 12, 2017, 20:37:21 »
Ei kait tuota tutka-anturiongelmaa voi  yksistään lukea vain C5 X7:n 'heikkoudeksi'???? Eiköhän ne pelitä yhtälailla heikosti/hyvin muissakin kaadereissa.
C5 X7:n ylläpidon 'kalleutta' ihmettelen, mistä ne korkeammat kulut mukamas tulevat? kertokaa kun tiedätte...

Siellon njettiautossa myynnissä omaentiseni C5 II Berline vain 191tkm rullattuna ja kaikenpuolin hienossa kunnossa. Auton historiikistä tiedän enemmän kuin myyjä...

Paikalla Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 479
  • Peukkuja: 19
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: Alkanut kiinnostaa.
« Vastaus #10 : Heinäkuu 12, 2017, 20:44:15 »
Etutolpat korjattiin jossain 2010-11 vaiheessa joten ei sitäkään harmia ole ja webaston putkiin saanut suojaa ainakin minun 2011 autossani. Ovensaranat ja ikkunannostimet ei ole pahoja eikä myös tutkat.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 12, 2017, 23:29:34 kirjoittanut Zego »

Poissa Citikka99

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 633
  • Peukkuja: 9
  • Sukupuoli: Mies
  • C5 III 2015 Premium sedan A
Vs: Alkanut kiinnostaa.
« Vastaus #11 : Heinäkuu 12, 2017, 21:36:22 »
Minulla 3 koppanen ja ei se nyt niin pieni tiloiltaan ole mitä täällä annetaan ymmärtää. Nm. Kolme lasta takapenkillä ja takaboksissa matkalaukut + kissa kopassa.

Riippuu ihan mihin vertaa. Itsellä esim. todella tukeva oven yläkarmi oli hankala paikka, jakkaran piti olla ihan max. alhaalla jotta niska autoon sisään taipui :-\

Eikä sitten unohdeta niitä III-kopan tyyppivikoja, herkästi vuotavat etutolpat, katkeilevat ovisaranoiden jouset, heikko maali lohkeilee varsinkin rengaskaarista helposti, ruostuva webaston putki, tiheään tahtiin vikaantuvat tutkien anturit... Ihan vain noin muutaman näin ensialkuun mainitakseni ::)

Kun kerrot ongelmista niin kerro samalla, mistä vuosimallista on kysymys ja paljonko autolla on kilometrejä takanaan. Muuten pidän tarinoistasi ainoastaan tarkoitushakuisena sitakan laadun haukkumisena. Ainakin alkupään III koppaiset ovat eri planeetalta kuin uudemmat versiot. Tietenkin, jos tarkoituksena on ainoastaan arvostella, jatka satuilua. En ymmärrä niitä, jotka entisinä citikan omistajina käyvät toistuvasti palstalla kertomassa, miten älyvapaita olette, kun omistatte edelleen citikan tai haaveleitte sen ostamisesta.

Poissa Xari

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 960
  • Peukkuja: 14
  • Sukupuoli: Mies
  • Xantia 1.8-99 Break BX 1.9 GTi A-91
Vs: Alkanut kiinnostaa.
« Vastaus #12 : Heinäkuu 12, 2017, 22:20:01 »
Lainaus
Ainakin alkupään III koppaiset ovat eri planeetalta kuin uudemmat versiot.

Alkupäässä olis toimivia bensakoneitakin, muitakin kuin V6, samalla saa sitten tosin AL4:n, uudemmat pitäis ostaa dieselinä  >:(

Poissa hyper

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 005
  • Peukkuja: 10
  • ex: C5-II 2.0i Break
Vs: Alkanut kiinnostaa.
« Vastaus #13 : Heinäkuu 12, 2017, 23:33:40 »
Minulla 3 koppanen ja ei se nyt niin pieni tiloiltaan ole mitä täällä annetaan ymmärtää. Nm. Kolme lasta takapenkillä ja takaboksissa matkalaukut + kissa kopassa.

Riippuu ihan mihin vertaa. Itsellä esim. todella tukeva oven yläkarmi oli hankala paikka, jakkaran piti olla ihan max. alhaalla jotta niska autoon sisään taipui :-\

Muutamaa III-koppaista olen koeistunut ja tosiaan katto on siinä turhan lähellä. Eikä ihan lattiallakaan viitsi istua. Puhumattamaan miten rupeaa ahistamaan ja puristamaan kun vielä pistää oven kiinni... Opel Karlissa on enemmän tilaa kuskille, vaikka auton kokoluokka on jotain ihan muuta...  ???
Nykyinen kulkuneuvo: Honda CR-V Ex: Citroen C5-II Break

Poissa Hcet

  • "C2"
  • **
  • Viestejä: 63
  • Peukkuja: 0
Vs: Alkanut kiinnostaa.
« Vastaus #14 : Heinäkuu 13, 2017, 06:02:39 »
Itse en ole kyllä kokenut kolmosta ahtaaksi istua. Pääosin yksin ajelen ja saisi vaikka olla vähän tyköistävämpikin toi kuskinpaikka. Katto on kaukana ja mittaakin on itsellä 185. Hyvin on myös kyytiläiset mahtunut mukaan. Tavaran kuljetusta aatellen tilaahan kontissa ei ole penkit kaadettuna mahtui 4 maasturin pyörää konttiin, mutta niin mahtui 306:seen pösöön.

Luotettavuudesta en osaa sanoa vielä muuta kuin että kohta 200tkm mittarissa ja itsellä ollut reilu 20tkm ja kyllä on toiminut. Jotain iän tuomaa murhetta ollut yhdessä helassa ja jousipalloissa ja kuskin lasinnostimen vaihdoin. Kulut kuitenkin ollut kymppejä. Vastaavassa volkkarissa tai bemmissä olis rahaa palanut vastaaviin satoja.

Toisaalta se on hyvä että näitä ja pösöjä haukutaan, saa näitä sitten edullisesti ;) vastaavaan 5-sarjalaiseen kun vertaa niin jää 10t€ korjausrahaa jo ostohetkessä :D

163hdi -12

Poissa ealab

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 3 397
  • Peukkuja: 4
  • "Hyvät pyhät, sanoi Manu maanantaina"
Vs: Alkanut kiinnostaa.
« Vastaus #15 : Heinäkuu 13, 2017, 08:53:13 »
Ei kait tuota tutka-anturiongelmaa voi  yksistään lukea vain C5 X7:n 'heikkoudeksi'???? Eiköhän ne pelitä yhtälailla heikosti/hyvin muissakin kaadereissa.
C5 X7:n ylläpidon 'kalleutta' ihmettelen, mistä ne korkeammat kulut mukamas tulevat? kertokaa kun tiedätte...

Siellon njettiautossa myynnissä omaentiseni C5 II Berline vain 191tkm rullattuna ja kaikenpuolin hienossa kunnossa. Auton historiikistä tiedän enemmän kuin myyjä...

Terve!  Enpä nähnyt tuon verran ajettua. Juuri katsoin.

Poissa HiTec

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 520
  • Peukkuja: 36
  • Sukupuoli: Mies
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Alkanut kiinnostaa.
« Vastaus #16 : Heinäkuu 13, 2017, 09:50:46 »
En ymmärrä niitä, jotka entisinä citikan omistajina käyvät toistuvasti palstalla kertomassa, miten älyvapaita olette, kun omistatte edelleen citikan tai haaveleitte sen ostamisesta.

Jokainen saa nyt toki ajatella ihan mitä haluaa, sitä kaiketi jonkin sortin sananvapaudeksikin kuulemma sanotaan, mutta jos kaveri kysyy ihan suoraan mitä ongelmia noissa on, niin miksei siihen muka saisi suoraan vastata? Ja kyllä, tältäkin forumilta löytyy jo useammankin vuoden ajalta meikäläisen juttua kyseisen III-korisen haaveilusta, hankinnasta, ylläpidosta ja lopulta luopumisestakin, koko historia kaikkinen niin ylä- kuin alamäkineenkin ja muutaminen vinkkeineen sekä asennusohjeineenkin. Vaan jos ei ole halua tahi kiinostusta Citroën-silmälapuin varustettuna noita täältä hakea ennen moittimista jos joku kehtaa rehellisesti sanoa myös niitä huonoja puolia Citroënista, niin se on vaan voi voi ::)

Lähinnä se mikä itseä kärvistelee juurikin tuossa III kohdalla on tehtaan isot vakuuttelut laadun paranemisesta ja lopputulos on kuitenkin monilta kohdin jopa heikompi kuin I tai II koristen kohdalla on ollut. Toki ne ongelmat ovat erilaiset tässä uus-korisessa, mutta todellakaan mikään ongelmaton se ei ole - ja tosiaan puhumattakaan noista ihan selkeistä laadullisista lapsuksista mm. juuri alkupään vuotavien etutolppien kohdalla. Tai jos tuo voitanee laittaa alihankkijan piikkiin, vaikkakin tehdas itse toki vastaa myös alihankkijoistaan mutta se on jo toinen juttu, niin tehtaalla itsellään edes maalia ei saada pysymään lokakaarissa kunnolla kiinni. Tai yhtenä suunnittelun kukkasena teräksiset etukaaret, huonolla maalilla ja suoraan kurasuihkussa kehnoine sisälokareineen => lokakaaren oven puoleinen alakulma on kohta maalista vapaa ja ruosteessa, ongelma joka on yli 90% korjattu kaikista autoista sitten 80-luvun. Ja kuin pisteeksi i:n päälle, edes auton omat mallikohtaiset, alkuperäiset, sikakalliit eturoiskarit eivät tuota kulmaa suojaa, mutta onneksi kiinalainen sentään tekee halpaa tarvike-osaa jolla homma hoituu :(

Bensa-moottorista täällä jo taidettiin mainitakin tuo THP ominen ongelmineen, joten siitä sen enempää. Mutta yhtenä tietty voisi mainita tuon varustelun, jossa Exclusive on jo melko kattava ja sitä sähkösäätöistä härpäkettä on vaikka muille jakaa. Mutta tähän kun yhdistetään tuon III-korisen herkkyys akku-ongelmille, joka ilmenee usein toistuvana eco-modena, niin ne sähköheebelit ovatkin tällöin kokonaan poissa pelistä, ei toimi keskuslukot, ei peräkontin luukku, ei sähköjakkarat => jos Exc varusteiseen päädyt, varmista että akku on oikeasti hyvässä kunnossa ja että myös auton oma "äly" sen tietää jotta se ei turhia ecoilisi. Vaan mukavaa kyytiähän tuo III tarjoaa, sitä ei käy kiistäminen! Jopa vaunu perässä kun auto nousee aina vakikorkeuteensa, niin ajo on vakaata. Tosin tällöin on takapampuissa jo sen verran reippaasti painetta, että ajo muuttuu helposti sopivissa töyssyissä jo pompottavaksi. Meilläkin kun lopulta auto vaihtui, niin emännän eka kommentti olikin että miksi tuo auto tärisee niin maan vietävästi ettei kännykkääkään kuulemma pysty pelkääjän paikalla käyttämään ;D
Nissan Qashqai 1.6dCi 130 Business 4wd -15
Dethleffs C'Go 495 QSK -16

Poissa Jarppa

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 512
  • Peukkuja: 3
Vs: Alkanut kiinnostaa.
« Vastaus #17 : Heinäkuu 13, 2017, 10:29:41 »
Ei kait tuota tutka-anturiongelmaa voi  yksistään lukea vain C5 X7:n 'heikkoudeksi'???? Eiköhän ne pelitä yhtälailla heikosti/hyvin muissakin kaadereissa.
C5 X7:n ylläpidon 'kalleutta' ihmettelen, mistä ne korkeammat kulut mukamas tulevat? kertokaa kun tiedätte...

Siellon njettiautossa myynnissä omaentiseni C5 II Berline vain 191tkm rullattuna ja kaikenpuolin hienossa kunnossa. Auton historiikistä tiedän enemmän kuin myyjä...

Terve!  Enpä nähnyt tuon verran ajettua. Juuri katsoin.

LVI-361

Poissa ealab

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 3 397
  • Peukkuja: 4
  • "Hyvät pyhät, sanoi Manu maanantaina"
Vs: Alkanut kiinnostaa.
« Vastaus #18 : Heinäkuu 14, 2017, 07:43:20 »
Kiitos, jo löytyi. laajensi hakua myös diisseleihin... Onkin automaattidiisseli. Siisti ja kiinnostaisi jos diisseliä.......  :) Haenkin 2,0 bensamanuaaleja. Niitäkin löytyy, hienoja kapistuksia, mutta osa kaukana.
Ps. I-koppainen vaan ei ikäänkuin sovi. Muuten olisi oivallinen vaihtoehto. Siistejä löytyisi. Istuimen, ratin ja polkimien ergonomia ei oikein säätöineenkään istu. Pitäisi olla lyhyemmät jalat, pidemmät kädet. Kuten Ladaankin! :) Xantiassa ei niin "paha", siihen auttoi kiskojen etureunan korotus 5mm. Kuten Warressakin!
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 15, 2017, 08:54:58 kirjoittanut ealab »

Poissa Xari

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 960
  • Peukkuja: 14
  • Sukupuoli: Mies
  • Xantia 1.8-99 Break BX 1.9 GTi A-91
Vs: Alkanut kiinnostaa.
« Vastaus #19 : Heinäkuu 14, 2017, 08:53:35 »
https://www.autoscout24.de/angebote/citroen-c5-tourer-exclusive-benzin-beige-350e4054-651e-4442-a0d1-f9926aba1864?cldtidx=2

https://www.blocket.se/angelholm/Citroen_C5_Tourer_3_0_V6_Exclusive_Aut_73714476.htm?ca=23&w=3

Siitä sulle V6, näitä on vaan hiton vähän tarjolla ja maailmallakin hinnat yllättävän kovia, melkein enemmän kuin suomessa vaikka uuden hinta on ollut ihan jotain muuta kuin täällä.

Tämä on kyllä paha, egoni ei oikein mahtuisi Berlingoa pienempään autoon mut kun sitä ei saa automaattina  >:(

Poissa Xari

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 960
  • Peukkuja: 14
  • Sukupuoli: Mies
  • Xantia 1.8-99 Break BX 1.9 GTi A-91
Vs: Alkanut kiinnostaa.
« Vastaus #20 : Heinäkuu 14, 2017, 08:59:32 »
Kiitos, jo löytyi. laajensi hakua myös diisseleihin... Onkin automaattidiisseli. Siisti ja kiinnostaisi jo diisseliä.......  :) Haenkin 2,0 bensamanuaaleja. Niitäkin löytyy, hienoja kapistuksia, mutta osa kaukana.

Manuaali???? ??? ja kyllähän osa kauppiaista tuo kotiovellekin.

Poissa HiTec

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 520
  • Peukkuja: 36
  • Sukupuoli: Mies
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Alkanut kiinnostaa.
« Vastaus #21 : Heinäkuu 14, 2017, 09:05:52 »
Tämä on kyllä paha, egoni ei oikein mahtuisi Berlingoa pienempään autoon mut kun sitä ei saa automaattina  >:(

Eikös tuotakin saa sentään ETG robotti-askilla ???
Nissan Qashqai 1.6dCi 130 Business 4wd -15
Dethleffs C'Go 495 QSK -16

Poissa hyper

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 005
  • Peukkuja: 10
  • ex: C5-II 2.0i Break
Vs: Alkanut kiinnostaa.
« Vastaus #22 : Heinäkuu 14, 2017, 09:35:30 »
Tämä on kyllä paha, egoni ei oikein mahtuisi Berlingoa pienempään autoon mut kun sitä ei saa automaattina  >:(

Eikös tuotakin saa sentään ETG robotti-askilla ???

En tiedä onko ETG sama asia mutta vaihtoplussalla näyttäisi olevan 3x berlingoja BMP6 askilla.
Nykyinen kulkuneuvo: Honda CR-V Ex: Citroen C5-II Break

Poissa Xari

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 960
  • Peukkuja: 14
  • Sukupuoli: Mies
  • Xantia 1.8-99 Break BX 1.9 GTi A-91
Vs: Alkanut kiinnostaa.
« Vastaus #23 : Heinäkuu 14, 2017, 11:34:03 »
Tämä on kyllä paha, egoni ei oikein mahtuisi Berlingoa pienempään autoon mut kun sitä ei saa automaattina  >:(

Eikös tuotakin saa sentään ETG robotti-askilla ???

En tiedä onko ETG sama asia mutta vaihtoplussalla näyttäisi olevan 3x berlingoja BMP6 askilla.

Ei kiitos, ei ei ja ei, ennemmin vaikka AL4, menee niska jumiin BMP:n nykimisestä.

Poissa Jasu

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 883
  • Peukkuja: 21
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Alkanut kiinnostaa.
« Vastaus #24 : Heinäkuu 14, 2017, 12:01:55 »
Kiitos, jo löytyi. laajensi hakua myös diisseleihin... Onkin automaattidiisseli. Siisti ja kiinnostaisi jo diisseliä.......  :) Haenkin 2,0 bensamanuaaleja. Niitäkin löytyy, hienoja kapistuksia, mutta osa kaukana.
Mikä on kaukana? Ilokseenhan näillä vielä ajelee, vaikka vähän pitemmällekin... Ja jotkut myyjätkin ovat valmiita vastaankin tulemaan, tai jos junalla/bussilla tulee koeajolle, ja kohde ei sitten miellytäkään, niin voi tarjota paluulipun niin sovittaessa...
Dyane 4x4 IE -69, Sm 2.7 -71, Dyane IE -74, Xm V6 -90, Xm V6 Break -92, Xm V6.24 -95

Sekä Range Rover -76

Keskimääräinen vuosimalli 1981