Kirjoittaja Aihe: PSA ostaa Opelin?  (Luettu 5830 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Xari

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 983
  • Peukkuja: 14
  • Sukupuoli: Mies
  • Xantia 1.8-99 Break BX 1.9 GTi A-91

Poissa Megaman

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 3 152
  • Peukkuja: 15
  • Sukupuoli: Mies
  • 407 Coupé, 206, Boxer
Vs: PSA ostaa Opelin?
« Vastaus #1 : Helmikuu 14, 2017, 16:21:28 »
Eipä oo opelia vastaan mitään, muutama O mega(man) joskus ollut. :)

Varmaan monelle kuitenkin Shokki! :P
Peugeot Boxer -05, Bombardier Quest 500. ex: C2 VTS -09, C5 SX 2.0i Break -03, BX, Xantia, 309

Poissa Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 556
  • Peukkuja: 20
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: PSA ostaa Opelin?
« Vastaus #2 : Helmikuu 14, 2017, 16:32:59 »
Ei kai tuossa muuta vikaa kuin että mitä PSA oikein luulee saavansa? Melkein kaksi vuosikymmentä tuo merkki on tehnyt tappiota...

Poissa Pate

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 500
  • Peukkuja: 9
  • Sukupuoli: Mies
  • DW10 ja DW8
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat ostaa. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: PSA ostaa Opelin?
« Vastaus #3 : Helmikuu 14, 2017, 16:51:32 »
PSA saa paksummat koiranluut.  :) No, osakekurssi ainakin kiittää...yli viisi prosenttia tuli uutisesta heti nousua. Toivottavasti ei maksa paljoa. 17-vuotta on Opel tehnyt tappiota putkeen.
Käsite "premium" on mielenterveyden häiriö ja se tulisi aina kirjoittaa käyttäen lainausmerkkejä.

Poissa Megaman

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 3 152
  • Peukkuja: 15
  • Sukupuoli: Mies
  • 407 Coupé, 206, Boxer
Vs: PSA ostaa Opelin?
« Vastaus #4 : Helmikuu 14, 2017, 17:04:19 »
Eihän kait se tappiollisuus itse autoa pahenna. VAG tahkonnut isossa kuvassa pitkään voittoa ja jatkuu kaikesta huolimatta näköjään edelleen. Vokkelit saa jäädä omasta puolesta kaupan hyllylle jatkossakin... ;)
Peugeot Boxer -05, Bombardier Quest 500. ex: C2 VTS -09, C5 SX 2.0i Break -03, BX, Xantia, 309

Poissa Pate

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 500
  • Peukkuja: 9
  • Sukupuoli: Mies
  • DW10 ja DW8
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat ostaa. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: PSA ostaa Opelin?
« Vastaus #5 : Helmikuu 14, 2017, 17:50:10 »
Ei autoa, mutta firmaa. Jos tämä investointi ei tuo massiivisia synergiaetuja ja economies of scale, niin nämä rahat voivat olla pois Peugeotin, Citroenin ja DS:n tuotekehityksestä. 

Toivotaan, että Tavares uskaltaa saneerata isolla kädellä tappiollista brändiä jottei kohta saada PSA-autoliikkeestä b-autoja.
Käsite "premium" on mielenterveyden häiriö ja se tulisi aina kirjoittaa käyttäen lainausmerkkejä.

Poissa hyper

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 091
  • Peukkuja: 10
  • ex: C5-II 2.0i Break
Vs: PSA ostaa Opelin?
« Vastaus #6 : Helmikuu 14, 2017, 18:03:19 »
No tietenkin ns synergiaetuja tässä varmaan on kiikarissa. Lisäksi PSA:n markkinaosuus nousisi laakista ohi Renaultin ja Euroopan kakkoseksi VAG:n jälkeen. Eikä pidä unohtaa GM:n sähköautotekniikkaa johon PSA pääsisi myös käsiksi. Ja ennen kaikkea Opel on brändi jota on helpompi kaupata niille jotka ei halua patonkimaan tuotteita ostaa.
Nykyinen kulkuneuvo: Honda CR-V Ex: Citroen C5-II Break

Poissa adamas

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 42
  • Peukkuja: 2
Vs: PSA ostaa Opelin?
« Vastaus #7 : Helmikuu 17, 2017, 22:44:29 »
Ei autoa, mutta firmaa. Jos tämä investointi ei tuo massiivisia synergiaetuja ja economies of scale, niin nämä rahat voivat olla pois Peugeotin, Citroenin ja DS:n tuotekehityksestä. 

Toivotaan, että Tavares uskaltaa saneerata isolla kädellä tappiollista brändiä jottei kohta saada PSA-autoliikkeestä b-autoja.

PSa.n ja Opelin yhdistymisestä:
 http://www.talouselama.fi/stories/article6626001.ece

Poissa hyper

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 091
  • Peukkuja: 10
  • ex: C5-II 2.0i Break
Vs: PSA ostaa Opelin?
« Vastaus #8 : Helmikuu 18, 2017, 17:38:11 »
Brittiläistä näkökulmaa aiheeseen:

http://www.autocar.co.uk/car-news/industry/general-motors-meets-uk-ministers-discuss-vauxhall-and-psa-deal

Vaikuttaa siltä että PSA saattaisi jopa olla oikeasti kiinnostunut Vauxhallista ja loogisesti ajatellen näinhän se on, sillä brändillä on arvoa ainakin tuolla saarivaltiossa eikä pidä unohtaa brexitiä ja sen vaikutuksia.
Nykyinen kulkuneuvo: Honda CR-V Ex: Citroen C5-II Break

Poissa Pate

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 500
  • Peukkuja: 9
  • Sukupuoli: Mies
  • DW10 ja DW8
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat ostaa. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: PSA ostaa Opelin?
« Vastaus #9 : Helmikuu 18, 2017, 17:58:53 »
Vauxhall kuuluu automaattisesti kauppaan koska ne ovat tehty Opelista vain merkkiä vaihtamalla.
Käsite "premium" on mielenterveyden häiriö ja se tulisi aina kirjoittaa käyttäen lainausmerkkejä.

Poissa CiXan

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 157
  • Peukkuja: 2
Vs: PSA ostaa Opelin?
« Vastaus #10 : Helmikuu 18, 2017, 18:12:53 »
Eipä oo opelia vastaan mitään, muutama O mega(man) joskus ollut. :)

Varmaan monelle kuitenkin Shokki! :P

On tullut ennen ajokortti-ikää istuttua usein omegan takapenkillä ja kortillisena sellaista ajettuakin muutamaan otteeseen. Oli kyllä ajoltaan hyvä auto ja on joskus tullut harkittua Omegan hankkimistakin.

PSA ja Opelhan ovat kuin toisilleen luodut, ainakin mikä mielikuva suurimmalla osalla on ranskalaisista autoista ja Opelista ;D.

Poissa kurtsi

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 519
  • Peukkuja: 3
  • Sukupuoli: Mies
Vs: PSA ostaa Opelin?
« Vastaus #11 : Helmikuu 18, 2017, 19:40:28 »
Mielenkiintoista nähdä ,kuinka tuo kauppa toteutuessaan vaikuttaa Renaultin ja Opelin yhteistyöhön pakettiautojen puolella. Tähän asti Trafic ollut Opel Movera ja Master Opel Moveno. Vai koskeeko ainoastaan henkilökuljettimia?
ex Simca 1100-75,1100 Special-71,Chrysler-Simca 1307 GLS -79,Talbot 1510 GLS -80,Renault 21 GTS -88, Chevrolet Caprice C STW -90 pf,Renault 21 Nevada GTS -92,Buick Century STW Estate -88,Renault Laguna Break 2,0 A -99,Renault GS A 2006 dCi,Citroen C5 2012

Poissa hyper

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 091
  • Peukkuja: 10
  • ex: C5-II 2.0i Break
Vs: PSA ostaa Opelin?
« Vastaus #12 : Helmikuu 18, 2017, 23:28:45 »
Vauxhall kuuluu automaattisesti kauppaan koska ne ovat tehty Opelista vain merkkiä vaihtamalla.

Tuohan ei ole koko totuus - Vauxhallilla on kaksi tehdasta  (hyötyajoneuvotehdas ja henkilöautotehdas) Englannissa, joissa tehdään paitsi Vauxhalleja niin myös Opeleita vientiin. Juurikin nämä tehtaat saattaisivat kiinnostaa PSA:ta sitä silmällä pitäen että jos brexit toteutuu niin heillä on sitten tukeva ote brittien automarkkinoista.
Nykyinen kulkuneuvo: Honda CR-V Ex: Citroen C5-II Break

Poissa purflux

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 359
  • Peukkuja: 5
Vs: PSA ostaa Opelin?
« Vastaus #13 : Helmikuu 19, 2017, 00:24:02 »
Autonvalmistajilla on hermot kireällä kun ollaan panostettu kireisiin turbokoneisiin ja raskaisiin koreihin. Kun ilmastonmuutos kaatuu päälle, tulee pienemmät ja tehottomammat autot markkinoille, sääliksi käy autoteollisuutta muutoksen pyörteissä. Odotan sitä kun sähköautot halpenee jokamiehen ulottuville, silloin Suomeenkin saadaan toimivia hybridejä joilla pääsee maaseudullakin liikkumaan pelkäämättä akun tyhjenemistä. Olisihan se kivaa jos nykyisillä autoilla olisi tulevaisuutta mutta ilmasto kaatuu päälle, tänään oli muuten yli 5 astetta ja ollaan helmikuussa. Toivotaan että PSA löytää hyvän markkinan hybrideille.

Poissa Samo

  • "C4"
  • ****
  • Viestejä: 274
  • Peukkuja: 5
Vs: PSA ostaa Opelin?
« Vastaus #14 : Helmikuu 19, 2017, 07:10:15 »
Olikos PSA:lla mitään tulossa C-Crosserin ja 4007:n tilalle? Outlander PHEV myy ihan hulluna ja Opeliltakin vois irrota tekniikkaa noihin (Chevy Volt/Bolt ja Opel Amperat).
Brexit vielä päälle niin aika halvallahan tuo voisi omistajaa vaihtaa. PSA:n autot on kaiketi ihan hyvin myyviä laitteita tuolla ennenkin ollut joten kannattaa markkinaosuus hengissä pitää.

400km akuilla tai plug-in-hybridi DS3 tai RCZ ja kauppa käymään. ;)

Essonbaari tulee olemaan kyllä legendaarista jos tämä toteutuu. ;D
O.P.E.L. = Olen Peugeot En Liiku + "parhaat ranskalaiset saa saksasta" tulee äkkiä mieleen.. 8)
Nyt: -06 ja -09 C4. Ennen: 7 Pugattia ja 3 Sitruunaa

Poissa Pate

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 500
  • Peukkuja: 9
  • Sukupuoli: Mies
  • DW10 ja DW8
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat ostaa. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: PSA ostaa Opelin?
« Vastaus #15 : Helmikuu 19, 2017, 08:01:21 »
PSA:lta tulee plug-in pistokehybridejä vuonna 2019 DS E-tense, DS 7 plug-in HY4 ja 3008 II HY4.
Käsite "premium" on mielenterveyden häiriö ja se tulisi aina kirjoittaa käyttäen lainausmerkkejä.

Poissa hyper

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 091
  • Peukkuja: 10
  • ex: C5-II 2.0i Break
Vs: PSA ostaa Opelin?
« Vastaus #16 : Helmikuu 19, 2017, 09:19:02 »
PSA:lta tulee plug-in pistokehybridejä vuonna 2019 DS E-tense, DS 7 plug-in HY4 ja 3008 II HY4.

2019 on liian myöhään, silloin kaikki on jo ostaneet Tojotan Priuksen tms ja haluaa seuraavaksi täyssähköauton.

Opelista ja Vauxhallista tuli vielä mieleen että nähtävästi kauppaa vastustetaan eniten Saksassa, joten olisikohan sellainen mahdollista että ostaisivat pelkän Vauxhallin? Sehän merkki jolla on takana loistava tulevaisuus, mutta lähinnä GM:n ansiosta, nehän sen päästivät näivettymään pelkäksi Opelin rinnakkaismerkiksi. Saabillekin meinasi käydä samoin... Olihan niillä kyllä Opelista poiketen se VXR8 huippumalli, mutta sekin Australiasta kotoisin. Siltä pohjalta merkkiä voisi kuitenkin jatkossa kehittää, PSA:n takaveto-merkiksi kilpailemaan oikeasti bemarin yms kanssa.
Nykyinen kulkuneuvo: Honda CR-V Ex: Citroen C5-II Break

Poissa Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 556
  • Peukkuja: 20
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: PSA ostaa Opelin?
« Vastaus #17 : Helmikuu 19, 2017, 12:02:10 »
Ei todellakaan ole liian myöhään. Hinnat pitää saada alas ja se tapahtuu tulevaisuudessa joten kannattaa tässä olla hieman myöhässä ja antaa toisten maksaa ylihintaa.

Poissa Jasu

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 930
  • Peukkuja: 21
  • Sukupuoli: Mies
Vs: PSA ostaa Opelin?
« Vastaus #18 : Helmikuu 19, 2017, 12:25:37 »
2019 on liian myöhään, silloin kaikki on jo ostaneet Tojotan Priuksen tms ja haluaa seuraavaksi täyssähköauton.
Epäilen vahvasti tuota. Että kahdessa vuodessa kaikki, ne muutama miljoona, henkilöautot mitä liikenteessä on, olisi poissa liikenteestä ja korvautuneet Priuksilla...

Enkä ainakaan minä halua mitään täyssähköautoa, varsinkaan sielutonta muovikasaa... ::)




Rehellisesti sanottuna, pikkasen pitemmälle pitää noissa arvioissakin katsoa kuin kahden vuoden päähän. Ainakin ennenkuin tekee tuollaisia kaikenkattavia lausahduksia...
Dyane 4x4 IE -69, Sm 2.7 -71, Dyane IE -74, Xm V6 -90, Xm V6 Break -92, Xm V6.24 -95

Sekä Range Rover -76

Keskimääräinen vuosimalli 1981

Poissa Xari

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 983
  • Peukkuja: 14
  • Sukupuoli: Mies
  • Xantia 1.8-99 Break BX 1.9 GTi A-91
Vs: PSA ostaa Opelin?
« Vastaus #19 : Helmikuu 19, 2017, 12:31:46 »
2019 on liian myöhään, silloin kaikki on jo ostaneet Tojotan Priuksen tms ja haluaa seuraavaksi täyssähköauton.

Haluta saa, valmistajia jotka tekee noita ihan oikeasti kannattavalla hinnalla taitaa olla aika vähän, väitän että aika moni tuottaa tekijöilleen reilusti tappiota, tulevaisuuteen tähdäten vaan hommaan panostetaan.

Poissa hyper

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 091
  • Peukkuja: 10
  • ex: C5-II 2.0i Break
Vs: PSA ostaa Opelin?
« Vastaus #20 : Helmikuu 20, 2017, 06:25:58 »
2019 on liian myöhään, silloin kaikki on jo ostaneet Tojotan Priuksen tms ja haluaa seuraavaksi täyssähköauton.
Epäilen vahvasti tuota. Että kahdessa vuodessa kaikki, ne muutama miljoona, henkilöautot mitä liikenteessä on, olisi poissa liikenteestä ja korvautuneet Priuksilla...

Ei tietenkään kaikkia autoja korvata Priuksilla, tai muillakaan hybrideillä (sanoinhan että tms = tai muulla sellaisella). Mutta ne jotka haluaa hybridin, ne ostaa sellaisen jonka kaupasta saa ja itseä miellyttää. PSA:lla on hybridejä tarjolla mutta ne ei ole kovin loppuun asti mietityn oloisia, enemmänkin paniikissa tehtyjä. Tojotalla on pitkä etumatka, sehän koko hybridivillityksen aloitti ja nykyään melkein kaikista Tojotista on tarjolla hybridiversio. Käytettynä sellaisia saa jo Suomestakin alle kymppitonnilla. Honda on toinen alan pioneeri ja se näkyy samaten käytettyjen tarjonnassa. Ja muiltakin merkeiltä saa jos jonkinlaisia hybridejä, VW, Mitsu, MB... kaikilla on jotain tyrkyllä...  tuoreena  tulokkaana esim Hyundai Ioniq jonka saa myös täyssähköisenä, eikä pidä unohtaa Bemariakaan jolta saa sekä hybridejä että täyssähköautoja. Renault Zoe olisi normaali-ihmisen kukkarolle sopiva täyssähköauto... sanoisin että sähköautomarkkinoiden kehitystä ei pidä aliarvioida. Rauta on nyt kuumaa, pitäisi takoa mutta PSA:lla vasta verrytellään ja yritetään valita sopivia työrukkasia... Teslan "halpismalli" ehtii markkinoille ennen kuin PSA:lla on uutuuksia tarjolla...
Nykyinen kulkuneuvo: Honda CR-V Ex: Citroen C5-II Break

Poissa Pate

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 500
  • Peukkuja: 9
  • Sukupuoli: Mies
  • DW10 ja DW8
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat ostaa. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: PSA ostaa Opelin?
« Vastaus #21 : Helmikuu 20, 2017, 07:17:33 »
Hondahan luopui hybridiensä tuonnista Eurooppaan. Eivät menneet kaupaksi. Insight kulutti enemmän kuin vastaava bensa Civic. Kehitys jäi heillä pioneeri asteelle. PSA vaihtaa taktiikkaa tekemällä sähkömoottoriavusteisista ns. suorituskykymalleja +200hp.
Käsite "premium" on mielenterveyden häiriö ja se tulisi aina kirjoittaa käyttäen lainausmerkkejä.

Poissa hyper

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 091
  • Peukkuja: 10
  • ex: C5-II 2.0i Break
Vs: PSA ostaa Opelin?
« Vastaus #22 : Helmikuu 20, 2017, 17:12:26 »
Hondahan luopui hybridiensä tuonnista Eurooppaan. Eivät menneet kaupaksi. Insight kulutti enemmän kuin vastaava bensa Civic. Kehitys jäi heillä pioneeri asteelle. PSA vaihtaa taktiikkaa tekemällä sähkömoottoriavusteisista ns. suorituskykymalleja +200hp.

Mitenkäs tuohon PSA:n taktiikkaan sitten vertautuu suomenkin mallistosta löytyvä Honda NSX joka on hybridi..?  :)
http://www.honda.fi/cars/new/nsx-2017/overview.html

Joo, Honda lopetti 1. ja 2. sukupolven hybridien myynnin, en tiedä miksi tuoreempia sukupolvia ei ole parina viime vuotena myyty paitsi tuo NSX nyt. Ameriikassa hybridejä on myyty kokoajan. Sen kuitenkin tiedän että Honda on panostanut vetyautoteknologian kehittämiseen, polttokennoautoja on jo käytössä, Honda Clarity jopa tuotannossa ja tietyt ehdot täyttävät asiakkaat voivat sellaisen liisata... Samoin Hondalla on täyssähköautoja tyrkyllä (Honda Fit EV).
http://automobiles.honda.com/alternative-fuel-vehicles/

Kannattaa muuten huomata että täällä Suomessakin on työn alla lakimuutos jolla uusiin kerrostaloihin tulisi sähköauton latauspaikat pakollisiksi. Helpottaisi varmasti sähköautojen myyntiä.
Nykyinen kulkuneuvo: Honda CR-V Ex: Citroen C5-II Break

Poissa Samo

  • "C4"
  • ****
  • Viestejä: 274
  • Peukkuja: 5
Vs: PSA ostaa Opelin?
« Vastaus #23 : Helmikuu 20, 2017, 20:04:01 »
Ei täällä ehditä edes naapureitten tahtiin vielä 2019 mennessä, mutta maailmalla myydään jo melkein miljoona sähkö/hybridiautoa vuodessa. Täällä nuo ei nopeasti yleisty ennenkuin hinnat laskee.

BMW i3, Renault Zoe ja Nissan Leaf kokoluokkaan PSA:n kannattaisi jalansijaa hakea. Hatchback markkinoilla PSA on aina ollut aika vahvoilla ja Astra taitaa olla kokoluokassaan sijalla 2 tai 3 myyntiluvuissa euroopassa. Teslan model 3 ehtii kyllä haukkaamaan markkinoita paikallisilta. GM:n akkulisensseillä vois hintaa saada alas. Tuo PSA:n EMP2 olis jo paperilla riittävä omaan käyttöön..
Siis sitten joskus kun noita alkaa saamaan järkevään hintaan..

http://europe.autonews.com/article/20170217/ANE/170219852/psa-will-be-allowed-to-license-gms-ev-technology-report-says
Nyt: -06 ja -09 C4. Ennen: 7 Pugattia ja 3 Sitruunaa

Poissa Pate

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 500
  • Peukkuja: 9
  • Sukupuoli: Mies
  • DW10 ja DW8
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat ostaa. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: PSA osti Opelin
« Vastaus #24 : Maaliskuu 04, 2017, 08:43:07 »
Ilmoitus tulee asiasta maanantaina.

PSA reaches deal to buy Opel from GM, wins board approval, report says

Laurence Frost and Gilles Guillaume
Reuters
March 3, 2017 17:54 CET -- UPDATED: March 3 19:20 pm ET - adds details

PARIS -- French carmaker PSA Group reached an agreement with General Motors to buy the U.S. carmaker's loss-making Opel division and won the support of its own board for the deal on Friday, two sources with knowledge of the matter told Reuters.

The maker of Peugeot and Citroen cars plans to announce the acquisition early on Monday, the source said. Spokesmen for GM and PSA declined to comment.

The two carmakers, which already share some production in an existing European alliance, confirmed last month they were negotiating an outright acquisition of Opel and its British Vauxhall brand by Paris-based PSA, sparking widespread concern over possible job cuts.

Sources close to the GM-PSA talks had said on Thursday they were progressing well after the companaies narrowed differences on about $10 billion in Opel pension liabilities and other issues. GM's European arm recorded a 16th consecutive year of losses in 2016.

The talks had also encountered difficulties over GM demands that a PSA-owned Opel be barred from competing against its own Chevrolet lineup in China and other overseas markets, they said.

The "non-compete" issues were finally resolved as GM agreed to inject "substantially" more into the pensions than the $1 billion to $2 billion it had initially offered, another person said on Friday.

The sources declined to give any further details.

PSA boss Carlos Tavares said last week a full acquisition of Opel offered an "opportunity to create a European car champion" and quickly exceed 5 million annual vehicle sales. The French carmaker also expects savings of up to 2 billion euros ($2.1 billion) from the tie-up, sources have said.

Tavares told his board that PSA would redevelop the core Opel lineup with its own technologies to achieve rapid savings, according to people with knowledge of the matter.

Opel, meanwhile, has scheduled a town hall meeting for workers at its headquarters on Monday morning at 9.45 a.m. local time, a person familiar with the arrangements said.

The company earlier on Friday cut short a town hall meeting at the Ruesselsheim, Germany, headquarters, in part because management said it could not discuss details of a potential acquisition of the carmaker by French rival PSA Group.

Edward Taylor contributed to this report.
Käsite "premium" on mielenterveyden häiriö ja se tulisi aina kirjoittaa käyttäen lainausmerkkejä.