Kirjoittaja Aihe: C5 III ruostuva webaston putki  (Luettu 14417 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HiTec

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 519
  • Peukkuja: 36
  • Sukupuoli: Mies
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: C5 III ruostuva webaston putki
« Vastaus #75 : Tammikuu 09, 2017, 21:22:13 »
Ja vaikka mulla on siis manuaali, niin pyörän sivusta vaihdelaatikon ohi se putki menee, vetoakselin yli ylös ja sitten onkin kennolle menevä 90 asteen mutkan tekevä kumiletkun pätkä, joka on kennossa kiinni sellaisella teräslankasokalla.

Ok, päättelin itse vain noista Citroën Servicen teksteistä että olisi pelkästään aut.vaihteisen ominaisuus. Harmi että koskeekin näköjään siis muitakin :-\
Nissan Qashqai 1.6dCi 130 Business 4wd -15
Dethleffs C'Go 495 QSK -16

Poissa TeeKoo

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 885
  • Peukkuja: 5
  • Sukupuoli: Mies
  • C5 III Break HDi204 Exclusive A vm. 2011
Vs: C5 III ruostuva webaston putki
« Vastaus #76 : Tammikuu 10, 2017, 08:21:27 »
Vähän ohi ketjsuta, mutta nyt kun putki on korjattu, kummosta tehoa Webastolta  voi odottaa?

Pitäisikö 20 minuutin pöhinän tässä kelissä nostaa moottorin lämpötilaa sen verran, että mittarissa edes yksi palkki näkyisi? Nyt se ilmestyi vasta muutaman kilometrin ajon jälkeen (Webaston otin pois päältä startin jälkeen). Entä sisälämpötila?
TeeKoo Turuust

Poissa CelaVii5

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 520
  • Peukkuja: 6
  • C5 III HDi 240 Tourer
Vs: C5 III ruostuva webaston putki
« Vastaus #77 : Tammikuu 10, 2017, 08:35:57 »
Ainakin täällä nousee 20min lämmityksellä asteikko - ilman sisälämmitystä. Kun lähtee ajamaan laskee lämmöt huomattavasti kun sisätilanlämmitys vissiin nielee lämpöä.

Poissa Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 478
  • Peukkuja: 19
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: C5 III ruostuva webaston putki
« Vastaus #78 : Tammikuu 10, 2017, 08:59:56 »
Mulla palkit tulee yleensä vasta kun lähden ajamaan. Määrittele "tässä kelissä"? :)
Ajastuksella (mikä teho valittuna?) vaiko napista käynnistämällä (minun aina käyttämä tapa koska voi tehdä talon sisältä)?

Poissa HiTec

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 519
  • Peukkuja: 36
  • Sukupuoli: Mies
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: C5 III ruostuva webaston putki
« Vastaus #79 : Tammikuu 10, 2017, 09:03:57 »
Pitäisikö 20 minuutin pöhinän tässä kelissä...

Itsellä moinen 20min oli jo liian pitkä lämmitysaika kovemmillakin pakkasilla. Autohan oli sisältä jo kuin sauna tuollaisen pöhinän jälkeen, joten alta 10min oli se meikäläisen weban polttoaika ennen liikkeelle lälhtöä. Ajon aikana annoin sen toki sitten pöhistä lisää, kunnes oli moottorilämmöissä 2 palkkia näkyvissä niin sammutin weban. Näin tuo webankin käyntiaika oli lopulta hieman pidempi eikä sen kanssa koskaan ollutkaan mitään nokeentumis, savutus, tms. ongelmiakaan 8)

Ja taas toisaalta juuri tuo lyhyt lämmitysaika oli se syy miksi en enää webastoa autooni halua. Varsinkaan kun tuokin weba oli pelkällä kellolla varustettu = jouduin lähteissä piipahtamaan autolla laittamaan weban tulilla, palata takaisin sisälle tullakseni taas kohta uudelleen autolle lähteäkseni. Vaan jos tuon sisällä piipahtamisen aikana sattui jotain, jokin viive etten tuon 10min jälkeen ollutkaan vielä liikkeelle lähdössä (lapsiperheissähän aika usein sattuu kaikenlaista pientä säätöä juurikin aamuisin), niin ajele sitten moisella saunalla. Ei kiitos. Kaukkarin kanssa homma olisi varmaan ollut toisin. Ja taas nyt lohkarin kanssa nykyisessä autossa (siis tuossa C5 X7 ei ollut kuin weba, ei lohkaria lainkaan) se on vähän se ja sama +/- 30 min lämmitysaika jos heittää se ole niin nökönuukaa, tuo "lämmitin" kykene autoa liiaksi kuumentamaan. Näin olen voinut jopa ajastaa tuon lämmityksen arkipäiviksi ja muina aikoina saan sen kännykällä päälle/pois kun lämmityspistorasian ohjaus on kytketty meidän kotihälytin-järjestelmään 8)
Nissan Qashqai 1.6dCi 130 Business 4wd -15
Dethleffs C'Go 495 QSK -16

Poissa Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 478
  • Peukkuja: 19
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: C5 III ruostuva webaston putki
« Vastaus #80 : Tammikuu 10, 2017, 09:06:40 »
Öh? En kyllä itse koskaan ole kokenut "saunaa" autossa jossa webasto?

Poissa Jankos

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 333
  • Peukkuja: 6
  • Sukupuoli: Mies
  • 307 sw 1.6 hdi + c5 2.2hdiA
Vs: C5 III ruostuva webaston putki
« Vastaus #81 : Tammikuu 10, 2017, 09:08:44 »
Öh? En kyllä itse koskaan ole kokenut "saunaa" autossa jossa webasto?
Eipä mullakaan. On kuuitenkin ollut varmaan 10kpl websullista menopeliä :D

Mutta kaiken voi kääntää huonoksi.

Kuten tämä muutaman kympin korjauksen vaativa metalliputken ruostuminenkin on maailman kaatava asia...
Pösöllä matka-ajot ja vanhalla femmalla kun rouva antaa lainaksi :D

Poissa TeeKoo

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 885
  • Peukkuja: 5
  • Sukupuoli: Mies
  • C5 III Break HDi204 Exclusive A vm. 2011
Vs: C5 III ruostuva webaston putki
« Vastaus #82 : Tammikuu 10, 2017, 09:36:02 »
EIköhän tuo sitten oikein toimi.

Tällä kelillä tarkoitti Turussa 0 astetta.

Jankos: Ei se putki maailmaa kaada, mutta se mitä voi tapahtua jos asiaa ei ajoissa huomaa, saattaa jo kaataa jos ei maailmaa niin budjetin. :-)
TeeKoo Turuust

Poissa HiTec

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 519
  • Peukkuja: 36
  • Sukupuoli: Mies
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: C5 III ruostuva webaston putki
« Vastaus #83 : Tammikuu 10, 2017, 09:39:04 »
Kuten tämä muutaman kympin korjauksen vaativa metalliputken ruostuminenkin on maailman kaatava asia...

No senkin voi "korjata" kumiputkella tai sitten korjata ihan vaihtamalla koko putken varaosana. Ymmärtänet varmaan etät myös hinta näiden välillä on pikkasen toinen ja siksi aika moni tarttuu tuohon ensimmäiseen, kuten tein aikanaan minäkin ::)

Mutta se pointti tässä kaikessa on miksi. Miksi tuo putki on pitänyt vetää alakautta ja silloinkin miksi se on täysin suojaamaton rautaputki paikassa jossa se varmasti joutuu tekemisiin erilaisen moskan kanssa. Ja vaikka vielä näkin jotenkin ymmärtäisi, niin miksi se on käytännössä kiinni moottorissa, jollion se muodostaa ihan oikeasti taskun johon tuo kaikki moska tosiaan kertyy ja hapattaa tuon putken nopeasti. Eli vastaavasti eikö tuota olisi muka yläkautta saanut? Olisiko kenties alumiini kestänyt paremmin? Kun kerran tilaa on, miksei se olisi voinut kulkea edes sentin pari alempana, irti moottorista? Ja niin kuin Citroën aikanaan vakuutteli C5 X7 parantunutta laatua - ja sitten päästää läpi tälläsiä suunnittelun "kauniita" kukkasia :-\

Jankos: Ei se putki maailmaa kaada, mutta se mitä voi tapahtua jos asiaa ei ajoissa huomaa, saattaa jo kaataa jos ei maailmaa niin budjetin. :-)

No meillä ei huomattu ajoissa ja kun se sitten pamahti, se repesikin laakista pitkältä matkalta. Ja kuin pisteeksi i:n päälle, poika oli tuolla autolla sillä kertaa tyttöystävänsä ja kavereidensa kanssa pitkässä reissussa kun matka muuttuikin yllättäen ylilämpöjen kanssa taisteluksi, huoltarilta seuraavalle vesisäiliötä täyttämään. Ainut onni tässä oli että tuo tapahtui paluumatkalla, muutoin olisi mennyt suksimareissu vatuiksi koko porukalta :-\
Nissan Qashqai 1.6dCi 130 Business 4wd -15
Dethleffs C'Go 495 QSK -16

Poissa Rommitommi

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 386
  • Peukkuja: 5
Vs: C5 III ruostuva webaston putki
« Vastaus #84 : Tammikuu 10, 2017, 10:15:42 »

Ja taas toisaalta juuri tuo lyhyt lämmitysaika oli se syy miksi en enää webastoa autooni halua. Varsinkaan kun tuokin weba oli pelkällä kellolla varustettu = jouduin lähteissä piipahtamaan autolla laittamaan weban tulilla, palata takaisin sisälle tullakseni taas kohta uudelleen autolle lähteäkseni. Vaan jos tuon sisällä piipahtamisen aikana sattui jotain, jokin viive etten tuon 10min jälkeen ollutkaan vielä liikkeelle lähdössä (lapsiperheissähän aika usein sattuu kaikenlaista pientä säätöä juurikin aamuisin), niin ajele sitten moisella saunalla. Ei kiitos. Kaukkarin kanssa homma olisi varmaan ollut toisin. Ja taas nyt lohkarin kanssa nykyisessä autossa (siis tuossa C5 X7 ei ollut kuin weba, ei lohkaria lainkaan) se on vähän se ja sama +/- 30 min lämmitysaika jos heittää se ole niin nökönuukaa, tuo "lämmitin" kykene autoa liiaksi kuumentamaan.

Ei juma, näin hyvää selittelyä en olekaan nähnyt vielä lohkiksen paremmuudesta webastoon nähden. Tämä on ilmeisesti hyvä tyyppiesimerkki siitä, että kun jotain itselleen uskottelee tarpeeksi, niin alkaa uskoa siihen  ;D

Ja onhan toi putki ihan selkeä suunnittelun kukkanen, mutta ei sitä nyt ihan kauhenana vikana pysty pitämään, aika vähissä ne dieseleiden osalta ne tielle jättävät viat kuitenkin on, ja toikaan harvemmin hajoaa täysin laakista.

Ja jos nyt oikeasti vertaat jatkuvasti 10tkm ajettua uutta autoa ja 300tkm ajettua autoa, jota tarkoituksella jätit huoltamatta, kun "arvo ei kuitenkaan nouse", niin eikö se ole aika selkeää, että tuon uuden auton pitääkin olla luotettavampi/toimivampi kaikilta osin?
Eiköhän sieltä Nissanistakin ne suunnittelun kukkaset tule esiin, kun ikä alkaa lähentyä kymmentä vuotta.  Ainakaan edellisen mallin Qashqai ei taida kuulua Nissanin luotettavimpiin autoihin..

Citroen C5 3.0HDI -10, Saab 9-5 2.0T XWD -10

Poissa Megaman

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 3 060
  • Peukkuja: 15
  • Sukupuoli: Mies
  • 407 Coupé, 206, Boxer
Vs: C5 III ruostuva webaston putki
« Vastaus #85 : Tammikuu 10, 2017, 10:17:31 »
No ei tässä C5 X7:ssa kovin montaa pahaa puutetta ole? PS. Luulen itse tietäväni jo ihan kaikki.

Mutta jos noin paljon tosiaan tuotteeseen satsataan ja sitä oikeasti testataan, täytyy sen olla ihan toista kuin I & II mallit?

Onko näin?
Peugeot Boxer -05, Bombardier Quest 500. ex: C2 VTS -09, C5 SX 2.0i Break -03, BX, Xantia, 309

Poissa HiTec

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 519
  • Peukkuja: 36
  • Sukupuoli: Mies
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: C5 III ruostuva webaston putki
« Vastaus #86 : Tammikuu 10, 2017, 10:59:38 »
Ja jos nyt oikeasti vertaat jatkuvasti 10tkm ajettua uutta autoa ja 300tkm ajettua autoa...

Öö... Mistäköhän kohtaa nyt taas mukamas poimit tuon Nissanin noista ed. postauksistani? Ettei vain olisi joku herne nyt nekussa tuota merkkiä ja/tai ylipäätään uutta ei-ranskalaista autoa kohtaan tms ja nyt nähdäänkin sitten pelkkiä "mörköjä" kaikkialla ::)

Toteamukseni oli että tuo weban putki on C5 X7 suunnittelun kukkanan, samassa linjassa jäätyvän konepellin tuulihakavaijerin, paukkuvien ovisaranoiden, heikkojen takatutkien, lokakaarien lohkeilevan maalipinnan ja täysin suojattoman eturenkaan siiven alakulman kanssa, ihan vain muutaman muunkin kukkasen tuosta autosta mainitakseni. Ja jokainen näistä on ratkaistu jo vuosikausia sitten myös PSA:lla, mutta jostain kumman syystä vain nuo viat ovat palanneet juurikin X7:aan, miksi? ???

Samaten totesin että webasto ei ole meikäläisen laite, varsinkaan ilman kaukkaria. Lohkari sopii huomattavasti paremmin minun auton käyttöprofiiliini ja kyllä, lohkareita on asennettu autoihin merkistä riippumatta maailman sivu, mutta tuosta omasta C5 X7 yksilöstä se nyt vain sattui puuttumaan. Siksi jo tässä vakavasti harkitsinkin vesipumpullisen TT-lämmittimen asentamista siihen, nuo weban kautta kiertävät vesiputketkin kun ovat aika hyvin tuota ajatellen "tyrkyllä", mutta auton vaihtopäätös tulikin sitten yllättävän elämäntilanteeni muutoksen vuoksi ajankohtaiseksi reilun vuotta suunniteltua aikaisemmin joten jäi lämppäri asentamati 8)
Nissan Qashqai 1.6dCi 130 Business 4wd -15
Dethleffs C'Go 495 QSK -16

Poissa Megaman

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 3 060
  • Peukkuja: 15
  • Sukupuoli: Mies
  • 407 Coupé, 206, Boxer
Vs: C5 III ruostuva webaston putki
« Vastaus #87 : Tammikuu 10, 2017, 11:25:10 »
Jollekin sopii ja jollekin ei... Mulla vasta eka weba Boxerissa ja on kyllä ihan ylivoimainen kampe tähän mennessä. Ei ole kaukosäätöä enkä käytä ohjelmointia, kun ulko-ovelta ei montaa askelta autolle tarvitse ottaa ja painaa liekkinapista.
Peugeot Boxer -05, Bombardier Quest 500. ex: C2 VTS -09, C5 SX 2.0i Break -03, BX, Xantia, 309

Poissa CelaVii5

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 520
  • Peukkuja: 6
  • C5 III HDi 240 Tourer
Vs: C5 III ruostuva webaston putki
« Vastaus #88 : Tammikuu 10, 2017, 11:46:13 »
C5 X7 on ainakin siihen viimeiseen Primeraan nähden laadukas ja loistava auto. Toivotaan että myös brittilässä kasattu Kaskas olisi jo parempi.

Webasto kaukosäädöllä on kätevä äkkilähtöjen varalta.

Poissa Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 478
  • Peukkuja: 19
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: C5 III ruostuva webaston putki
« Vastaus #89 : Heinäkuu 23, 2017, 08:21:58 »
6 vuotta / 97 tkm kesti nyt oma putkeni. Nyt hinurin lavalla(?) vaihtamaan uusi putki joka tod.näk. kestää tuon saman, ei ainakaan enempää. Huoltoliikkeillä ei ole tarjota toimivampaa ratkaisua. Arvio 200€ + 2h.

Poissa Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 478
  • Peukkuja: 19
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: C5 III ruostuva webaston putki
« Vastaus #90 : Heinäkuu 23, 2017, 08:29:21 »
Minähän tarkistutin tuon putken heti auton oston jälkeen ja totesivat Veholla että putki on tehtaan jäljiltä paksussa massassa nykyään. En tiedä onko totta vai onko tuohon tehty se erikseen?
Tämä oli varmaan tottakin mutta silti päässyt ruostumaan.

Poissa HiTec

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 519
  • Peukkuja: 36
  • Sukupuoli: Mies
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: C5 III ruostuva webaston putki
« Vastaus #91 : Heinäkuu 23, 2017, 09:32:03 »
Tämä oli varmaan tottakin mutta silti päässyt ruostumaan.

Putki käy lämpöisenä aina kun sisäkennoa lämmitetään = käytännössä siis about aina. Ja kun se lisäksi nojaa palkkeja vasten, niin siinähän sitä on oiva tasku smäigän maleksia ja tehdä tehtävänsä = ihan selvä, puhdas suunnittelun maanantai-kukkanen siis, josta oltaisiin selvitty erittäin yksinkertaisella, oikealla materiaalivalinnalla = tuo putki ei siis saisi missään nimessä olla ns. mustaa rautaa, sillä se ruostuu about 100-varmasti puhki, ennemmin tahi myöhemmin vaikka mitä tekisit - tai sitten se olisi pitänyt reitittää yläkautta :-\
Nissan Qashqai 1.6dCi 130 Business 4wd -15
Dethleffs C'Go 495 QSK -16

Poissa Rommitommi

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 386
  • Peukkuja: 5
Vs: C5 III ruostuva webaston putki
« Vastaus #92 : Heinäkuu 23, 2017, 15:07:54 »
No nyt toi alko hikoilemaan itselläkin, tietysti sopivasti 1300km päässä kotoa. Selvinneeköhän takaisin? viimeseen 100km ei juuri muutosta nestepinnassa, mutta putken pinta märkä..

Alkaa arvostaa merkkihuollon kautta tulevaa tiepalvelua, jolla auto toimitetaan lähimpään merkkiliikkeeseen ja saa sijaisautolla jatkaa matkaa, omassa vakuutuksessa hinaus+100e matkakuluihin
Citroen C5 3.0HDI -10, Saab 9-5 2.0T XWD -10

Poissa HiTec

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 519
  • Peukkuja: 36
  • Sukupuoli: Mies
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: C5 III ruostuva webaston putki
« Vastaus #93 : Heinäkuu 24, 2017, 09:22:39 »
No nyt toi alko hikoilemaan itselläkin, tietysti sopivasti 1300km päässä kotoa. Selvinneeköhän takaisin? viimeseen 100km ei juuri muutosta nestepinnassa, mutta putken pinta märkä..

Hätätapauksessa tukkii vaikka koko putken ennen webaa (putki tulee yläkautta = ei tartte edes ryömiä auton alle), sillä sen kautta kiertää vain sisäkennon lämmitysvesi ja näin kesäaikana kabiinin lämmityksellä ole niin hirveästi väliä 8)
Nissan Qashqai 1.6dCi 130 Business 4wd -15
Dethleffs C'Go 495 QSK -16

Poissa Jankos

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 333
  • Peukkuja: 6
  • Sukupuoli: Mies
  • 307 sw 1.6 hdi + c5 2.2hdiA
Vs: C5 III ruostuva webaston putki
« Vastaus #94 : Heinäkuu 24, 2017, 09:51:49 »
Hätätapauksessa tukkii vaikka koko putken ennen webaa (putki tulee yläkautta = ei tartte edes ryömiä auton alle), sillä sen kautta kiertää vain sisäkennon lämmitysvesi ja näin kesäaikana kabiinin lämmityksellä ole niin hirveästi väliä 8)

Jos haluaa ettei putki vuoda niin se pitää tukkia molemmista päistä...

Ja tuota putkea ei orkkiksella kannata korvata, kumiletkua tilalle ja on ikuinen, vieläkin.
Pösöllä matka-ajot ja vanhalla femmalla kun rouva antaa lainaksi :D

Poissa HiTec

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 519
  • Peukkuja: 36
  • Sukupuoli: Mies
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: C5 III ruostuva webaston putki
« Vastaus #95 : Heinäkuu 24, 2017, 10:19:24 »
Jos haluaa ettei putki vuoda niin se pitää tukkia molemmista päistä...

Näinhän se pitäisi, vaan kun se toinen puoli tulee alakautta rintapeltiin kiinni ja edelleen tehostimen takaa sinne kennon liitäntään, niin se on varsin hankalasti ulottuvilla moiseen hätäpaikkaukseen. Ja kun sen syöttävän jo saa edes tukkeeseen, niin tuonne "vastavirtaan" ei ihan hirveästi vettä enää mene jos se putki ei ole sitten ihan tosiaan about jo poikki. Tässä topicissa tuolla aikaisemmin taitaa jo olla kuvat omasta putkestani ja tuolla vuotomäärällä se kesti ajoa 50...100km ennen kuin vedet olivat kaikonneet jo siinä määrin että täyttää piti - ja tuolloin sille ei oltu mitään hätätukkimisiakaan tms. tehty, pelkkää ajoa vesipisteeltä toiselle jotta pääsi kotio ja kelikin oli melko vilpakka, joten sitä lämmitystäkin olisi mielellään tarvinnut vaan eihän sieltä mitään lämpöä tullut kuin korkeintaan lehmän hönkäys ja kun meni ihan jääkylmäksi, tiesi jo että täyttöä taas tarttisi ennen kuin rupeaa moottorin lämpömittari nousemaan. No korjaushan oli sitten gummiletkun pätkällä :-\





Nissan Qashqai 1.6dCi 130 Business 4wd -15
Dethleffs C'Go 495 QSK -16

Poissa Rommitommi

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 386
  • Peukkuja: 5
Vs: C5 III ruostuva webaston putki
« Vastaus #96 : Heinäkuu 24, 2017, 21:35:57 »
Noniin, selvitty sentään Oulun korkeuksille pohjoisen perukoilta, nyt jo vähän stressi helpottaa. Toistaiseksi pinta ei kauheasti ole laskenut, mutta ei noi putket kovin freeseiltä näytä (V6:ssa tuplasti tätä putkilystiä) :
https://photos.app.goo.gl/5PlyJvfh3O3JHHSi2

Huomenna toinen reilu 600km rykäsy, saa nähdä jatkuuko tuuri  :-\

Citroen C5 3.0HDI -10, Saab 9-5 2.0T XWD -10

Poissa Nitrok

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 23
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 III ruostuva webaston putki
« Vastaus #97 : Heinäkuu 25, 2017, 17:00:09 »
Onkohan kyseessä siis alla oleva putki? En ainakaan muuta putkea löytänyt kun tiirailin tuonne renkaan taakse.


Koitin saada vielä videotakin vaikka aika ahdasta tuolla oli.

Tuo ei ainakaan omaan silmään niin huonolta näyttänyt joten olisikohan se vaihdettu jossain vaiheessa. Kyseessä kuitenkin -08 vuoden auto.
C5 HDi 136 Confort Sedan -08

Poissa HiTec

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 519
  • Peukkuja: 36
  • Sukupuoli: Mies
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: C5 III ruostuva webaston putki
« Vastaus #98 : Heinäkuu 25, 2017, 17:27:00 »
Tuon videosi kohdassa 36s oleva liitos laittaa epäilemään että kyseessä olisi ilmastoinnin putki ??? Vrt. tuohon räjäytyskuvan putkeen, niin moista liitintä siinä weban putkessa ole lainkaan ja tosiaan tuo korvattu osuus omassani oli tuo räjäytyskuvassa punaisella värjätty osuus, josta kumiputki-korjauksesta siis tuo vimonen kuva 8)
Nissan Qashqai 1.6dCi 130 Business 4wd -15
Dethleffs C'Go 495 QSK -16

Poissa Jankos

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 333
  • Peukkuja: 6
  • Sukupuoli: Mies
  • 307 sw 1.6 hdi + c5 2.2hdiA
Vs: C5 III ruostuva webaston putki
« Vastaus #99 : Heinäkuu 25, 2017, 17:37:34 »
Nitrok on kuvannu oikealta puolelta, putki on vasemmalla puolella.
Pösöllä matka-ajot ja vanhalla femmalla kun rouva antaa lainaksi :D