Tässä kun etelässäkin on pakkasia, niin mitenkä dieselcactuksella ajelijat on lämpeneekö auto hyvin?
Vaparibensa edelleen todella lämmin.
Lämpenee hyvin ja nopeasti. Itse kuitenkin olen huomannut, että hitaasti ajaessa kaupungissa täytyy lämpöä säätää vähän korkeammalle kuin maantiellä ajettaessa, että kabiini pysyy lämpimänä.
Johtunee pienistä kierroksista kovilla pakkasilla ja joka valoissa (lähes) sammuvasta koneesta.
On kyllä rahalle vastinetta tuossa pelissä.
+ mukavuus (paitsi kuopissa, kun kolahtelee ikävästi -> tuleepahan väisteltyä suurimpia)
+ varustelu
+ Moottorin ja vaihteiston yhteistyö (diesel ja etg6) -> numeroitaan väkevämpi kone (johtunee pitkälti auton keveydestä)
+ Maantieajo (en ymmärrä tästä esiintyvää kritiikkiä, aivan loistava moottoritiellä)
+ Hiljainen (varauksin -> yli 110 km/h rupeaa kuulumaan selvästi enemmän kaikkia ääniä)
+ Ohjaus
+ Näkyvyys joka suuntaan (pois lukien etuviistoon, missä paksut palkit estävät hienosti näkyvyyttä)
+ Leppoisuus ja rauhallisuus
+ Kulutus (sekalainen ajo 4,0...4,5 L/100 km) -> mahdollisuus päästä kesäkeleillä lähelle luvattua maantiellä
+ Ulkonäkö
- Meluisa(mpi) kovissa nopeuksissa
- Ajonvakautus ottaa turhan ärhäkästi kiinni
- Kolahtelut kuopissa (muutoin mukava alusta, ilmeisesti uudessa 2018-mallissa tähän on satsattu enemmän)
- Käsijarrukahva ETG6-laatikon yhteydessä (kömpelö ja hankala käyttää)
- Istuinmukavuus edessä (varauksin)
- Ei ratin etäisyyssäätöä (ei kylläkään minulle ongelma)
Lisää tulee kilometrien myötä