Mitä vikakoodeja jousituksen kompuutteri tarkalleen ottaen antaa (vai saatko siihen yhteyttä)? Voisitko myös kertoa tarkemmin, että mikä sieltä takaa hajosi (paineputki, jousitolppa vai joku muu)? Se saattaisi auttaa vian selvittämisessä. En kyllä ihan heti keksi mikä siellä voisi aiheuttaa pumpun toimimattomuuden. Olisiko mahdollista, että jos korkeustietoa ei tule jousituksen tietokoneelle, niin pumppukaan ei käynnisty?
Harmi kun menin nollaamaan koodit, ne saa kyllä takaisin jos autolla ajaa yli 30kmh. BSI ja jousitustietokoneen välistä kommunikaatiota muistaakseni ainakin, korkeusanturit etu ja taka, sekä U2005 Triggering (vehicle speed receipt anomaly). Tuo viimeinen tulee vaikka auto on paikallaan tai liikkunut - muut tulee jos autolla ajaa ja näyttöön tulee "suspension faulty" tms.
Se mikä sieltä hajosi on vielä mysteeri, luulen että paineputki on mennyt tankin päältä mutta en saa vuotoa nyt uudelleen esiin kun ei ole paineita (eikäö nosturia, huvikseen en rupea tankkia irrottaan). Takajousiyslinterin vaihdoin kun sekin oli ihan märkä palloja myöden mutta putkiston loppuosa oli kuiva.
Voisiko korkeusanturi olla korkannut kun ihan maata vasten auto.. se pitää katsoa voisiko niitä käsin käännellä, irrottamalla sen "koiranluun".