Kirjoittaja Aihe: Uusi C5,ei enää kaasunestejousitusta?  (Luettu 48811 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa kurtsi

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 526
  • Peukkuja: 3
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Uusi C5,ei enää kaasunestejousitusta?
« Vastaus #200 : Heinäkuu 16, 2015, 13:28:22 »
Mutta olisiko tässä kyse sellaisesta ilmiöstä jonka olen pannut merkille, että nykyihmiset ei ollenkaan tykkää jos auto kallistuu mutkassa? Mutta niihän käy jos jousitus on pehmeä ja joustovaroja riittää. Ja jos auton kallistelua rajoitetaan reippaasti niin mihinkäs niitä joustovarojakaan tarvitaan... voidaan säästää ja laittaa lyhyemmät ja kovemmat jouset...?

Kiitoksetko voipi lähettää saksalaisille kuluttajille ja heille autoja suunnitelleille insseille?

Ikiaikainen Simca 1100 kallisteli, oli pehmeä ja sillä pystyi jopa minun onnettomalla ajotaidolla pieksemään soratiellä kaikki senaikaiset vastaavanlaiset japskit mennen tullen. Minulle auton korin liikehtiminen ajon aikana ei ole ongelma, mutta usealle tuntuu olevan päätellen kivirekijousituksella varustettujen kulkineiden suosiosta.

Pehmeys kunniaan.
ex Simca 1100-75,1100 Special-71,Chrysler-Simca 1307 GLS -79,Talbot 1510 GLS -80,Renault 21 GTS -88, Chevrolet Caprice C STW -90 pf,Renault 21 Nevada GTS -92,Buick Century STW Estate -88,Renault Laguna Break 2,0 A -99,Renault GS A 2006 dCi,Citroen C5 2012

Poissa HiTec

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 643
  • Peukkuja: 36
  • Sukupuoli: Mies
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Uusi C5,ei enää kaasunestejousitusta?
« Vastaus #201 : Heinäkuu 16, 2015, 13:51:52 »
Tuokin nyt on vähän sellainen muna-kana -ongelma. Hyvällä maantiellä ja varsinkin mutkaisella pätkällä haluaa sitä jäpäkkyyttä, mutta taas jotain mökkipolkua mönkiessä pehmeys olisi valttia. Eli sano tuosta nyt sitten. Mukautuva tietty olisi se paras, johon tarpeeseen tuo hyde onkin kyllä vastannut aika hyvin. Mistä jokin edes lähellekään vastaava tilalle? ???

Hyvänä esimerkkinä henk.koht. on tuo Renault Master. Matkailuautona tuolla kopilla on korkeutta 3.20m ja tuolla kun vetää maantiellä kurviin, niin kyllä sitä kummasti vaan toivoisi että koppi pysyisi pystyssä eikä suuremmin ainakaan kallistelisi. Ja kun sitten tosiaan möngitään sitä polkua kesämökin pihaan ja matkalla on joku suurempi kivi tahi kuoppa renkaan alla, niin jäykällä alustalla koppi heilahtaa ja huonolla tuurilla se on männyn oksa alkovin kyljestä läpi :-\
Nissan Qashqai 1.6dCi 130 Business 4wd -15
Dethleffs C'Go 495 QSK -16

Ex. autoja: Citroen C5 III 2.0HDi 136, Renault Grand Scenic II 2.0dCi 150, Renault Master 3.0dCi 140, Peugeot 1007 1.6, Renault Megane II 1.6, Peugeot Partner 1.9d...

Poissa yason

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 030
  • Peukkuja: 8
Vs: Uusi C5,ei enää kaasunestejousitusta?
« Vastaus #202 : Heinäkuu 16, 2015, 17:30:34 »
Mutta olisiko tässä kyse sellaisesta ilmiöstä jonka olen pannut merkille, että nykyihmiset ei ollenkaan tykkää jos auto kallistuu mutkassa? Mutta niihän käy jos jousitus on pehmeä ja joustovaroja riittää. Ja jos auton kallistelua rajoitetaan reippaasti niin mihinkäs niitä joustovarojakaan tarvitaan... voidaan säästää ja laittaa lyhyemmät ja kovemmat jouset...?

Kiitoksetko voipi lähettää saksalaisille kuluttajille ja heille autoja suunnitelleille insseille?

On eri asia, mistä kuluttajat pitävät ja mistä luulevat pitävänsä. En usko, että kyseessä on välttämättä kuluttajien aito valinta vaan tyypillinen hifistelytapaus, jossa tietty kuppikunta sanelee, miten muiden tulee ajatella.

Nykyisinhän toitotetaan, että napakkuus on hyvästä ja lehdetkin aina muistavat mainita, että kuinka hanakkaasti kullakin autolla haluaisi lähteä maaseudun mutkateille. Käytännössähän täällä kuitenkin ärsyyntyneenä väistellään monttuja, möykkyjä ja hidastetöyssyjä ja jyskytetään sitä autoa mukulakivien, asvalttipaikkojen tai motarin saumojen yli ja tuntuvat kuljettajat kiroavan teiden huonoa kuntoa vuosi vuodelta enemmän. Ja harva oikeasti ajaa mutkateillä niitä mutkia, kun päällyste on mitä on. Mutta sellainen kilpa-automainen autobaanojen kuningas ja mutkien nielijä on kuin jonkinlainen ideaali, jota kaikkien (paitsi niiden, jotka nyt ei välitä pätkääkään) on pakko sanoa haluavansa tai joutuu jotenkin sille omalle porukalle myöntämään, että omaakin väärät mielipiteet.

Vähän samanlainen hifistelyilmiö näkyy viineissä tai ravintoloissa. Ei niistä kukaan loppujen lopuksi ota selvää ja maun mukaan mennään viime kädessä, mutta tietyillä tyypeillä on aina vahva näkemys, miten asioiden pitäisi olla, tai ehdottomasti tulee olla, ja kohta kaikki luulevat, että näin on. Vaikka ei ruoasta tykkäisikään, joku ravintola on mukamas hyvä, koska joku hifistelijä sanoi, että ruoan laatu on erinomainen. Tai että pinot noir-viinien kysyntä pomppasi moninkertaiseksi parin vuoden ajaksi Sideways -leffan julkaisun jälkeen. Samoin voisi teoriassa käydä (ei käytännössä..), jos jokin epämääräinen Citroën-porukka saisi suuret massat vakuutettua, että jokaisen auton pitää lullata ja heijata ja vain äärimmäisen pehmeässä kyydissä on jotain arvoa. Sitten olisi työpaikan kahvihuoneet täynnä pehmeyshifistelijöitä, jotka eivät kuitenkaan tiedä, mitä oikeasti haluavat.

Suurinta osaa ei kiinnostaa ja heille merkitsee ehkä eniten auton tylsä luotettavuus ja yleisemmin autoon liittyvien hankaluuksien puute. Matalat maavarat ja kovat jousitukset ovat hankalia, koska pitää väistellä ja katsoa, mistä voi ajaa, mutta eivät niin hankalia, että massat lähtisivät kuitenkaan joukolla protestoimaan.

Ajo-ominaisuuksien suhteen taitavat nykyautot olla kauttaaltaan riittävän hyviä, eli niiden ajo-ominaisuuksista ei ole välitöntä haittaa Suomen nopeuksilla. Kyllähän sitä motaria jurnuttaa 120km/h vaikka millä puntolla tai almeralla, vaikka ei niillä rataa kiertäisi.

Poissa Pasis

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 262
  • Peukkuja: 4
  • Ex: Berlingo 1.6 16V - 02
Vs: Uusi C5,ei enää kaasunestejousitusta?
« Vastaus #203 : Heinäkuu 16, 2015, 19:23:18 »
Vähiten kallistuva auto taitaa kuitenkin olla Xantia Activa...

Poissa JPL

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 723
  • Peukkuja: 8
Vs: Uusi C5,ei enää kaasunestejousitusta?
« Vastaus #204 : Heinäkuu 16, 2015, 19:45:07 »
Aihe on uusi C5, auto saattaa olla fiktio.

Poissa Jasu

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 006
  • Peukkuja: 21
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Uusi C5,ei enää kaasunestejousitusta?
« Vastaus #205 : Heinäkuu 16, 2015, 21:08:41 »
Mutta olisiko tässä kyse sellaisesta ilmiöstä jonka olen pannut merkille, että nykyihmiset ei ollenkaan tykkää jos auto kallistuu mutkassa? Mutta niihän käy jos jousitus on pehmeä ja joustovaroja riittää. Ja jos auton kallistelua rajoitetaan reippaasti niin mihinkäs niitä joustovarojakaan tarvitaan... voidaan säästää ja laittaa lyhyemmät ja kovemmat jouset...?

Kiitoksetko voipi lähettää saksalaisille kuluttajille ja heille autoja suunnitelleille insseille?

On eri asia, mistä kuluttajat pitävät ja mistä luulevat pitävänsä. En usko, että kyseessä on välttämättä kuluttajien aito valinta vaan tyypillinen hifistelytapaus, jossa tietty kuppikunta sanelee, miten muiden tulee ajatella.

Nykyisinhän toitotetaan, että napakkuus on hyvästä ja lehdetkin aina muistavat mainita, että kuinka hanakkaasti kullakin autolla haluaisi lähteä maaseudun mutkateille. Käytännössähän täällä kuitenkin ärsyyntyneenä väistellään monttuja, möykkyjä ja hidastetöyssyjä ja jyskytetään sitä autoa mukulakivien, asvalttipaikkojen tai motarin saumojen yli ja tuntuvat kuljettajat kiroavan teiden huonoa kuntoa vuosi vuodelta enemmän. Ja harva oikeasti ajaa mutkateillä niitä mutkia, kun päällyste on mitä on. Mutta sellainen kilpa-automainen autobaanojen kuningas ja mutkien nielijä on kuin jonkinlainen ideaali, jota kaikkien (paitsi niiden, jotka nyt ei välitä pätkääkään) on pakko sanoa haluavansa tai joutuu jotenkin sille omalle porukalle myöntämään, että omaakin väärät mielipiteet.
Tuossa nyt esimerkki miten Citroen etenee aika eleettömästi tiellä joka on kuulemma varsin huonossa kunnossa. Itse en tien huonoon kuntoon uskonut ennenkuin tulin ajaneeksi anopin Fabialla samaa pätkää, se suostui pysymään tiellä kun nopeuden piti maks 70km/h ja sekin vauhti tuntui kovemmalta kuin mitä tuossa videolla näkyy...

Toinen ikävä mitä tuli verrattua Fabian ja Citroenin kanssa, on ohjaus. Vaikka kyseessä on viisi vuotias keksintö, niin paljon mukavampi ohjaus on tuossa 44 vuotiaassa, samaten kuin -92 Xm:ssä, Diravi kun on kivan eleetön eikä paisko käsille kuten tuossa Skodillakissa...




Oma mielipide on että tehtaalla ovat täysin unohtaneet millainen voi olla mukava auto ajettavaksi. Tänään viimeksi uuskoppasen C-vitosen kyydissä, kyllä oli kiva jatkaa kotio Xm:llä...
Dyane 4x4 IE -69, Sm 2.7 -71, Dyane IE -74, Xm V6 -90, Xm V6 Break -92

Sekä Range Rover Classic -76 ja P38 -95

Keskimääräinen vuosimalli 1981

Poissa JPL

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 723
  • Peukkuja: 8
Vs: Uusi C5,ei enää kaasunestejousitusta?
« Vastaus #206 : Heinäkuu 17, 2015, 09:09:49 »
Tuosta videosta ei voi päätellä mitään faktaa tien kunnosta tai ajotuntumasta. Makuasioita. Hyllyvä perä on pitkän päälle epämukava.

Poissa HiTec

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 643
  • Peukkuja: 36
  • Sukupuoli: Mies
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Uusi C5,ei enää kaasunestejousitusta?
« Vastaus #207 : Heinäkuu 17, 2015, 09:23:57 »
Hyllyvä perä on pitkän päälle epämukava.

Makuasioita ;D
Nissan Qashqai 1.6dCi 130 Business 4wd -15
Dethleffs C'Go 495 QSK -16

Ex. autoja: Citroen C5 III 2.0HDi 136, Renault Grand Scenic II 2.0dCi 150, Renault Master 3.0dCi 140, Peugeot 1007 1.6, Renault Megane II 1.6, Peugeot Partner 1.9d...

Poissa hyper

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 231
  • Peukkuja: 11
  • ex: C5-II 2.0i Break
Vs: Uusi C5,ei enää kaasunestejousitusta?
« Vastaus #208 : Heinäkuu 17, 2015, 10:13:47 »
Tuossa nyt esimerkki miten Citroen etenee aika eleettömästi tiellä joka on kuulemma varsin huonossa kunnossa. Itse en tien huonoon kuntoon uskonut ennenkuin tulin ajaneeksi anopin Fabialla samaa pätkää, se suostui pysymään tiellä kun nopeuden piti maks 70km/h ja sekin vauhti tuntui kovemmalta kuin mitä tuossa videolla näkyy...

Ihan hyvältähän tuo tie näyttää, jotain halkeamia asvaltin pinnassa kyllä on mitkä voi olla jopa vaarallisia moottoripyörän kanssa. Mutta auton kannalta katsoen en huomaa videolla mitään erityistä ongelmaa siinä. (Melutaso vaikuttaa kyllä korkealta)
Nykyinen kulkuneuvo: Honda CR-V Ex: Citroen C5-II Break

Poissa Jasu

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 006
  • Peukkuja: 21
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Uusi C5,ei enää kaasunestejousitusta?
« Vastaus #209 : Heinäkuu 17, 2015, 10:49:40 »
Sepä tuossa onkin, kun tie ei tuossa enää mitenkään huonolta tunnu. Skodalla taasen, koko ajan pientä tärinää, pomppimista, tie on oikeasti aivan täynnä kolosia sekä vuosittaisia pieniä paikkauksia, tuon jousitus vaan hävittää kaiken pois...

Ja joo, on melua. Takaikkunat raollaan, etulasien tiivisteistä suhisee, samaten ovessa olevalle peilille en vielä ole sellaista asentoa löytänyt missä suhinat oleellisesti vähenisivät. Renkaatkin ovat äänekkäämmästä päästä. Lisäksi kamera toistaa sellaisia ääniä mitä ei korva tunnu kuulevan. Desibelimittarilla kuitenkin Xm:n sisältä löytyy vastaavat lukemat, parin desibelin sisällä samalla tiellä/nopeudella. Eikä kutos-Xm mikään kovin äänekäs tiettävästi ole...

Perän "hyllyntä" saattanee saada siitä vaikutusta että koko kori hieman elää ylös-alas suunnassa, johtuen juurikin jatkuvasta epätasaisuudesta mitä tieltä löytyy. Pitäisi joskus kiinnittää kamera kuvaamaan pyörien liikettä, näkisi sitten mitä tuommoinen tie oikeasti on...

Jotakin tuosta tiestä, sekä Skodasta, kertoo myös se että yritettiin silläkin liikkuessa vastaavaa pätkää kuvata, siitä videosta ei vaan saanut mitään selvää jatkuvan tärinän takia, vaikka samaa kameraa samoin kädessä pidettiinkin... ::)
Dyane 4x4 IE -69, Sm 2.7 -71, Dyane IE -74, Xm V6 -90, Xm V6 Break -92

Sekä Range Rover Classic -76 ja P38 -95

Keskimääräinen vuosimalli 1981

Poissa yason

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 030
  • Peukkuja: 8
Vs: Uusi C5,ei enää kaasunestejousitusta?
« Vastaus #210 : Heinäkuu 17, 2015, 11:32:21 »
Tuossa nyt esimerkki miten Citroen etenee aika eleettömästi tiellä joka on kuulemma varsin huonossa kunnossa. Itse en tien huonoon kuntoon uskonut ennenkuin tulin ajaneeksi anopin Fabialla samaa pätkää, se suostui pysymään tiellä kun nopeuden piti maks 70km/h ja sekin vauhti tuntui kovemmalta kuin mitä tuossa videolla näkyy...

Tultiin alkuviikosta vaimon kanssa Lappeenrannasta Haminaan tietä 26, joka on kai Suomen vaarallisimpia. En ihmettele: paikkaa ja uraa ja monttua hurjat määrät ja tiukkoja pimeitä mutkia. Mutta eihän ne autossa tuntunu. Jotain pientä huojuntaa oli havaittavissa, mutta noiden uusien mukavuuspallojen tuoma leijuvuus suodatti lähes kaiken rytyytyksen pois. Vakionopeussäädin 90 km/h aina yleisnopeusrajoituksen voimassa ollessa. Ihmettelin siinä sitten, kun pari autoa ajoivat kovasti vaihtelevaa nopeutta (60-90 km/h ja merkiltään sellaisia, että tyypillisesti ajaisivat tasaisesti ja kovaa), mutta vasta, kun ne tekivät omituisia väistöliikkeitä kesken kaiken tyhjällä tiellä tajusin, että nehän väistelee jotain kuoppia tms. joita en itse huomannut enkä tuntenut ollenkaan. Olis todella kiva vetää sama pätkä jollain nykyautolla ja heti perään vitosella.

Poissa MarieCurie

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 792
  • Peukkuja: 9
Vs: Uusi C5,ei enää kaasunestejousitusta?
« Vastaus #211 : Heinäkuu 20, 2015, 21:26:28 »
GM:n kanssa piti tehdä vaikka mitä malleja mutta nyt yhteistyö on supistunut koskemaan vain kahta erikokoista tila-autoa. Ja hyvä niin.

Minusta tämä aihe ei kuulu "Citroen uutisiin" vaan Citroenin tuleviin automalleihin tai siihen C5 ketjuun. Onko täällä moderaattoreita enää ollenkaan?
Sinä päivänä kun tämä muuttuu moderoinniltaan joksku applefoorumin kaltaiseksi häivyn kokonaan!

Poissa Pate

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 542
  • Peukkuja: 10
  • Sukupuoli: Mies
  • DW10 ja DW8
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat ostaa. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: Uusi C5,ei enää kaasunestejousitusta?
« Vastaus #212 : Heinäkuu 20, 2015, 21:29:35 »
Uutinen on kyllä eri asia kuin spekulaatio. Täällä oli oikea ketju ihan oikealla alueella. En ymmärrä miksi se ei kelvannut.
Käsite "premium" on mielenterveyden häiriö ja se tulisi aina kirjoittaa käyttäen lainausmerkkejä.

Poissa Sitikkapuoskari

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 642
  • Peukkuja: 7
  • Sukupuoli: Mies
    • http://www.automeca.fi/
Vs: Uusi C5,ei enää kaasunestejousitusta?
« Vastaus #213 : Heinäkuu 21, 2015, 00:29:10 »
^^Silti siellä applefoorumilla aina joku vierailee..
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.

Poissa JPL

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 723
  • Peukkuja: 8
Vs: Uusi C5,ei enää kaasunestejousitusta?
« Vastaus #214 : Heinäkuu 21, 2015, 07:05:08 »
Kehitys menee eteenpäin ja hyden lopettamispäätös on tehty Citroenin viisasten miesten toimesta. Eräs viisas mersumies totesi: "Miksi ostaa vanhaa ja monimutkaista sekä kuluttavaa polttomoottoritekniikkaa, kun voi ostaa Teslan". Vakiona ilmajousitus :).

Poissa yason

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 030
  • Peukkuja: 8
Vs: Uusi C5,ei enää kaasunestejousitusta?
« Vastaus #215 : Heinäkuu 21, 2015, 09:16:15 »
Kehitys menee eteenpäin ja hyden lopettamispäätös on tehty Citroenin viisasten miesten toimesta. Eräs viisas mersumies totesi: "Miksi ostaa vanhaa ja monimutkaista sekä kuluttavaa polttomoottoritekniikkaa, kun voi ostaa Teslan". Vakiona ilmajousitus :).

Taitaa olla kyllä lisävaruste Teslassakin tuo ilmajousitus.

Mutta sinänsä en vastusta teknisiä muutoksia. Kyllä mullekin kelpais Citroën, jossa on ilmajousitus, kunhan se ei sitten maksa maltaita ja hajoile koko ajan. Kuluttajatason ilmajousien hinta ja luotettavuus ei vaan tunnu olevan samaa tasoa vakiintuneen kaasunestejousituksen kanssa. Nykyisinhän pallot kestää kymmenen vuotta ja putket ei enää ruostu. Auton jousituksen ei pitäisi olla premium-lisävaruste.

Poissa Rommitommi

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 449
  • Peukkuja: 7
Vs: Uusi C5,ei enää kaasunestejousitusta?
« Vastaus #216 : Maaliskuu 21, 2017, 12:54:28 »
http://www.paivanlehti.fi/peugeot-508-uudistuu-tyylikkaasti-ensi-vuonna/

Artikkeli käsittelee uutta 508:ia, mutta lopussa seuraava maininta:

"Sitikka kuoppaa ainakin Euroopan markkinoilla C5-sedanin. Sen korvaajaksi tarjotaan C5 Aircross -nimistä crossoveria, joka esitellään vielä tämän vuoden aikana."

En tiedä oliko vanha uutinen, mutta itselle on jostain tullut mielikuva, että uusi C5 olisi tulossa myös Eurooppaan.
Saab 9-5 2.0T XWD Aero -10, BMW 535d -11

Poissa Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 664
  • Peukkuja: 22
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: Uusi C5,ei enää kaasunestejousitusta?
« Vastaus #217 : Maaliskuu 21, 2017, 17:16:33 »
En itse ole kuullut moisesta, vaan pökötin 508:sta kuullut ja tietty tuosta Crossover sitikasta.

Poissa oddjob58

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 887
  • Peukkuja: 4
  • Sukupuoli: Mies
vv. 1968-1983 omistanut 8 rättäriä ja 1 GSA.
Ex Peugeotit 205, 405 (2kpl) ja 406
Ex Xsara II 1.6i 16V Break -04 2 kpl
Nykyisin Xsara Picasso 1.6i 16v -07

Poissa purflux

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 411
  • Peukkuja: 5
Vs: Uusi C5,ei enää kaasunestejousitusta?
« Vastaus #219 : Maaliskuu 21, 2017, 23:57:38 »
Voisi kuvitella että Citikka pitää maineelleen tärkeänä tehdä rautajousista pehmeät, eli se vaikuttaa suunnitteluun pehmeyden suuntaan. Pehmeys saavutetaan rataominaisuuksien kustannuksella mutta mitäpä tuosta, auto ei ole leikkikalu vaan auto.

Poissa Pate

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 542
  • Peukkuja: 10
  • Sukupuoli: Mies
  • DW10 ja DW8
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat ostaa. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: Uusi C5,ei enää kaasunestejousitusta?
« Vastaus #220 : Maaliskuu 22, 2017, 06:57:07 »
Käsite "premium" on mielenterveyden häiriö ja se tulisi aina kirjoittaa käyttäen lainausmerkkejä.

Poissa Teuski

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 907
  • Peukkuja: 13
-= C5 I 2.2 HDi AT break '03 -=- C4 1.6 16V berline '06 -=- Xsara 1.6i '99 =- +Renault Safrane 2.5 '96

Poissa Pate

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 542
  • Peukkuja: 10
  • Sukupuoli: Mies
  • DW10 ja DW8
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat ostaa. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: Uusi C5,ei enää kaasunestejousitusta?
« Vastaus #222 : Huhtikuu 11, 2017, 15:15:19 »
C5:n korvaava SUV esitellään 18.4.
Käsite "premium" on mielenterveyden häiriö ja se tulisi aina kirjoittaa käyttäen lainausmerkkejä.

Poissa Pate

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 542
  • Peukkuja: 10
  • Sukupuoli: Mies
  • DW10 ja DW8
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat ostaa. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: Uusi C5,ei enää kaasunestejousitusta?
« Vastaus #223 : Huhtikuu 15, 2017, 13:47:36 »
Uusi C5. Kuvat vuotivat nettiin etuajassa.

















Lainaus
it features an 'Advance Comfort' program that sees the debut of a suspension system equipped with 'Progressive Hydraulic Cushions'
Käsite "premium" on mielenterveyden häiriö ja se tulisi aina kirjoittaa käyttäen lainausmerkkejä.

Poissa Samone

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 405
  • Peukkuja: 4
Vs: Uusi C5,ei enää kaasunestejousitusta?
« Vastaus #224 : Huhtikuu 15, 2017, 14:04:49 »
On kyllä tyylikkään ja laadukkaan näköinen.