Kirjoittaja Aihe: DS5 kokemuksia  (Luettu 48586 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MartyMcFly

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 369
  • Peukkuja: 1
  • Sukupuoli: Mies
Vs: DS5 kokemuksia
« Vastaus #50 : Maaliskuu 18, 2013, 18:46:51 »
^Olen muuten Huikon kanssa ihan samaa mieltä tuosta autosta. Mutta hienohan se on.
Nyk. Fiat 500 Lounge 1.3 Multijet -08 & Peugeot 5008 HDi 163 Sport A -11

www.citroen-foorumi.com  *  www.autostadium.fi  *  www.peugeot-foorumi.com  *

Poissa Zalama

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 27
  • Peukkuja: 0
Vs: DS5 kokemuksia
« Vastaus #51 : Maaliskuu 19, 2013, 07:48:01 »
Joo, tuli ajettua tuo, oli vissiin so chic sportti.
Rengasmelu, takapää kuin eri autosta verrattuna etupään jousitukseen, ei taida meille tulla.
Ensimäisessä huollossa laittoivat jotain kumeja tuonne jousitukseen, alustan kolina hävisi lähes olemattomiin. Rengasmelukin ehkä vaimeni hiukan. Tuo kannattaa vaatia huollossa, jos eivät tee vapaaehtoisesti.

Poissa MartyMcFly

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 369
  • Peukkuja: 1
  • Sukupuoli: Mies
Vs: DS5 kokemuksia
« Vastaus #52 : Maaliskuu 19, 2013, 07:53:32 »
Tiedätkö tarkemmin mistä kumeista on kysymys, lukeeko kuitissa? Ja laittoivatko uusia/lisää vai vaihtoivatko jo olemassaolevia?
Nyk. Fiat 500 Lounge 1.3 Multijet -08 & Peugeot 5008 HDi 163 Sport A -11

www.citroen-foorumi.com  *  www.autostadium.fi  *  www.peugeot-foorumi.com  *

Poissa Zalama

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 27
  • Peukkuja: 0
Vs: DS5 kokemuksia
« Vastaus #53 : Maaliskuu 19, 2013, 07:56:12 »
En muista enää, kun oli syksyllä huollossa. Puhuivat muistaakseni kampanjakorjauksesta, eli pitäisi tulla kyllä kaikkiin autoihin.
Kumit tuli joko jousien alle tai jonnekkin pyöränripustuksiin.

Poissa Vauhti

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 6
  • Peukkuja: 0
Vs: DS5 kokemuksia
« Vastaus #54 : Elokuu 15, 2013, 19:58:46 »
Minulle kerrottiin, että etujousien yläpään ns. jousikuppi vaihdettiin kokonaan uuteen parannettuun versioon.
Mersuja olen nyt myös katsellut, kävin ajamassakin CLS mallia jossa oli ilmajouset ja olihan se pehmeätä menoa comfort asetuksilla, mutta muuten en sitten oikein tykännytkään, aika persoonaton verratuna DS5:een. Ensi viikolla on tulossa C5 HDi 204 Exclusive Automaatti koeajoon ja tietenkin kaasunestejousituksella, saas nähdä täytyykö vaihtaa.

Poissa Pasi A S

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 105
  • Peukkuja: 4
Vs: DS5 kokemuksia
« Vastaus #55 : Elokuu 15, 2013, 21:26:12 »
Nuo matalaprofiiliset (235/45/18)renkaat näemmä vaatii aika kovat paineet;
Tässä omia testauksia:
Etu2,5 / taka2,2 (suositus), aika ok ajettava , hiukan vetelee urissa, hiukka raskas ja pienet montut tuntuvat ratissa ihan hitaassa vauhdissa, p

Etu2,3 / taka2,0, uraherkkä, ei kulje suoraan, kaamea ajettava, ei mitään positiivista.

Etu 3,0/taka2,7, todella positiivinen yllätys ajettavuuteen, uraherkkyys lähes olematon,  tuntuu jopa hiljaisemmalta, kulkee suoraan. Paras yhdistelmä tähän mennessä.

Huomenna kylmästi tosi kovat paineet 3,2/2,9 ja testi jatkuu...
Tässä autossa noilla regaspaineilla tuntuu olevan tavallistakin suurempi merkitys.

pösö 3008,2.0HDi,renkaat 17" 225/55 vakio kokona,kuskin ovessa takarenkaiden painesuositus 3.0 bar

Poissa PataS

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 5
  • Peukkuja: 0
  • Sukupuoli: Mies
Vs: DS5 kokemuksia
« Vastaus #56 : Elokuu 09, 2014, 14:59:35 »
Tuli ostettua DS5. Pääsyy kyllä tuo muotoilu, ja hyvät varusteet; So Chic, metalliväri, nahkasisustus, navi, tutkat etu/taka ja perutuuskamera. Vaimo kuin paljon lyhyempi niin tuo muistipaikat kuskin penkinsäätöihn on must. Kaikin puolin tyytyväinen, mutta kuten moni jo tällä palstalla todennut, on alusta kova, ainakin noilla 235/45-18 renkailla. Eikä nuo Continental ContiSportContact3 renkaat liene hiljaisimmasta päästä. Olisivat saaneet säätää jousitusta, ei olis suoraan tarvinnut kopsata Pösö 5008:sta. Ja terävissä töyssyissä aika kolaus. Syksyllä nähdään paljonko mukavampi 17-tuuman kitkoilla. Mutta kokonaisuus hieno, eikä tule vastaan kovin usein :-)

Niin, ja tuo TH156 bensaturbo on yllättävän pirteä, ja sopii hyvin yhteen Aisinin automaatin kanssa. kulutus n. 7.5 k/100km
DS5 So Chic THP156

Poissa Valvoline

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 154
  • Peukkuja: 2
  • ex: DS5 156thp so chic Aut -12
Vs: DS5 kokemuksia
« Vastaus #57 : Lokakuu 04, 2014, 13:09:34 »
Tuli ostettua DS5. Pääsyy kyllä tuo muotoilu, ja hyvät varusteet; So Chic, metalliväri, nahkasisustus, navi, tutkat etu/taka ja perutuuskamera. Vaimo kuin paljon lyhyempi niin tuo muistipaikat kuskin penkinsäätöihn on must. Kaikin puolin tyytyväinen, mutta kuten moni jo tällä palstalla todennut, on alusta kova, ainakin noilla 235/45-18 renkailla. Eikä nuo Continental ContiSportContact3 renkaat liene hiljaisimmasta päästä. Olisivat saaneet säätää jousitusta, ei olis suoraan tarvinnut kopsata Pösö 5008:sta. Ja terävissä töyssyissä aika kolaus. Syksyllä nähdään paljonko mukavampi 17-tuuman kitkoilla. Mutta kokonaisuus hieno, eikä tule vastaan kovin usein :-)

Niin, ja tuo TH156 bensaturbo on yllättävän pirteä, ja sopii hyvin yhteen Aisinin automaatin kanssa. kulutus n. 7.5 k/100km

Täytyy tunnustaa että itselläkin suurimmat syyt ostamiselle oli samat kuin PataS:llä (varusteetkin suht samat) :)
Mielestäni jousitus on mainettaan parempi (edellisissä hydesitikoissa kyllä 8x parempi), mutta kun vertaa rautajousisiin niin en huomaa eroa esim. 300-sarjan bemareihin tai vw golfiin nähden. Miksi niitä ei haukuta kaikissa testeissä?

Ajoasento ja varustelu ovat erinomaiset, erityisesti avaimeton toiminta on yllättänyt tomivuudellaan ainakin näin ennen talvikelejä.

Poissa MartyMcFly

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 369
  • Peukkuja: 1
  • Sukupuoli: Mies
Vs: DS5 kokemuksia
« Vastaus #58 : Lokakuu 04, 2014, 13:35:40 »
...Olisivat saaneet säätää jousitusta, ei olis suoraan tarvinnut kopsata Pösö 5008:sta. Ja terävissä töyssyissä aika kolaus...

...Mielestäni jousitus on mainettaan parempi (edellisissä hydesitikoissa kyllä 8x parempi), mutta kun vertaa rautajousisiin niin en huomaa eroa esim. 300-sarjan bemareihin tai vw golfiin nähden. Miksi niitä ei haukuta kaikissa testeissä?...
Jeps, aavistuksen turhan kovan alustan tähän laittoivat, ja jo toisen 5008:n omistajana täytyy todeta että tiettyjä yhtäläisyyksiä näissä alustoissa on poikittaissaumojen kolahduksista lähtien.

Golfia ei hakuta siksi, että sen alusta ja jousitus nykyään oikeasti on mukava ja äänetön, ja saksalaisesti näennäisestä jäykkyydestään huolimatta pehmeämpi ja paremmin toimiva kuin esim. 5008:ssa. Tämä ei johdu niinkään siitä, että Golf olisi vuosien muuttunut pehmeämmäksi (paremmaksi toki verrattuna muutaman sukupolven takaisiin malleihin) vaan siitä, että PSA ja etenkin Peugeot on lähtenyt muuttamaan muutamien mallien kohdalla alustojaan saksalaisempaan eli aikaisempaa kovempaan suuntaan siinä mielestäni hieman epäonnistuen. Uuden 308:n ja uuden EMP2 alustan myötä ollaan ilmeisesti taas kuitekinn oikeilla jäljillä ja huomattava mukavuus on tullut takaisin osaksi Peugeot-ajokokemusta.

Sori että meni vähän OT:ksi, ja palataan aiheeseen: DS5:t alkavat osin olla käytettynä järkevissä hinnoissa, josta josta syystä mallin kiinnostavuus on omissa silmissä kasvanut huimasti. Olen jo alkanutkin aivopestä vaimoa asian tiimoilta, ja ideana olisi jossain vaiheessa päivittää kakkosautomme eli pikkuruinen Fiat 500:n isommaksi ja automaattivaihteiseksi. DS5:n huipputyylikkäänä ja persoonallisena alkaa hivuttautua listalla kohti kärkeä, jonka piikkipaikkaa pitää (vielä) tällä hetkllä Saksasta tuotava MB CLS 320/350 CDI eli neliovinen coupe V6 dieselillä. Mutta se pohdinta on sitten kokonaan toinen juttu ja toiseen ketjuun kuuluva.
Nyk. Fiat 500 Lounge 1.3 Multijet -08 & Peugeot 5008 HDi 163 Sport A -11

www.citroen-foorumi.com  *  www.autostadium.fi  *  www.peugeot-foorumi.com  *

Poissa tcane

  • "C2"
  • **
  • Viestejä: 88
  • Peukkuja: 2
  • Sukupuoli: Mies
Vs: DS5 kokemuksia
« Vastaus #59 : Lokakuu 10, 2014, 12:59:08 »
Alkaa kohta tulemaan vuosi täyteen ja 35tkm mittarissa, ajot on selkeästi takavuosista vähentyneet mutta se ei ole auton syy koska kyllähän tuollakin tiellä viihtyy. e-HDI:n robottiin olen tottunut ja tykästynytkin siihen että ei luista kuten oikea momentinmuunninautomaatti mutta koneen voimien vähyys edelleen välillä aiheuttaa tuskastumista. Sekin on tosin oma valinta, rahalla olisi saanut enemmän potkua mutta pidin hyppäystä HDI163:een suhteettomana.

Tuulilaseja on mennyt jo kaksi eli hieman ollut huonoa tuuria kiveniskujen kanssa. Ainoa varsinainen vika oli kuskin penkin selkänojan valuminen itsekseen makaavampaan asentoon, kallistusmekanismin itsepidätys ei pitänyt. Vähän tuollainen 1970-luvun autojen vaiva 2010-luvulla! Selkänojan runko vaihdettiin takuuna eikä muita vikoja ole ollut.

Vaihtoehtoina minulla oli V60 ja 3-sarjan farkku bemu mutta tässähän on isompi tavaratila, tosin isommalla nostokynnyksellä. Ja muotoilu omassa sarjassaan, nyt esim. V60 tuntuisi äärimmäisen tylsältä ja ”harmaalta” vaihtoehdolta vaikka kuinka sen skandinaavista muotokieltä olisi kehuttu ja joku VW olisi jo täysin mahdoton ajatus. Kun tähän vaan saisi kunnon jousituksen niin seuraava kulkine sitten joskus olisi varmaan se tulossa oleva HDI180, onneksi ei tarvitse asiaa vielä miettiä.
ex-DS5-C5X7-C3Picasso-C3Pluriel-C3

Poissa Valvoline

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 154
  • Peukkuja: 2
  • ex: DS5 156thp so chic Aut -12
Vs: DS5 kokemuksia
« Vastaus #60 : Lokakuu 17, 2014, 22:26:57 »
Kun tähän vaan saisi kunnon jousituksen niin seuraava kulkine sitten joskus olisi varmaan se tulossa oleva HDI180, onneksi ei tarvitse asiaa vielä miettiä.
..vaan jos haluat miettiä niin nyt se näyttäisi olevan mahdollista, nimittäin citikan sivuille on hinnastoon päivittynyt noi 180 heppaset blueHDI -mallit.. ja ehkä isompana yllätyksenä kaikki bensamallit loistavat poissaolollaan! (vai päivittävätkö sivuja vaiheittain..)

Hybridissä on tietojen mukaan edelleen vanha dieselversio..

Poissa Valvoline

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 154
  • Peukkuja: 2
  • ex: DS5 156thp so chic Aut -12
Vs: DS5 kokemuksia
« Vastaus #61 : Marraskuu 02, 2014, 21:35:58 »
Kirjoitetaanpa kokemuksia näin tuhannen kilometrin ajon jälkeen (so chic 156thp)..
+Muotoilua tulee ihailtua niin ulkoa kuin sisältä päivittäin :)
+Tavaratilan koko on yllättänyt positiivisesti, toimii hyvin näin lapsiperheelläkin.
+moottori ja vaihteisto pelaavat erinomaisesti yhteen, joskin tuo pitää pientä silmässä yllättävän kiihdytyksen jälkeen melko pitkään, normaalisti ajettaessa hienostunut ja responsiivinen fiilis säilyy kokoajan.
- janoinen, mutta tunnustan että kaasujalka on alkuhuuman vuoksi raskas. Kulutus samaa luokkaa kuin 2.0 farkku c5:llä, jossa 4-vaihteinen automaatti.
- takakontin avausnapin valo saisi jäädä hetkeksi palamaan auton sammuttamisen jälkeen. Syyspimeässä vaikea löytää.
- kun soittaa bluetoothin kautta musaa (wp8.1 + spotify), skippaa musiikki kerran jokaisen kappaleen alussa. Kappaleen nimi ei näy auton näytössä ja kun yritän vaihtaa kappaletta auton napeista, ei se mene ainakaan jonon seuraavaan kappaleeseen (yleensä siirtyy soittamaan jotain huonoa saksankielistä musiikkia  ???).
- kromattu pakoputken ympärys nokeentuu, vain nokea - ei mitään öljyistä tai muutenkaan märkää,  (onkohan tämä merkki jostain vakavasta?)

Poissa Vauhti

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 6
  • Peukkuja: 0
Vs: DS5 kokemuksia
« Vastaus #62 : Joulukuu 11, 2014, 08:08:44 »
Minulle kerrottiin, että etujousien yläpään ns. jousikuppi vaihdettiin kokonaan uuteen parannettuun versioon.
Mersuja olen nyt myös katsellut, kävin ajamassakin CLS mallia jossa oli ilmajouset ja olihan se pehmeätä menoa comfort asetuksilla, mutta muuten en sitten oikein tykännytkään, aika persoonaton verratuna DS5:een. Ensi viikolla on tulossa C5 HDi 204 Exclusive Automaatti koeajoon ja tietenkin kaasunestejousituksella, saas nähdä täytyykö vaihtaa.
Maaliskuussa DS5 täyttää kolme vuotta ja kilometrejä n: 38 000 ja olen noihin DS5:n rautajousiin jo niin kyllästynyt, että kävin tilaamassa uuden C Mersun ilmajousilla :).
Talvella tosin noilla 17" renkailla huomattavasti mukavampi ajaa, mutta silti turhan kova, eikä automaatti laatikkokaan ihan parhaita pisteitä saa, varsinkin verrattuna Mersuun ja etenkin Bemarin 8-vaihteiseen versioon. No pitkä aika on autoa odottaa, saan Mersun vasta maaliskuun lopulla.

Poissa Valvoline

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 154
  • Peukkuja: 2
  • ex: DS5 156thp so chic Aut -12
Vs: DS5 kokemuksia
« Vastaus #63 : Joulukuu 24, 2014, 14:03:37 »
Lisätään kokemuksia:
+ / - vaihteisto/moottori pelaavat hyvin yhteen.. mutta kylmänä vaihto pakilta ykköselle on hitaampi kuin AL4:llä.
+ / - autossa on kauniita muotoja.. jotka ovat liikaa joillekin autopesuille.
+ perus stereoiden äänenlaatu yllättävän hyvä erityisesti bluetoothin tai auxin kautta.
- ovien kynnykset keräävät hurjan määrän likaa joka ei lähde pesussa
* näyttäisi siltä että pahimmilla pakkasilla takakontin avaaminen voi olla haasteellista, vaikka ainakin vielä onnistunut. Koputtaa puuta.

Poissa Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 472
  • Peukkuja: 19
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: DS5 kokemuksia
« Vastaus #64 : Helmikuu 21, 2015, 22:35:03 »
Kannattaa nyt todellakin käydä koeajamassa uudistunutta DS5:sta koska jousitusta on todellakin pehmennetty. Ei se tietenkään kaasunestejousitetulle pärjää mutta useimmille muille helpostikin. Itse ajoin BlueHDi-automatic -mallia (So Chic -varustetasolla) joka oli juuri tullut lehdistöautotehtävistä.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 22, 2015, 08:28:31 kirjoittanut Zego »

Poissa Jarppa

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 509
  • Peukkuja: 3
Vs: DS5 kokemuksia
« Vastaus #65 : Helmikuu 22, 2015, 02:28:24 »
Koskeeko alustan pehmennys kaikkia malleja vai ainoastaan Hdi 163:sta?

Poissa Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 472
  • Peukkuja: 19
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: DS5 kokemuksia
« Vastaus #66 : Helmikuu 22, 2015, 08:30:18 »
Toivon että koskee kaikkia ja kokemusta voin kertoa että moottori/vaihteisto -yhdistelmä vaikuttaa aina toimintaan, eli en tiedä miten hyvin toimii muuta kuin tällaisella kokoonapanolla.

Lisäys: Tälla autoyksilöllä taisin itsekin ajaa? http://erikoissanomat.fi/auto-kuin-veistos-citroen-ds5-bluehdi-so-chic-aut/
"Koska jousitus on mukavuuspainotteinen ja moottori hyvin voimakas, niin pientä hintaa pitää maksaa kiihdyttäessä tuntuvasta pienestä vetelystä. Talvirenkailla tosin on aina vaikutuksensa tähän asiaan, kesärenkailla ranskatar kiihtyy varmasti suorempaan."
Vetelyä en itse huomannut.

http://www.motorverso.com/portfolio-items/citroen-ds5-dsport-bluehdi-180-review/
http://www.dieselcarmagazine.co.uk/reviews/citroen/60-seconds-on-test-report-citroen-ds5-dsport-bluehdi-180-automatic/
"And so while many of the car’s critics expected a magic-carpet-like ride, similar to the C5, they were left bitterly disappointed by a harsh un-Citroën-like set-up. So much so, the company’s engineers have been forced back to the drawing board to review the set-up, and we are pleased to report success."
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 22, 2015, 13:05:23 kirjoittanut Zego »

Poissa Jarppa

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 509
  • Peukkuja: 3
Vs: DS5 kokemuksia
« Vastaus #67 : Helmikuu 25, 2015, 19:21:08 »
Onko kukaan koettanut pehmentää alustaa erilaisilla rengastuksilla, ajatuksena, lisää kumia, lisää joustoa..?

Poissa Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 472
  • Peukkuja: 19
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: DS5 kokemuksia
« Vastaus #68 : Helmikuu 25, 2015, 19:32:48 »
En usko tuollaiseen, ei maksa vaivaa mutta on oma mielipide. Toki jos 18" menee 16" niin huomaa jotain mutten tiedä paraneeko jousitustuntuma oikeasti yhtään vaan muuttuuko ainoastaan entistä pomppivammaksi? Kiva tietty kuulla jos joku kokeillut! :)

Poissa JPL

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 664
  • Peukkuja: 8
Vs: DS5 kokemuksia
« Vastaus #69 : Helmikuu 25, 2015, 20:34:24 »
Täytyy käydä kokeilemassa DS5, niin saa tuntumaa "vähemmän" epämukavaan alustaan (vertaaaminen ref. 407 3.0 V6 Konin FSD-iskareilla).


Maaliskuussa DS5 täyttää kolme vuotta ja kilometrejä n: 38 000 ja olen noihin DS5:n rautajousiin jo niin kyllästynyt, että kävin tilaamassa uuden C Mersun ilmajousilla :).


Onnittelut valinnasta, johtotähteä kannattaa odottaa. Kuulisimme foorumilla ensituntumat ajosta, vaikka Mece-foorumi voi haukata sen jälkeen  :).

Poissa Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 472
  • Peukkuja: 19
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: DS5 kokemuksia
« Vastaus #70 : Helmikuu 25, 2015, 20:55:48 »
"Uudelleenviritettyllä alustalla" olevia DS5:ia ei varmaan Suomessa vielä kovin montaa ole?

Poissa Jarppa

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 509
  • Peukkuja: 3
Vs: DS5 kokemuksia
« Vastaus #71 : Helmikuu 26, 2015, 09:48:25 »
Jooo...ja hinnathan uutena hipoo taivaita...

Poissa Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 472
  • Peukkuja: 19
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: DS5 kokemuksia
« Vastaus #72 : Helmikuu 26, 2015, 15:44:06 »
Tosin nehän laskivat aika rajustikin kun uudet moottorit saapuivat (mietin 2l automaattia)...

Poissa Zalama

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 27
  • Peukkuja: 0
Vs: DS5 kokemuksia
« Vastaus #73 : Helmikuu 27, 2015, 08:49:49 »
Tulipa laitettua tilaukseen tuo faceliftattu Ds5. Kävin koeajamassa tuon "pehmennetyn" alustan ja kokemus oli positiivinen. Tosin alla oli 17 tuuman 225 / 50 talvirenkaat. Saa nähdä millainen jyrä se on 18 tuuman 245/45 kumeilla. Nykyisessä Ds5:ssä piti vaihtaa kesäpyörät 17 tuumaisiin ja kapeampiin, kun ajaminen oli ihan mahdotonta.
Arvioitu saapumisaika 05/15

Poissa hyper

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 000
  • Peukkuja: 10
  • ex: C5-II 2.0i Break
Vs: DS5 kokemuksia
« Vastaus #74 : Helmikuu 27, 2015, 09:00:11 »
Tulipa laitettua tilaukseen tuo faceliftattu Ds5. Kävin koeajamassa tuon "pehmennetyn" alustan ja kokemus oli positiivinen. Tosin alla oli 17 tuuman 225 / 50 talvirenkaat. Saa nähdä millainen jyrä se on 18 tuuman 245/45 kumeilla. Nykyisessä Ds5:ssä piti vaihtaa kesäpyörät 17 tuumaisiin ja kapeampiin, kun ajaminen oli ihan mahdotonta.
Arvioitu saapumisaika 05/15

Eikö sitä saa tilattua valmiiksi kunnon renkailla, kun uuden ostaa? Ei tarvitse sitten kokeilla millainen jyrä on...

(oi niitä aikoja kun oli VW ja siinä 80-profiiliset renkaat)
Nykyinen kulkuneuvo: Honda CR-V Ex: Citroen C5-II Break