Oi ihana ranskatar ja sähkövika, mikäs sen ihanempaa. <3
Tarinaa:
Normi startti
Ajoin
Mittaristo sammui
Sammutin
Ei käynnistynyt
Konepelti auki, ihmettelyä, konetilan sulakkeet kunnossa
Kuskin jalkatilan sulakekotelo, F2 palanut
Uusi F2
Käynnistyy, ja polttaa F2:en
Ei käynnisty ellei vaihda F2:sta
Myös konetilasta tuli aavistus sinistä savua (kuskin paikalta katsoen koneen vasemmasta etukulmasta) ja haisee kärähtäneeltä sähköltä, eli selkeesti siin jossain on oikosulku?
Uusi F2
Käynnistyy, ja polttaa F2:en
Ajoin pitemmän matkan (oli pakko...)
Sammutin
Nyt käynnistyy, vaikka F2 on palanut, mutta mittaristo ei edelleenkään toimi
F2 on 5A ja jännite tulee virtalukosta ja suojaa omistajan käsikirjan mukaan:
-Nopeusanturi
-Jäähdytinnesteen tasoanturi
(-Automaatin aluevalitsimen asteikon valon(, ei oo automaatti))
-Mittaristo
-Moottorin kuumenemisen varoitusvalo
-Katalyasaattorin kuumenemisen varoitusvalo
-Diagnosointipistoke
-Ajovalomuisti
Sen lisäksi Haynesin mukaan:
(-Ilmastointi, ei ole)
-Central protection unit
-Heater blower
Mitenköhän tota lähtis penkomaan?