Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 9 [10]
91
C4,DS4 ja C4 Cactus / Vs: C4 ilmastointi, kompura ei käy
« Uusin viesti kirjoittanut Jupex Huhtikuu 20, 2018, 10:40:22 »
Mulla ja ilmastointi mykkänä. Aineet ok.
Ilmastointi satunnaisesti, eli vika jäänee kompuraan.

Mitä eroa näillä osilla?

http://m.mister-auto.ie/en/compressor/citroen-c4-i-lc-2-0-hdi-136hp_v18338_g447.html
92
C5 I ja C5 II / Vs: etuoven tiiviste
« Uusin viesti kirjoittanut waltsu Huhtikuu 20, 2018, 10:39:07 »
kiitos täytyypi tilata sieltä. Itse etsin vaan en löytänyt ::)
93
C5 III ja DS5 / Vs: Continental ContiSilent
« Uusin viesti kirjoittanut peltsi Huhtikuu 20, 2018, 09:41:42 »
Rengashankinnat edessä. Minkälaiset kokemukset olivat noista Conti Silent-renkaista kokonaisuutena? Kesto, ajo-ominaisuudet, etc.
 
Onko kellään mahdollisesti kokemusta, yltääkö 16 tuumaa ja 225/60 GoodYear Efficientgrip Perf (tms sisämelultaan vastaava) lähellekään tuota Conti Silent-rengasta (225/55 R17) sisämelun osalta?

Omassa kulkineessa tuntuu olevan suurin häiriön lähde rengasmelu 50-130Hz alueella. CarAndDriver testaili ilmeisesti Tesla Model S:ssä jotain Conti Silent-rengasta ja päätyi siihen, että vaimennus on merkittävä puolen oktaavin alueella jossain tuolla 170-230Hz alueella. Muulla alueella eri nopeuksilla päästiin keskimäärin 1 dB:n vaimennukseen. Tosin noihin tuloksiin vaikuttaa merkittävästi myös auto, mikä tässä tapauksessa lienee jo aika hyvin vaimennettu.
94
C5 I ja C5 II / Vs: Mikä piirre/"ominaisuus" autossasi ärsyttää? Ja mikä vastaavasti on hyvää?
« Uusin viesti kirjoittanut Mti Huhtikuu 20, 2018, 09:24:36 »
Aikaisemmassa C5 I:ssa oli Michelinin ES:t pari sarjaa ainakin. Talvirenkaina Hakkapeliitta 4:sta ja Continentaliakin jossain välissä. Nykyisessä C5 II:ssa on tällä hetkellä Sava Intensa UHP 215/55 (GY:n halpamerkki), talvirenkaina Hakkapeliitta 7. Aikaisemmin Falken ZE914 205/60 ja sitä ennen jokin muu (Nexen?), kun auton liikkeestä ostin.

Nykyisin olen pitäytynyt näissä keskisarjan renkaissa, kun noiden "premiumien" premiumi ei näy muutoin kuin hinnassa.
95
C4,DS4 ja C4 Cactus / Vs: C4 HDi 1,6 vm 2009 mahdollinen suuttimen yhden reiän tukos ?
« Uusin viesti kirjoittanut kaselin Huhtikuu 20, 2018, 09:18:44 »
Ja tarvikeliikkeestä saa uuden ainakin pestyn edullisemmin. Toi diisselilaitehuolto on iankaiken ollu tosi
Hintavaa, eikä se tähtitiedettä kummempaa oo mutta tarvii kyllä kalliita laitteita ja puhtaus on nro1.

Autodoc esim Bosch 198€ vanha vaihdossa
Mister auto 184,90€ alkaen
Noi HU moottoriin ei nokiloukkua
Ebay huolletut raportilla 99€ jne
96
C5 III ja DS5 / Vs: Kokemuksia uudesta C5 III mallista
« Uusin viesti kirjoittanut HiTec Huhtikuu 20, 2018, 08:56:21 »
Kuka piru nämä helposti kuluvat koiranluut keksi ?

Js C5 III noita luita on jopa 4 kpl ;D Näistäkin ne etupään luut on hieman erikoisemmat, sillä luun yläpultti on varsin pitkä ja toimii samalla iskarin alapään pulttina, ynnä luun päiden kiinnityspultit ovat 90ast kulmassa keskenään => nämä luut ovat siis erilaiset auton eri puolilla ::)

97
C4,DS4 ja C4 Cactus / Vs: C4 Picasso / Grand C4 Picasso - Käytetyn hankkiminen
« Uusin viesti kirjoittanut Ipu Huhtikuu 20, 2018, 08:38:09 »
Terve kaikille, uusi tyyppi foorumilla huutelee. En löytänyt nopeella vilkaisulla joten pitää kysellä.. Olen ajanut tässä vuoden verran ensimmäiselä Sitikallani, -07 Xsara Picassolla 1,8 bensakoneella , n. 10 000 km enkä ole tarvinnut muuta tehdä sinä aikana  sille kuin vaihtaa puoli tusinaa polttimoa ja säädättää jarruja sekä  katsastaa. Jäi kovin hyvä käsitys ja tulikin mieleeni että jospa C4 Picassoa katselisi, jotain noin - 2009 - 2012 vuotisia. Mikä on yleinen konsensus, onko Vti 120 1,6 bensakone kuinka mopo ja kumpaa yleisesti pidetään parempana, sitä vai 1,8 bensakonetta? Ja se vaihteistokin.. Manuaalissa on vähemmän hajoavaa mutta mites se "oikea", nelivaihteinen automaatti? Robottivaihteistosta kokemusta ei ole laisinkaan, mutta se kai optimoi kulutuksen mahdollisimman pieneksi.. Neuvot tarpeen!
98
C5 I ja C5 II / Vs: C5 jäykkä käsijarru
« Uusin viesti kirjoittanut apaija Huhtikuu 20, 2018, 08:15:03 »
Se putki on aika vahvaa ainetta eikä kulu. Niitä kahvan päähän tulevia lukituspaloja saa erikseen joten ota putki pois ja poraa vaikka se muovi sieltä päästä. uudesta vaijerista näkee kuinka vähän sitä siellä on.

Ari
99
Mti, mitä renkaita? Onko Mich. ES, GY:n effit, tai muita merkkirenkaita, niitä pienivastuksisia. Olihan omassa alkuunsa Imperialit ja oli hiljainen, vanhoillakin kumeilla.
100
C4,DS4 ja C4 Cactus / Vs: C4 HDi 1,6 vm 2009 mahdollinen suuttimen yhden reiän tukos ?
« Uusin viesti kirjoittanut eju Huhtikuu 20, 2018, 07:23:52 »
Arvokasta on suuttimen huolto Suomessa !

" Ohivuoto mittauksen ohje arvo kyseisille suuttimille on 40ml / 3min.
Se, että suutin kärjessä olisi reikätukossa ei vaikuta merkittävästä ohivuotoon.
Ohivuodon aiheuttaa viallinen korkeapainetiiviste tai viallinen venttiili suuttimen sisällä.
Suuttimen kunnostus ilman venttiiliiä n.180-220€/kpl ja venttiilillä 280-320€/kpl. "
Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 9 [10]