Terve!
Muutamia ihmetyttäviä seikkoja (en ole ennen omistanut näin nykyaikaista autoa, joten hienouksista osan sielunelämä ei ole tuttua):
- ilmastoinnin kondenssivesi - tuleeko se auton alle pelkääjän puolen etupyörän takaa jonkin verran kohti vaihdekeppiä -tienoolta? Siihen ainakin lätäkköä välillä kehittää, ja itse asiassa pieni vana usein johtaa parkkeerauspaikalle - taitaa jotakin hölvähtää, kun jarruttelee paikoittaakseen? Ihan vedeltä se litku tuntuu ja tuoksuu.
- takajousitus - nyt vähän aikaa sitten olen havainnut, että perä yleensä nytkähtää johonkin suuntaan, kun auton on aamulla käynnistänyt ja käsijarrun irrottanut (ensimmäisinä kuukausina en kiinnittänyt huomiota - liittyyköhän tuohon käsijarruun? Onko taka-akseli samaan tapaan nivelöity kuin 405:ssa, jossa käsijarrun vapautus saattoi aiheuttaa aikamoisen nytkähdyksen ainakin kun laski auton tunkilta takaisin maahan renkaita vaihdettaessa). Tekeekö yleensäkin tuollaista, vai onko paineenvarauspuolessa jotakin väsymistä?
- ESP-varoitusvalo - nyt on parin viime päivän aikana muutaman kerran syttynyt virtoja kytkettäessä - sammuu kyllä muiden mukana hetken päästä. aiemmin olen kerran nähnyt sen palavan puolen vuoden aikana. Autossa (C5 SX 1.8 Break - 01) ei ole kyllä mitään nappulaa ESPille, eli voiko silloin olla ESPiäkään (en oikein ESPiäkään tunne)? Asia ei oikein aukea ohjekirjaa lukemalla, eikä Vehostakaan ole tullut mitään järkevää vastausta, että palaako varoitusvaloista riittävä määrä startin yhteydessä...huollettu on kyllä kerran omistusaikana ja ilmaisessa kuntoitestissäkin käytetty...