Jos kyseessä on se imusarjan läppää kääntävä alipainekello 30cm pitkällä varrella niin sen irroitukseen saa varata jossain määrin hyviä hermoja ja näppäriä sormia.
Itse ruuvailin molemmat koneen suojapäreet, EGR:n putken irti imusarjasta+koneen takaa, ilmanputsarikotelon, välijäähylle menevän ahtoletkun, kannen päässä olevan anturikotelon kiinnityspulttien alta jonkun letkun/johtojen pidikeraudan niin sitten pääsi jotenkin käsiksi.
Toki kannattaa olla sitten myös hyvä torx-avain ettei vahingossakaan nuljauta niitä ruuvien kantoja, ruuvien takaisinlaitto uutta asentaessa onkin sitten oma taiteenlajinsa... 
Saiskos tuosta tangon oikeasta asennosta ja alipainekellosta kuvaa? Mulla samat antipöllö ym. herjat. Kun katson tankoa ennen auton käynnistystä niin se on tapissaan itseeni päin eli työntynyt eteenpäin niin paljon kun tulee. Kun auton starttaa niin ei se mulla mihinkään liiku ainakaan tyhjäkäynnillä. Pitääkö antaa hanaa että se liikkuu vai miten sen saa testattua.?
Sama vaiva vaan jatkuu. Antipollu ja esp/asr herja= tehot pois.
Nollasin vikakoodit ja testasin ajon jälkeen kun herjat pamahti taululle. Seutaavat löytys.
Jatkuva vika Turbon ylipaine ilmamäärä yli maksimimäärän.
Jatkuva vika Lämpötilan signaali katalysaattorin jäljessä(cata 2)
Jatkuva vika Moottorin vääntömomentti ei kuitattu
Jatkuva vika Moottorin väännön säätö
Siis täh? Onko käryä mikä näitä vois aiheuttaa?