Kirjoittaja Aihe: Xsara - Jarrulevyn vaihto  (Luettu 1412 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mushki

• Vieras
Xsara - Jarrulevyn vaihto
« : Marraskuu 10, 2008, 22:57:57 »
Dodii.. eli nytt pitäs saada minun Xsaraan uudet jarrulevyt eteen, auto on Citroen Xsara 1.6 2D Coupe -98 (se aito ja kaunis :D)
Olen katellu sitroen.fi stä jarrulevyjä mutta en ole vielä uskaltanut nappia painaa

XSARA ETUJARRULEVY 9.00- 1,4 ,1,6 1,9D,HDI 90 (BOSCH)
XSARA ETUJARRULEVY 1,4 , 1,6 1,9D ,2,0 HDI 90 BOSCH 283M
XSARA ETUJARRULEVY 266MM X 20,4 LUCAS-GIRLING

http://www.sitronen.fi/hinnasto2.htm

Eli sopiiko joku noista autooni ja onko noi miten surkeita ?
Jos tiedätte mistä saa parempaa hyvään hintaan niin pistäkää ihmeessä linkkiä minulle
Sitt vielä jos jaksatte vastata niin kertokaas osaako matti meikäläinen itse jarrulevyjä vaihtaa  :?

Kiitoksia etukäteen!!!

juhaetsaara

• Vieras
Vs: Xsara - Jarrulevyn vaihto
« Vastaus #1 : Marraskuu 11, 2008, 12:00:42 »
Mulla olis yks 98 TD:hen ostettu motonetin levy jouten.
Katoin motonetin listasta niin luulis käyvän , onhan sulla jäähdytetyt levyt tossa?
Näytti maksavan 24,90 niin saat 15 euroon jos ite haet... 
Asun Orimattilassa ja töissä käyn hesassa että sille välille kulkeutuu....

Soittele jos kiinnostaa...  0400-858482

viliwee

• Vieras
« Vastaus #2 : Marraskuu 22, 2008, 12:28:51 »

XSARA ETUJARRULEVY 9.00- 1,4 ,1,6 1,9D,HDI 90 (BOSCH)
XSARA ETUJARRULEVY 1,4 , 1,6 1,9D ,2,0 HDI 90 BOSCH 283M
XSARA ETUJARRULEVY 266MM X 20,4 LUCAS-GIRLING

http://www.sitronen.fi/hinnasto2.htm

Eli sopiiko joku noista autooni ja onko noi miten surkeita ?
Jos tiedätte mistä saa parempaa hyvään hintaan niin pistäkää ihmeessä linkkiä minulle
Sitt vielä jos jaksatte vastata niin kertokaas osaako matti meikäläinen itse jarrulevyjä vaihtaa  :?

Kiitoksia etukäteen!!!

Vaihtotyö ei sinänsä ole vaikea homma. Palat ja satula irti, jonka jälkeen levy on parilla thorxilla muistaakseni kiinni. Itseltä löytyy jotakin kuvia viime kesältä kyseisestä hommasta samanlaiseen vekottimeen.
Itse hain levyt ja palat edullisesti Kai Knuutila OY:stä Helsingin Malmilta. Ei vain näyttänyt enää firman nettisivut toimivan, joten lieneekö firma enää pystyssä.(?)

Kannattaa mitata sen vanhan jarrulevyn halkaisija niin tietää, minkä kokoiset levyt ostaa. Ja yleensä kannattaa vaihtaa jarrupalat samalla, ellei sitten ole ihan uudet. Jarrupaloja ostettaessa pitää tietää jarrusatulan merkki. Minulla ei sitä satulassa lukenut, joten selvitin asian soittamalla Veholle ja kysymällä asiaa. Veholla löytävät palojen lisäksi myös tuon oikean kokoisen jarrulevyn suoraan tietokoneelta rekisterinumerolla.
Tiedustelun jälkeen kannattaa ostaa varaosat jostain muualta Vehon kiskurihintojen vuoksi...

Poissa Sitikkapuoskari

• C8
  • Sukupuoli: Mies
    • http://www.automeca.fi/
« Vastaus #3 : Marraskuu 22, 2008, 14:05:31 »
Orkkis jarrut on Xsaraan kyllä melko edulliset....
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.