Itse huollatin ilmastoinnin (täyttöhuolto) noin kuukausi sitten ja hieman jäi sellainen maku, jotta kyllä siinä on kans bisnes, jossa ihmisiä jysäytetään... 90g oli kadonnut 5 vuodessa ja ilmastointi toimi aivan täydellisesti, eikä huollon jälkeenkään ollut mitään eroa... "Työ"määrä lähinnä nauratti sillä konehan sen "työn" tekee, asentajalta menee koko hommaan noin 2min. max

Hinta oli sinällään kohdalla Vianorissa oli joku tarjous 59€, mutta tais sekin mennä enemmän tai vähemmän hukkaan..... Mitä hajuhaittoihin tulee, niin joistain varosaliikkeissä myydään Forten desinfiointiaine, jolla saa pöpöt häviämään ja hajuhaitat pysyy poissa ainakin vuoden! Ei oo vaikee käyttää, eikä tarvi minkään vaahtojen kans pelleillä! Suosittelen! Samaan syssyyn kun vaihtaa vielä raitisilmasuodattimen niin ei pitäis olla mitään ylimääräisiä hajuja!
Itse olen silti sitä mieltä, jotta jos ilmastointi on tehokas ja pukkaa kylmää ja sitä käyttää tarpeeksi, niin ei kannata huollattaa kun max. 5 vuoden välein! Vuoden tai kahden välein se on lähinnä rahan tuhlausta! (oma mielipide)