Kirjoittaja Aihe: C5 - 2.2 HDI Autom. kulku ja kulutus?  (Luettu 14965 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Topelius

• Administrator
  • C4
  • Sukupuoli: Mies
Vs: C5 - 2.2 HDI Autom. kulku ja kulutus?
« Vastaus #175 : Kesäkuu 20, 2010, 22:10:48 »
Joo en meinaa vaihtaa koko systeemiä. Kokeilen jotenkin korjailla tuota niveltä. Olen liimannut jo nivelen kokoon, vielä vaan pitäisi keksiä jotain vahviketta nivelen ympärille että se pysyisi kasassa...

Jos ei onnistu niin sitten laitan vivun jotenkin jumiin pysyvästi :)
C5 2.2 hdi break at  -05, Opensuse 12.1 & Lxde

Poissa Kaizu

• C4
« Vastaus #176 : Kesäkuu 20, 2010, 22:25:52 »
Minä taas suosittelen ton systeemin korjaamista. Kuten aiemminkin olen sanonut, oli ero kuin yöllä ja päivällä rikkinäisenä ja "tulpattuna", mutta sama ero oli sitten vielä tulpatun ja toimivan välillä.

Poissa kimmoa

• C4
« Vastaus #177 : Kesäkuu 27, 2010, 21:15:06 »
Onkos tästä mitään uutta nyt pyhien ajalta? Itse tein kokeita juhannusmatkalla (Sievi-Kuopio-Jkl ja takaisin) ja sanoisin, että persdynolla auto toimii kaikkein parhaiten kun vipu on jumitettu auki-asentoon. Sen palauttaminen toimintaan ei ainakaan lisää tehoa. Kumma juttu, että toisessa autossa pelaa toisin.
Sitikka on kuin kondylooma: helppo saada, mahdoton päästä eroon.

Poissa Kaizu

• C4
« Vastaus #178 : Kesäkuu 27, 2010, 22:04:35 »
No perskules, täytyy kokeilla sitte itekin vielä magneetilla jumitella tuo vipu kunnolla. Mullahan oli siis vain letku tulpattuna ettei alipaine pääse karkuun jolloin tuo kalvorasia oli siis alipaineeton, eli vipu oli yläasennossa. Eikä se ainakaan paikoillaan mihinkään näyttänyt heilahtavan kierroksia antaessa vaikka imumäärä lisääntyi. Jos otti tuon muovisen pallonivelen irti niin lävähti ala-asentoon heti kun nosti kiekkoja.