"Onkohan kimmoa pa?"
Kyllä minä sen verran PA oon että en nykyisessä tilanteessa missään nimessä voisi käyttää 50000e:n arvosta rahaa autoon. Talo pitää saada maksettua. Sen 50000:n verran tuohon olisi käytettävä, että saisi V6-mallin ja se kulkee kait jo kunnolla. Luulen kyllä, että mielipiteen esittäjä ei ole tässä asiassa sen paremmassa tilanteessa kuin minäkään.
Toinen juttu on, että vaikka tuollainen rahamäärä olisikin käytettävissä, en missään nimessä käyttäisi sitä autoon, vaan esim. sijoitusasuntoon tms. Mutta nämä ovat arvostuskysymyksiä, en lähde niitä ruotimaan. Olempahan vaan tyytyväinen siitä että tuollainen 2500e:n auto antaa paremman ajonautinnon kuin 35000e:n auto. Ja jos päivässä voi säästää 35000e niin pääsee kyllä jo tuntipalkoille.

Mutta ainahan maailma on ollut täynnä ihmisiä, joilla on enemmän rahaa kuin aivoja. Siis tyyliin, perse kestää muttei ole päätä. Tästä osoituksena lukuisat katumaasturikuskit.
"Meni muuten puolet sovitusta koeajoajasta ajellen ympäriinsä, ennen kuin saatiin radio päälle vaikka sehän oli loppujenlopuksi aivan idioottimaisen yksinkertainen "
Onnea. Minä en saanut cruisea päälle koko koeajolla, vaan koko ajan herjasi, että cruise on pausella.

Paikallaan pysyvä ratin keskiö oli muuten aika hankala tottua.
Ehkäpä yksilö, jolla ajoin, oli huono. Autolla oli ajettu 800km joten kyllähän se siitä hieman vertyy. Hankala silti uskoa että se vertyisi sille tasolle, mitä olivat kaksi ajamaani vanhakoppaista C5:ttä samalla moottorilla. Ne tuntuivat suorastaan tuulennopeilta. Ja, kuten sanoin, pidin enemmän niiden ohjauksesta, koska ne olivat herkkiä eivätkä jääneet kaartamaan kurvin jälkeen.
Kyllähän uusi C5 silti on aika kovatasoinen vehje verrattuna melkein mihin tahansa uuteen autoon, mitä olen käynyt kokeilemassa. Bemari ja Mersu on kyllä koettamatta, mutta kaikki muut uudet, varsinkin sähkötehostimella varustetut, on tuntuneet lähinnä järkyttäviltä romuilta. Täytyy ihmetellä, miksi joku käyttää liki vastaavan määrän rahaa johonkin Audi A4:ään kun voisi ottaa myös C5:n. Ehkäpä jotkut tosiaan haluavat maksaa ylihintaa Skodasta.
Autot ovat vähän kuin viinit: vanha on parempaa.