Kirjoittaja Aihe: Xsara - Raitisilmasuodattimen vaihto?  (Luettu 1605 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

köykkä

• Vieras
Xsara - Raitisilmasuodattimen vaihto?
« : Maaliskuu 29, 2006, 22:41:16 »
kertokaa viisaammat mistä löytyy?

ratikka

• Vieras
Vs: Xsara - Raitisilmasuodattimen vaihto?
« Vastaus #1 : Maaliskuu 29, 2006, 23:31:52 »
apukuskin puolelta jalkatilan yläpuolelta. Älä vedä irti kuin kantta purkista. Ota itsesi päästä kiinni ja liuta irti.

köykkä

• Vieras
« Vastaus #2 : Maaliskuu 30, 2006, 13:53:58 »
sieltä olen etsinyt jo mutten nähnyt muuta ku piuhoja,pitää katella uudestaan

andre

• Vieras
« Vastaus #3 : Maaliskuu 30, 2006, 14:52:20 »
Kai sulla on ilmastointilaite Xsarassa? Vain sillä varustetuissa on raitisilmasuodatin.

Poissa make206

• C3
  • Sukupuoli: Mies
  • xsara 1,9 td sx 5d '98 R.I.P.
« Vastaus #4 : Maaliskuu 30, 2006, 15:48:06 »
Kai sulla on ilmastointilaite Xsarassa? Vain sillä varustetuissa on raitisilmasuodatin.
Mulla ei ole ilmastointia, mutta raitisilmasuodatin kyllä on. Pitäis asentaa tuo uus filtteri paikalleen kun alkaa pölyä olemaan.. :-\
Ja sellaisen mustan "laatikon" sisällä on suodatin, piti muistaakseni pari ruuvia aukaista.
Sympatia patongisti, Saabisti

andre

• Vieras
« Vastaus #5 : Maaliskuu 30, 2006, 15:51:24 »
Mulla ei ole ilmastointia, mutta raitisilmasuodatin kyllä on. Pitäis asentaa tuo uus filtteri paikalleen kun alkaa pölyä olemaan.. :-\
Ja sellaisen mustan "laatikon" sisällä on suodatin, piti muistaakseni pari ruuvia aukaista.

Hyvä kun tuli tuokin asia korjattua. Jostain vaan olen saanut sellaisen tiedon, että ainoastaan ilmastoiduissa olisi tuo suodatin.

kaasu

• Vieras
« Vastaus #6 : Huhtikuu 03, 2006, 11:47:39 »
Kyllä kaikissa Xsaroissa tuo raitisilmasuodatin on. 1.6 8v ilman ilmastointia se musta luukku oli parilla ruuvilla kiinni kun taas 2.0 hdi ilmastoinnin kera se luukku on liukuva malli ilman ruuveja. Ilmastoidun ja ei-ilmastoidun mallin suodattimet ovat hieman erikokoiset eli kannattaa olla tarkkana kun hakee varaosaa.

Poissa make206

• C3
  • Sukupuoli: Mies
  • xsara 1,9 td sx 5d '98 R.I.P.
« Vastaus #7 : Huhtikuu 03, 2006, 17:40:27 »
Omaani ei saanut siihen "hätään" tarvikefiltteriä, merkkiliikkeessä kustansi 41,40€.

Edit: nyt paikoillaan, oli kolmella ruuvilla laatikon kansi kiinni, siellä verhoilun alla.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 04, 2006, 18:20:07 kirjoittanut make206 »
Sympatia patongisti, Saabisti