Itse käytän uunossa (200tkm+) valvoline maxlifeä, tais olla just 10w-40, tarkoitettu "maailmantappiin" ajetuille koneille. Hyvin toimii, mutta käytännössä en juuri eroa huomannut mobilin 0w-40 öljyihin. molemmat kuitenkin tuossa sisällä pysyy... jotkut väittänyt että nakutukset laskee, minä en eroa kuule, ehkä uuno säksättää niin reippaasti että pieniä resonointieroja ei erota helpolla... rättärissä ymmärtäisin sen 2tkm vaihtovälin ihan vaan sen takia että auto seisoo paljon, mutta mikä hitto pistää vaihtamaan ne öljyt 5tkm välein perus perheautossa? korkeavireisessä koneessa tuon ymmärtäisin mutta kuulostaa ihan hukkahommilta näissä lahnoissa perheautoissa.. toisaalta, jokainen tyylillään. itse tosin ajan sen 60tkm vuodessa, ja autot tuntuu toimivan ihan 10-20tkm öljynvaihtovälillä, citikka saa uutta 20tkm välein, uuno 10tkm.
edit: toinen mitä en oikein ymmärrä on se että joillekin kelpaa vaan totalin huilet, koska se vaan on ainoaa ja parasta näihin chevronkeulaisiin, fanaattisuuttako?