Kirjoittaja Aihe: C6 kuvia  (Luettu 1697 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

André Citroën

• Vieras
C6 kuvia
« : Tammikuu 13, 2006, 11:26:50 »
Kieli on ihan väärä mutta kuvat ovat aitoja.  :wink:
http://totalcar.hu/tesztek/c6bem

Riussi

• Vieras
C6 kuvia
« Vastaus #1 : Tammikuu 13, 2006, 19:03:10 »
Jotenkin noi isommat C-sarjalaiset ei sykähdytä. C2, C3 ja C4 on mielestäni siistin näköisiä, isommat eivät (flame). C4:stäkin pidän paremmin vain 5-ovisesta mallista kun taas 3-ovinen on jotenkin ruma takaosasta.

André Citroën

• Vieras
C6 kuvia
« Vastaus #2 : Tammikuu 13, 2006, 19:21:43 »
Lainaus käyttäjältä: Riussi
C4:stäkin pidän paremmin vain 5-ovisesta mallista kun taas 3-ovinen on jotenkin ruma takaosasta.

Nyt täytyy olla eri mieltä kanssasi tuosta 3-ovisen C4:sen rumuudesta. Mielestäni se on paljon paremman näköinen kuin 5-ovinen.  :)
Mutta makuasioistahan ei pidä kiistellä.  :wink:

Poissa Toni B.

• Administrator
  • C5
  • Sukupuoli: Mies
    • http://blog.bergholm.net
C6 kuvia
« Vastaus #3 : Tammikuu 13, 2006, 19:48:50 »
Lainaus käyttäjältä: André Citroën

Nyt täytyy olla eri mieltä kanssasi tuosta 3-ovisen C4:sen rumuudesta. Mielestäni se on paljon paremman näköinen kuin 5-ovinen.  :)

Makuaisoista juuri pitää kiistellä ja kyllä tuo C4:n coupe vie kyllä pisteet kotio. (tosin ehkä hieman puolueellista) ;)

Riussi

• Vieras
C6 kuvia
« Vastaus #4 : Tammikuu 14, 2006, 00:24:11 »
Itse juurikin noihin uusiin pyöreisiin muotoihin mieltynyt.

Poissa Goya

• C4-isti
  • C3
  • C4 1,6i Berline Automatique Pack Vision 2008/3
Vs: C6 kuvia
« Vastaus #5 : Elokuu 22, 2008, 12:34:36 »
Lainaus käyttäjältä: André Citroën

Makuaisoista juuri pitää kiistellä ja kyllä tuo C4:n coupe vie kyllä pisteet kotio. (tosin ehkä hieman puolueellista) ;)

Kun oikein yllyttämällä yllytät ja suorastaan kehotatkin kiistelemään makuasioista, totean sitten, että taas minun mielestäni C4 Berlinellä on kauniimpi takamus kuin C4 Coupélla. Tiedä häntä sitten, jospa minäkin olisin tässä jotenkin puolueellinen...
Ma Citroën? Elle est magnifique!

Jeth

• Vieras
« Vastaus #6 : Elokuu 22, 2008, 16:51:37 »
Mutta oliko mitään järkeä nostaa vanhaa ketjua tuollaisen takia? Vielä offtopikkina :P

Poissa Sitikkapuoskari

• C8
    • http://www.automeca.fi/
« Vastaus #7 : Elokuu 22, 2008, 20:38:15 »
Mutta oliko mitään järkeä nostaa vanhaa ketjua tuollaisen takia? Vielä offtopikkina :P

Niinpä- itsekin tulin katsomaan C6 kuvia....
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.

Poissa peijoona

• C4
  • AR 156
« Vastaus #8 : Elokuu 23, 2008, 13:08:37 »
Linkataan tähän nyt sitten C6 kuvia, ettei kenenkään tarvitse pettyä :D

Poissa Goya

• C4-isti
  • C3
« Vastaus #9 : Elokuu 23, 2008, 16:47:58 »

Yllättävä reaktio... Mutta kun uutena foorumin jäsenenä en tunne teidän kuppikuntanne sisäisiä sääntöjä. Kai noita C6-kuvia voi katsoa minun tyhmästä töppäilystäni huolimatta?

Totean kuitenkin, että mielestäni nimenomaan C6 on komein Citroën.

SaPeKa

• Vieras
« Vastaus #10 : Elokuu 23, 2008, 22:25:27 »
^
"Kuppikunta"...   ;D Vanhan aiheen nosto aiheen vierestä menevällä kommentilla herättäisi ihmetystä millä tahansa foorumilla.

Ja aiheeseen. Ei, minulla ei ole kuvia C6:sta. Tai olisi toisella koneella, jotka on otettu Pekingin autonäyttelyssä, mutta visuaalisesti ei antaisi mitään uutta.

C6 on mielestäni designiltaan eniten tyylilleen uskollinen uusista malleista. On se hieno! C6:n myynnin taitaa suomessa tappaa raaka hinnoittelu.  :-\ Onko foorumilla yhtään C6:n omistajaa?

uusi C5 on monilta osin ihan hieno, mutta liian "main stream". Takaa tai sivulta katsottuna voisi olla joku saksalainen. Tuo koon pienennys on minun mielestä hyvä juttu, vaikka testeissä se vähentää pisteitä.

Poissa Goya

• C4-isti
  • C3
« Vastaus #11 : Elokuu 24, 2008, 11:21:23 »
^
"Kuppikunta"...   ;D Vanhan aiheen nosto aiheen vierestä menevällä kommentilla herättäisi ihmetystä millä tahansa foorumilla.

Niin, ei minulla ole kokemuksia muistakaan foorumeista, tämä on minulle ensimmäinen ja ainoa. Anteeksi.