Nonnii, tuli se joka keväinen autokuumme sitten tännekkin.
Emäntä vaihto jo Xsaran -00 corolaan -04.
Itsellä olisi tarkoitus pysyä citroen merkissä, joten olen aatellut tollaista C5:sta vm.-05 - -08 farmari mallia lähinnä haen.
Nykyinen auto on xsara 2.0HDI -00, joten dieseli autoa olen hakemassa.
Ja sitten tärkeät kysymykset, olen kyllä yrittänyt käyttää etsi toimintoa tällä foorumilla ja kahlannut monta viestiketjua mutta aina jää jotain tietoa kaipaamaan.
Ensin tuo moottori puoli 1.6, 2.0, 2.2 HDI, mikä noista olisi se edullisin ylläpidettävä, ilmeisesti 1.6 olisi taloudellisin ?
- ja jos joskus olisi tarkoitus as-vaunua vetää niin varmaanki sitten voi unohtaa tuon 1.6hdi moottorin. ?
-miksi 2.2hdi:ssä on ilmoitettu pienempi teholukema kuin 2.0hdi:ssä, varmistetaanko tuolla teho erolla koneen kestävyyttä ?
Ja mitä eroja noissa varustelutasoissa on sx / exclusive (olen yrittänyt etsiä tietoa ympäri nettiä, mutta liekkö sitten puusilmillä varustettu pää mutta en ole löytänyt listaa)

Onko xenon valot järkevä vaihtoehto kestävyyden (kustannusten) kannalta?
Ja ehdottomasti on vihdoinki saatava automaatti vaihteisto, niin onko se 6-portainen 'viisaampi'

ostos kuin 4-neliportainen, vai onko hdi versiossa aina 6-portainen ?
Paljonko kannatta maksaa C5:sta jolla on ajettu esim. 250tkm ?
Koeajo ruljanssi jatkuu huomenna, niin mihinkä erityisesti kannattaa kiinnittää huomiota ettei v..-käyrä nouse heti tappiin, mitkä on tuon ikäisessä ja noilla kilometreillä niitä kalliimpia korjauksia.
Mitä mieltä olette taksikäytössä olleista autoista?
siinähän sitä näin aluksi noita kysymyksiä...