Kirjoittaja Aihe: Pissapoika ei pissi? ZX -96 1.9tdi  (Luettu 311 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Zxtdi

• C1
  • *
  • Sukupuoli: Mies
Pissapoika ei pissi? ZX -96 1.9tdi
« : Tammikuu 21, 2012, 20:49:21 »
Missä vika kun pissapojan moottori huutaa kyllä pää punasena mut mitään ei tapahdu. Nestettä on eikä se ole jäässä.. Näkyvissä olevat letkut ovat kunnossa. Eikä ainakaan eka katsomisella vuoda minnekkään..?
Jos tätillä ois munat ..

ja maitoa, se tekis lettuja.

Poissa Ralle

• Tää tullee tähän, ainakin luulen niin...
  • C8
  • Citroenit vallanneet pihan vuodesta 2002
Vs: Pissapoika ei pissi? ZX -96 1.9tdi
« Vastaus #1 : Tammikuu 21, 2012, 23:55:34 »
Suuttimet jäässä? Onko letku jossain kohdassa lytyssä?
Xsarassa pumppu pyöri ihan ok, mutta oli väsähtänyt ja nyt uudella pumpulla ruikkuu taas normisti...

Poissa grr

• C1
  • *
« Vastaus #2 : Tammikuu 22, 2012, 21:40:40 »
Ota letku suuttimien päästä irti ja kato tuleeko tavaraa sinne. Uudet suuttimet == halvat.

Poissa Zxtdi

• C1
  • *
« Vastaus #3 : Tammikuu 22, 2012, 22:53:17 »
Olen ensimmäisenä tekona jo irrottanut suuttimet irti eikä tavaraa tule.. eli vika on jossain muualla.
Harmi että letkut kulkee osittain ( aika paljonkin) piilossa ujutettuna korirakenteisiin.. Pitäs päästä nosturille että
sais ala kautta tarkistaa pumpun toiminnan.
Jos tätillä ois munat ..

ja maitoa, se tekis lettuja.

Poissa jtbo

• C8
« Vastaus #4 : Helmikuu 26, 2012, 22:53:02 »
Olen ensimmäisenä tekona jo irrottanut suuttimet irti eikä tavaraa tule.. eli vika on jossain muualla.
Harmi että letkut kulkee osittain ( aika paljonkin) piilossa ujutettuna korirakenteisiin.. Pitäs päästä nosturille että
sais ala kautta tarkistaa pumpun toiminnan.

Apukuskin sisälokari pitää ottaa pois, että pääsee säiliöön käsiksi ja että näkee jotain, nosturia ei välttämättä tarvitse, tunkilla ilmaan, rengas pois ja sisälokari pois, sitten pääsee sitä säiliötä ihmettelemään ja pumppukin löytyy.

Se täyttökaula on suhteellisen ärsyttävä liittää säiliöön takaisin, itse en ainakaan saanut mitenkään naksahtamaan paikoilleen kun säiliö pakenee, mutta tuntuu se pitävän ilmankin.

Ei mikään mahdoton homma edes, mutta ärsyttävä, kun kaikki pitää olla juuri oikeassa asennossa että mahtuu.
Paras tankki Citroen ZX DTurbo 1997:
3.6l/100km 54.28l 1506km 76.4km/h

Poissa lisäälhm

• C1
  • *
« Vastaus #5 : Helmikuu 27, 2012, 00:37:20 »

Sama vaiva -95 break ZX:ssä. Jos neste jäätyy, niin ei pyöritä. Sitten kun sulattaa ja moottori surisee neste ei lennä. Letku sulana pyöränkoteloon saakka. Takalasin pp:n moottori samoin oirein. Etu-umpioille suihkuttaa.