No onhan tuota jo tässäkin viestiketjussa hiukan perusteltu miksi tuota muokkaamista kaipaa, ja tuota ominaisuutta kun on sitruunapatonkilla kaivattu kauan, siellä joutu aina vaan poistamaan koko viestin ja kirjoittamaan uuden perään, kun tuli muokkaamisen tarvetta. Mutta täällä ei voi tehdä sitäkään.
Ja en minä ainakaan viitsi jokaisen typon tai pienen asia virheen takia alkaa valvojia vaivaamaan, mieluummin sen korjaisi itse. Viestiinhän jää kuitenkin tieto muokkauksesta, joten en ymmärrä miksi se tekisi sisällöstä sillisalaattia? Onhan noita viestejä täällä jo muokattu, ja siksi tulikin isona yllärinä, että tämä ominaisuus poistettiin?
Muokkaamistarvetta tulee usein ainakin itselleni aikas usein ihan vain sen takia, että tulee joskus kiireessä vastattua viestiin, jotta kysyjä saisi avun mahdollisimman nopeasti, ja tällöin olisi mielestäni mukava, jos voisi illalla korjata tuosta virheitä, koska viestit jäävät tänne kuitenkin aikas pitkäksi aikaa. Uudella viestillä voi tietty lisäillä asiaa, mutta typot ja muut virheet jää sinne ekaan viestiin.
Ja viestin poistaminenkin on joskus tarpeen, esim myynti-ilmoituksissa, ja muokkaaminenkin on silloin joskus hyväksi, jos esim kohde on kaupan niin pitkään, että puh numerokin ehtii vaihtumaan välissä

Uuden numeron laittaminen viestiketjuun, ei tuo toivottua tulosta, sillä osa soittaa silti siihen ekassa viestissä olevaan numeroon (nimimerkillä kokemusta on).
Vielä ei ole itselle tullut tällä palstalla vastaan tilannetta, jossa viesti olisi kaivannut välttämättä muokkaamista, vaikka olen noita omia viestejäni hiukan muokannutkin, niin tuskin olisin yöuniani menettänyt, jos en olisi noita muutoksia päässyt tekemään, mutta tulevaisuudessa tieto muokkaamattomuudesta vähentää intoani kirjoitella tänne

Ja laitan nyt samaan juttuun ihmettelyni tuosta viestin lainaamisesta? Eli mikä ilo saavutetaan tuolla, että edellinen viesti lainataan kokonaisuudessaan vastaukseen? Mielestäni tuo vain pidentää viestiketjuja turhaan. Yhden lauseen tai jonkin tietyn asian korostamiseen tuollainen voi sopia, mutta koko viestihän tulee tuolla tavalla esille kaksi kertaa peräkkäin. Älkää ainakaan lainatko tälläistä pitkää jaarittelua, sitten menis jo hermot