Kirjoittaja Aihe: Xantia - Perä alhaalla (tai ylhäällä)  (Luettu 2186 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Teuski

• C6
Vs: Xantia - Perä alhaalla (tai ylhäällä)
« Vastaus #25 : Toukokuu 30, 2011, 22:15:46 »
Mulla ainakin vajoamisenestollinen Xantia vajoaa hieman takapäästä, kun auto kevenee noustuani autosta pois. Tää on ihan normitilanne: takapäähän on silloin liian korkealla auton kuormaan nähden!

Mulla putoaa etupääkin vähäsen, nyt polttoöljyillä ajellessa xantia suorastaan parkaisee sydäntäsärkevästi kun sille on kääntänyt selkänsä :D
-= Xantia 1.8 16V break '98 -=- Xantia 1.9 TD at break '98 -=- BX 19 GTi 16V harrastekilpuri -=- Visa 11RE Leader '87 -=- CX 2.5D break '81 =-

Poissa aon

• C1
  • *
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #26 : Kesäkuu 10, 2011, 10:44:19 »
pitää seurailla tässä kun vähän paremmin pääsee tuon systeemin kanssa sinuiksi.

Homma vaikuttaisi menevän niin, että kun painaa jarrua paikallaan, antaa koneelle hieman kierroksia ja päästää irti jarrusta niin perä nousee muutaman sentin ylös (kun paine järjestelmässä kasvaa hetkellisesti?). Laskee kyllä sitten kohta takaisin normaalille korkeudelle. Onko tuo normaalia?
Xantia 2.0i 16V Exclusive Break -99

Poissa Seppo

• C4
« Vastaus #27 : Kesäkuu 10, 2011, 14:55:03 »
Homma vaikuttaisi menevän niin, että kun painaa jarrua paikallaan, antaa koneelle hieman kierroksia ja päästää irti jarrusta niin perä nousee muutaman sentin ylös (kun paine järjestelmässä kasvaa hetkellisesti?). Laskee kyllä sitten kohta takaisin normaalille korkeudelle. Onko tuo normaalia?

Minulla se ei tuollaista perän nostoa tee (vajoamisenesto on) mutta ei kai
se paha vikakaan ole. Joskus käynnistyksen jälkeen jos samalla painaa
jarrua niin perä vähän pompsahtaa.
Xantia 2.0i 16v -96