Itse ajelen enimmäkseen omaa tahtia (siis silloin kun on normaali tilanne ja vuodessa kilsoja tulee jopa 70tkm jos oikein hyvä vuosi osuu kohdalle) ja jos hitaampi tulee eteen, niin en jää ihmettelemään, vaan sivuutan sen jatkan menoani, tuskin kaahaukseksi voi sanoa.
Kaupungissa en juuri ajele, mutta kun sellaiseen eksyy, niin parasta siellä on mennä sen virran tahtiin kuin kalat tekee vedessä, kaupungissa ei voi säästää yhtään aikaa puikkelehtimalla jonosta toiseen, 15min säästäminen kaupunkiliikenteessä on aika mahdotonta ainakaan niillä määrillä mitä itse kaupungeissa ajan.
Maantiellä sitten kesärajoituksin keskinopeus omilla reiteillä (yleensä muutama sata kilsaa) on usein 95 luokkaa, vaikken aja juurikaan yli rajoituksien, tykkään vaan pitää nopeuden tasaisena ja jos rajoitus on satkua, niin eipä tuolla kovin paljoa alle sitten tule ajeltua, ohituksissa aika usein nopeus ei edes laske, kun sen verran tyhjää on monilla teillä millä ajelen, että ohituspaikka sattuu olemaan kun hitaammin ajavan kohtaa.
Joskus kokeilin ajaa niin etten ohittelisi, ei siitä mitään tullut, noita satkun alueella 70 nopeutta ajavia on niin monessa kohtaa reitinvarrella, että keskinopeus jää helposti alle 80 ja kun ajelee enemmän niin ei sitä vaan jaksa loputtomasti olla tienpäällä.
No sitten kun ajan vähemmän, niin saattaa olla, että itse olen sellainen 70 ajaja, satkua en nyt ainakaan näe syytä ajaa, keväälläkin kun lähinnä kylillä tuli käytyä toisinaan tuossa ihan vieressä (30km sivu), niin välillä mentiin jopa 60km/h 80 alueella, koko matkalla jos 5 autoa näkyi, niin hyvin on ollut porukkaa liikkeellä.
Eli siinä mielessä toi vähemmän ajavilla ei niin kiire pitänee paikkansa, jos muut toimivat kuten itse toimin.
Kaahaamisesta en tiedä, se on jotain ihan kokonaan muuta, kaahaamista on se jos vetelee riskiohituksia ruuhkassa, kiihdyttelee ja jarruttelee äärirajoilla, hiillostaa kontissa kiinni jne. Ei mun mielestä ohittaminen yms. ole kaahausta, jos sen tekee kuten kuuluu tehdä, ettei kuten formuloissa.
Kaahaan kyllä kilparadalla sitten toisinaan, ehkä se lasketaan?

edit: Rojekti, muistinpa, että mullahan on todistusaineistoa kaahailevasta sitikasta

Tämä nyt on tosi vanha klippi jonka kaikki nähneet miljoona kertaa, 3min 10sek kohdassa on kaahaileva sitikka mielestäni:
http://www.youtube.com/watch?v=jWUwXL6RDkwedit2: Volvollahan minäkin tuota väliä sahasin yhteen aikaan liki päivittäin, siinä näki kaikenmoista, joten ajattelin että jotain touhusta tiellä on kiva saada muistoksikin.