Katso tästä kaikki lukemattomat viestitKatso tästä Tuoreimmat viestitMatkapuhelimelle tarkoitettu kevennetty versio foorumista
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Hölmö kysymys, mutta miksi haluat tuon ns. perinteisen valomuistin päälle? Nyt kun se ei ole päällä, on autoon eritäin yksinkertaista kytkeä LED-päivävalot.
Ehkä siksi, että 90% kaikista jälkiasennetuista LED-päivävaloista näyttää todella pöljältä.
Pyöreät tai ovaalit voisivat sopiakkiin.
Pyöreistä on olemassa myös sumareiden koloihin tarkoitettuja, eri halkaisijoilla - ja seuraavaksi porukka vilkuttelee kun ajelet "sumareilla" vastaan
Xsara II:n sähköt on ihan erilaiset mitä 306 pösössä.
Mulla vm. -04 bensaversiossa ei ole kuin tuollainen vihreä rele, muut paikat ovat tyhjinä.
Lainaus käyttäjältä: oddjob58 - Huhtikuu 10, 2012, 14:23:39Mulla vm. -04 bensaversiossa ei ole kuin tuollainen vihreä rele, muut paikat ovat tyhjinä.Tästä vois varmaan päätellä että ne olisivat nuo kaksi isoa mustaa relettä. tai sitten ei... ei kai siinä auta kun kokeilla ottaa yks kerrallaan irti.
Lainaus käyttäjältä: buusba - Huhtikuu 10, 2012, 21:32:36Lainaus käyttäjältä: oddjob58 - Huhtikuu 10, 2012, 14:23:39Mulla vm. -04 bensaversiossa ei ole kuin tuollainen vihreä rele, muut paikat ovat tyhjinä.Tästä vois varmaan päätellä että ne olisivat nuo kaksi isoa mustaa relettä. tai sitten ei... ei kai siinä auta kun kokeilla ottaa yks kerrallaan irti.Siis, mustia releitä ei ole. Vain yksi vihreä.
Lainaus käyttäjältä: JarnoF - Syyskuu 02, 2010, 10:02:57Ehkä siksi, että 90% kaikista jälkiasennetuista LED-päivävaloista näyttää todella pöljältä. Makuasioita, sano koira kun muniansa nuoli