Kirjoittaja Aihe: C5 II - Mittaristo temppuilee  (Luettu 650 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MrBeet

• Vieras
C5 II - Mittaristo temppuilee
« : Maaliskuu 10, 2010, 16:02:55 »
Olen yrittänyt löytää vastausta haku-toiminnolla seuraavaan häiriötekeleeseen.
Etelä-suomen kovien pakkasien jälkeen alkoi pikkuinen loskakeli jonka myöten nopeusmit. alkoi näyttää 10-15km/h vähemmän (tutkittu vak.nop.säätimen ja TomTom kanssa), hiukan myöhemmin alkoi samaa vikaa (näyttää liian vähän) ilmentyä tuohon kierroslukumit. osastolle.
Pikaisesti auton akkua on mitattu tup.sytkän kautta. n.12.3V sammutettuna, käynnissä n.14.35V (seisonta valot ainoastaan päällä) ajaessa lähivalot päällä sama luku, eli voi akku tehdä tepposia? Meneekö mittari vaihtoo?
Nop.mittarin viisari menee sammutettuna lähes pohjaan ja krsmittarin neula menee tasan pohjaan.
Kiittäen -pete-
Autona: C5 Farkku Break 2.0 tomaatti -06

Mites tuommoinen kun joskus syttyy service valo hetkeksi kun käyttää pissapoikaa??? Tiedän! olen laittanut nestettä ja ei ole ikinä ollut tyhjä kun on syttynyt valo-
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 10, 2010, 16:15:45 kirjoittanut PicassoHDI »

Poissa KariM

• Käyttöautoharrastelija
  • Administrator
  • C8
Vs: C5 II - Mittaristo temppuilee
« Vastaus #1 : Maaliskuu 10, 2010, 17:54:36 »
Mites tuommoinen kun joskus syttyy service valo hetkeksi kun käyttää pissapoikaa??? Tiedän! olen laittanut nestettä ja ei ole ikinä ollut tyhjä kun on syttynyt valo-

Jotkut koostumukseltaan mittauksen kannalta vääränlaiset pesunesteet saavat tuon nestehälyn kummittelemaan. Oletko kokeillut toista pesuainemerkkiä?

Mittaristopulmaan en osaa sanoa ratkaisua. Pikaiset jännitemittaukset tulokset näyttäisivät pikaisesti katsottuna olevan kunnossa.
C5 break 2.0A '02

MrBeet

• Vieras
« Vastaus #2 : Maaliskuu 10, 2010, 18:08:07 »
Woi Johan...
Johan menee hifistelyks tuo pesuneste... Tarkka auto.
Kiittäen -pete-

Poissa KariM

• Käyttöautoharrastelija
  • Administrator
  • C8
« Vastaus #3 : Maaliskuu 11, 2010, 12:53:45 »
Jotkut mieluumin repivät anturin piuhan irti.
C5 break 2.0A '02

Poissa ksanttu

• C2
  • **
« Vastaus #4 : Elokuu 24, 2010, 18:06:18 »

Jotkut koostumukseltaan mittauksen kannalta vääränlaiset pesunesteet saavat tuon nestehälyn kummittelemaan. Oletko kokeillut toista pesuainemerkkiä?

Mittaristopulmaan en osaa sanoa ratkaisua. Pikaiset jännitemittaukset tulokset näyttäisivät pikaisesti katsottuna olevan kunnossa.

Samaa "pissapoika SERVICE" ongelmaa täälläkin vaikka litkuna on jo pelkkää vettä.
Olisi kiva tietää mitä ne Citikan pissapojan Hifi-nesteet ovat merkiltään?
 :?