Kirjoittaja Aihe: ärsyttävä vika  (Luettu 913 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pasi.r@pp.nic.fi

• Vieras
ärsyttävä vika
« : Syyskuu 06, 2006, 16:34:50 »
on takalasinpyyhkimen toimimattomuus. Toimii satunnaisesti hetkittäin, saattaa pyhkiä kerran ja sitte pysähtyy, pysähtelee mihinkohtaan sattuu, akselin ei pitäs olla jumissa ja takaluukun johdot on korjattu. auto xanttu break -99. Nyt pääasiassa ei ole toiminut ollenkaan. >:( :'(

Poissa Xanteri

• C6
  • Sukupuoli: Mies
Vs: ärsyttävä vika
« Vastaus #1 : Syyskuu 06, 2006, 17:19:19 »
Hmmm....jotenkin kuitenkin kuulostaisi johtovialta, vaikka johdot onkin korjattu. Oletko korjannut johdotukset molemmista takaluukkuun tulevista haitareista? Voisiko joku johto olla huonossa hapessa korjauksesta huolimatta, jos vaikka on mennyt korjauksen jälkeen uudestaan rikki?

pasi.r@pp.nic.fi

• Vieras
« Vastaus #2 : Syyskuu 07, 2006, 11:07:03 »
Olen korjannut molemmat puolet ja tarkistanu johdot, ei tuo vika tunnu olevan mitenkään yhteydessä johtoihin, vaikka johtoja miten liikutteliski niin ei vaikuta ja sitten kun toimii saattaa yhtäkkiä pysähtyä vaikka johdot on täysin liikkumatta, sitruunapatongin puolella sain kanssa vastauksia, epäilivät aikarelettä ja jopa itse moottoria.

andre

• Vieras
« Vastaus #3 : Syyskuu 07, 2006, 11:16:50 »
...sitruunapatongin puolella sain kanssa vastauksia, epäilivät aikarelettä ja jopa itse moottoria.

Rele mullakin tulee ensimmäisenä mieleen, jos ja kun kerran kaikki johdot on käyty läpi.

Buuman

• Vieras
« Vastaus #4 : Syyskuu 08, 2006, 22:01:54 »
Siä pyyhkijän moottorin vieressä on rele. Mulla oli irronnut releen sisältä pari juotosta ja toimi miten sattui jos toimi! tinasin kiinni ja hyvin toimii! :)